Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אנחנו מחפשים רכב אמין וחסכוני, אבל בתנאי כמה שיותר חסכוני !

השבוע כמעט הזמנו סוזוקי אלטו חדשה אבל ראינו שזה רכב לא מתאים לכבישים בין עירוניים ,

אז עכשיו אנחנו מחפשים משפחתית אמינה, בטיחותית, וחסכונית ביותר,

מחיפוש מהיר שעשיתי ראיתי את המגאן דיזל ידני,

רציתי קצת מידע על הרכב הזה,

מה התקלות הנפוצות שלו אם יש?

 

טורבו ומנוע טובים?

אין בעיות חשמל?

 

ואיך השוק שלהם? הם מתחת למחירון או קרוב?

 

ומה יש עוד רכבים חסכוניים שכדאי לחשוב עליהם? (עדיפות לדיזל)

 

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לדעתי בחירה נכונה

הרכב מוצלח מאודדדדד

הפעלתי מספר מוניות כאלה כול אחת עברה למעלה מ 600 K ק"מ ללא בעיות מיוחדות

צריכת דלק ממוצעת עוברת את ה 1/15 יותר קרוב ל 1/17 ממוצעת!!!! כמעט הבירידי.

תא הנוסעים שרד את הנסיעה נהדר, הנהגים מאוד מאוד אהבו את הרכב.

המנוע אפס תקלות

הגיר נהדר, יצא לי להחליף אחד מהם, כשנהג שילב בטעות מחמישי לשני, הגיר התפרק במקום - 2500 ש"ח כולל עבודה, לא נעים.

במערכת המזגן, ישנו שנאי מהירויות שנותה להתקלק-עלו החלפה 900 חדש, משומש 150,

ידית האמברקס עדינה, עלות החלפה משומשת כ 400 ש"ח והיא מתקלקלת

החלפת מנוע לא תעלה יותר מ 4000 ש"ח כולל עבודה, למרות שהרכב נדיר (בדיזל) בארץ הוא מאוד נפוץ בארופה ולכן המנוע זמין וזול.

רכב נוח וחסכוני

 

נמכר בחצי מחיר, רצוי למצוא ק"מ נמוך, רצוי ידני, למרות שגם הבנזין האוטומט לא רע בכלל

 

בקיצור-במחיר הזה- הקנייה הטובה מכולם.

×
×
  • תוכן חדש...