Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קניתי מגאן 2008 ובנסיעה חזרה לבית כבר נדלקה לי נורת המפתח השבי ונרשם בלוח electronic fault,מה התקלות שיכולות להיות בנושא הזה?והאם זה קשור לזה שהחלפתי פנסים מרנו 2006 ושמתי אותם ב2008??

פורסם

רשמתי כבר תגובה ומשום מה היא לא מופיעה. אני מקווה שלא יהיה כפל.

לענייננו:

 

המדובר כנראה בנורת התראת טיפול.

תדפדף עם הלחצן שבקצה ידית המגבים עד להודעה. ואז תלחץ קבוע ואל תעזוב, ההודעה תתחיל להבהב עד שתיתאפס ל"טיפול הבא".

אגב, יכול להיות שאני מתבלבל אם לא מסתדר לך תנסה עם הכפתור שבקצה ידית האורות.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
אז ככה קניתי מגאן 2008 ובנסיעה חזרה לבית כבר נדלקה לי נורת המפתח השבי ונרשם בלוח electronic fault,מה התקלות שיכולות להיות בנושא הזה?והאם זה קשור לזה שהחלפתי פנסים מרנו 2006 ושמתי אותם ב2008??

 

טוב ככה קודם כל תודה לעוזרים,ניגשתי היום לחבר שיש לו סורק תקלות,והופיעו כל מיני תקלות,בהמשך נדלקה גם ה check gearbox אבל כבתה לאחר דקה,אז אם תוכלו לעזור לי אני אתן לך את הקודי תקלה ותגידו לי מה אתם יכולים להגיד עליהם...

 

df226 df228 df623

פורסם

מדובר על תקלה חשמלי שיש ברכב. אפילו המערכת הכתיב לך זאת באנגלית.

 

לגבי הסורק וכל התקלות שנרשמו לך, תוכל לבדוק בגוגל, אבל בגדול הייתי מוחק אותם (אני מבין שהרכב חדש אצלך?) כי עושה רושם שהם תקלות יישנות שטופלו ופשוט לא אפסו את המחשב.

פורסם
מדובר על תקלה חשמלי שיש ברכב. אפילו המערכת הכתיב לך זאת באנגלית.

 

לגבי הסורק וכל התקלות שנרשמו לך, תוכל לבדוק בגוגל, אבל בגדול הייתי מוחק אותם (אני מבין שהרכב חדש אצלך?) כי עושה רושם שהם תקלות יישנות שטופלו ופשוט לא אפסו את המחשב.

 

אשמח אם מישהו יכול לעזור לי למצוא בגוגל או באיזושהי תוכנה את קודי התקלה

פורסם

סליחה על הדאבל פשוט הייתי בצהריים בחשמלייה קודם כל האור ברקס האמצעי שמעל המושב האחורי לא עבד הוחלפה מנורה וחזר לעבוד,בנוסף לכך האור הראשי בפנס השמאלי שרוף ושמה זה יותר סיפור כי הבית מנורה נעקר וצריך לפרק את הפגוש ולסדר שמה זה יותר סיפור.השאלה האם בגללה מנורות שרופות קופצת הקוד תקלה?בכל מקרה אשמח להיענות על הקודי תקלה שהגבתי מקודם

פורסם

יתכן שכן. שעשית קריאה עם הסורק יצא לך רק מספר ולא פירוט התקלה?

 

על כל פנים תמחוק את הקודים מהמערכת של האוטו ותראה עם הם חוזרים.

פורסם
יתכן שכן. שעשית קריאה עם הסורק יצא לך רק מספר ולא פירוט התקלה?

 

על כל פנים תמחוק את הקודים מהמערכת של האוטו ותראה עם הם חוזרים.

 

יצאו לי כמה תקלות אבל רק 3 היו אקטיביות,כלומר היו הרבה בזיכרון.מחקתי והנורה חוזרת כל עשר דקות השאלה היא האם בגלל מנורה ראשית שרופה נדלקת מנורה במחשב ורושמת. Electronic fault?

פורסם
יצאו לי כמה תקלות אבל רק 3 היו אקטיביות,כלומר היו הרבה בזיכרון.מחקתי והנורה חוזרת כל עשר דקות השאלה היא האם בגלל מנורה ראשית שרופה נדלקת מנורה במחשב ורושמת. Electronic fault?

 

אני מציעה לך לבדוק את הצמה הראשית אם אין בה חוטים שרופים.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

×
×
  • תוכן חדש...