Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

אשמח אם תעזרו לי מה לעשות , אני נהנ חדש עם דייהטסו שרידי 97 אוטומט , שירת כל הזמן טוב כבר 6 שנים את המשפחה

רק קיבלתי את האוטו החלו בעיות.

המצב המכני מצויין , רק כאשר הוא מתאמץ בעליות ושאני נותן גז , הוא מתחיל להתחמם , עד שמגיע אפילו למעבר לקו , אני מרבה לא ליסוע בו במקומות עם עליות כדי שלא יתחמם.

עכשיו אני מפחד שזה אולי ראש מנוע , המים במיכל כל הזמן נגמרים מהר מאוד אפילו שאני לא נוסע , לדעתי זה לא קשור למזגן כי הוא עובד מצויין והוא לא מתחמם כשאני מפעיל אותו.

מה עלי לעשות? לקחת למוסך ? להחליף אדיר טור? יש אולי סדקים ? להחליף משאבת מים ?

תודה לעוזרים

פורסם

אם הרכב לא מתחמם עם מזגן,החשוד הראשוני הוא הונטה,שכנראה עובדת רק במהירות השנייה שלה ולא עובדת כלל במהירות הראשונה.

ניתן לבדוק את העניין אצל חשמלאי רכב.אם תמשיך לתת תררכב להתחמם זה לךא יגמר רק בראש מנוע,אלא בהחלפת המנוע כולו-כאשר יפרקו את המנוע לשיפוץ ראש יגלו את איכול מעברי המים (בלוק מאלומיניום-אחת המחלות ) ומשם ועד תשלום יקר,קצרה הדרך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
יש נזילה של נוזל קירור?

האם כשאתה מוסיף מי קירור אתה מוסיף אל מיכל העיבוי או אל הרדיאטור?

 

אל מיכל העיבוי ( זה שיש לו פקק עם צינור שנכנס למיכל )

פורסם

תבדוק אם הרדיאטור מלא/ריק אם אין שם כלום אז תמלא, בזמן שאתה ממלא שתראה שלא נוזל במקום אחר..

תניע תסע ותראה, אם זה ממשיך להתחמם אז יש לך נזילה

 

על תחמם את המנוע !! כי בסוף תעשה נזק

פורסם
תבדוק אם הרדיאטור מלא/ריק אם אין שם כלום אז תמלא, בזמן שאתה ממלא שתראה שלא נוזל במקום אחר..

תניע תסע ותראה, אם זה ממשיך להתחמם אז יש לך נזילה

 

על תחמם את המנוע !! כי בסוף תעשה נזק

 

אתה יכול להסביר לי את העניין של רדיאטור מלא או ריק.. כלומר למלא מים לתוך הרדיאטור?

פורסם

פתח את הפקק של הרדיאטור (רק על מנוע קר) ומלא מי קירור עד שהמים מתחילים לגלוש החוצה.

אחרי שעשית את זה תוסיף למיכל עיבוי עד לקו מקסימום.

לאחר מכן תעקוב אחרי המפלס של מי הקירור, חפש אם יש נזילות ומתי הן קורות.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

תבדוק גם צינורות שמובילים אל הרדיאטור וממנו למיכל , ובכלל כל צינור שזורמים בו מי קירור, יש מצב שאחד הצינור סתום וכל שאר החלקים תקינים אבל הצינור הסתום מונע זרימה וקירור המנוע.

אם ככה הדבר זה יחסוך לך הרבה כסף..

בהצלחה.

פורסם

טוב אז ככה ביצעתי כמה דברים, אשמח אם תדעו מה הבעיה .

1. מילאתי מים במיכל העיבוי עד הסוף , וברדיאטור עד הסוף , לאחר יומיים שלו נסעתי ! האוטו לזז ! המים במיכל העיבוי ירדו בסביבות ה6 סמ , אך יש מצב שהועברו מים לכל מערכת הקירור כאילו חוק כלים שלובים...

2. הצינור שמחובר לבלוק מנוע שמחובר לרדיאטור קרוב מאוד בין הרדיאטור למנוע וכשאני לחצתי עליו הוא היה ריק וסגור משני הצדדים.

3. פתחתי את הפקק של השמן שנמצא בפלטת מנוע והפקק היה עם שכבה של שחור חום כזה במרקם טחינה .

4.חיפשתי מתחת לאוטו איזה שהיא נזילה אך לא ראיתי שום דבר רטוב , או על הרצפה.

 

מקווה שזה עזר לכם להבין את הבעיה שלי.

פורסם

מילאת מים על מנוע קר? אם כן אז אולי יש סדק במיכל העיבוי שלך.

החומר שנראה כמו טחינה יכול להצביע על פריצה באטם ראש מנוע.

לדעתי סע למוסך שאתה סומך עליו ובקש שיאבחן האם אכן יש פריצה של אטם הראש.

בהצלחה!

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
מילאת מים על מנוע קר? אם כן אז אולי יש סדק במיכל העיבוי שלך.

החומר שנראה כמו טחינה יכול להצביע על פריצה באטם ראש מנוע.

לדעתי סע למוסך שאתה סומך עליו ובקש שיאבחן האם אכן יש פריצה של אטם הראש.

בהצלחה!

 

כן ברור שמילאתי כאשר המנוע קר, ולא טחינה , התבלבלתי , הוא לא נוזלי , הוא בין מרקם קשה לרך, כלומר לא נוזל או משהו .

אתה חושב שאתה יודע מה הבעיה?

מה לבקש מהמוסך שיבדוק?

×
×
  • תוכן חדש...