Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור בקצרה:

 

היום נסענו כמה חברים לטיול בשטח ותוך כדי ההתלבות וקצת שמש על הראש התחלנו לעשות שטויות

קפצנו עם האוטו קציפה במסלול של אופנועים [האוטו לא פראייר בכלל ;) ]

וכתוצאה מזה התושבת נסדקה בהמשך הנסיעה [שטחים בורות וכל מיני חרא שיש בשטח] היא נשברה לגמרי והמנוע כמעת נוגע ברצפה הוא נשכן על הרדיאטור בגלל שגם ככה אין מכסה מנוע אז ראיתי שמתי שמשלבים לראשון ומזיזים את הגיר הכי שמאלה המנוע הולך קצת אחורה ואפשר לנסוע ככה וגם חבר תפס את הצלב של הגלגלים את המנוע ומשך אותו לכיוון האוטו [למי שצוחק אין באוטו גם שמשה]

 

רציתי לדעת כמה עולה תושבת מנוע ואם זה מסובך להחליף או שאתם ממליצים לרתך שם איזה ברזל חזק וככה לתפוס את המנוע ללמעלה.

 

יש את כל הכלים שצריך: מלגזה להרים את המנוע ללא מאמץ רתכת גישה לברזלים.

לפי מה שאני יודע אם נרתך את המנוע ישירות לשלדה יהיה רעידות לא שזה מפריע לי אבל זה לא יפריע למנוע?

 

תודה רבה!!

 

האוטו פזו 205 לא יודע מה השנה צריך להסתכל ברישיון כתוב עליה FOR EVER 205 והיא ישנה יחסית 199X

 

עזרה דחוף ושבת שלום :)

 

 

עריכה המספר שלה בסוף זה 04

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ידעתי שיהיה תגובות כאלה של "הנה החופש הגדול " וכאלה דברים

אל תהיו זקנים ויבשים אני ועוד כמה חברים עוד מאט מתגייסים ותראו אפילו מתי נרשמתי לאתר אני לא איזה בן 16 אבל קצת ילדותי אז תעזרו לחשוב על איזה רעיון יצירתי ולהנות

פורסם

תמונה של החלק שנשבר:

 

jjlwyzlyynwi.jpg

 

 

 

עוד אחת:

 

n2nxjitgu0wm.jpg

 

 

 

 

 

התמונות מהאינטרנט לא מהאוטו!

 

 

 

 

 

הקפיצה המדוברת:

 

1013454_446287998802542_2096729659_n.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
שלח את הרכב לגריטה/ברזל ותחסוך מעצמך שטויות.

למה ככה? מה רע בלהנות קצת עם גרוטאה באיזה שדה כל עוד הוא לא מסכן אף אחד?

 

לדעתי לא כדאי לרתך את המנוע לשלדה או לרתך את התושבת, זה יהיה חלש יותר. עדיף לקנות תושבת חדשה וזהו.

אני לא מכיר את הרכב הספציפי הזה אבל בד"כ כדי להחליף תושבת מנוע צריך ג'ק הידראולי כדי להחזיק את המנוע באויר וזהו. לא צריך להרים את הרכב או משהו כזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עזבו תבן אדם תהנה עם הרכב עד שהוא יצעק חלאס. תקנה תושבת חדשה ממרכז החלקים הקרוב לביתך זה לא אמור להיות יקר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

זה נקרא "גשר תושבת" ?

כמה המחיר שלו בערך?

ואיך אני גורם לו להיות חזק יותר כי מצאתי קפיצה קצת יותר "מאתגרת" ולא באלי לפרק אותה שוב יש רעיונות לחיזוקים? :-P

פורסם

סע לפירוקיות עם הברזל השבור וקנה , צריך לעלות 100-200 שקל גג.

עדיף לך לשים תושבת ולא להלחים, אם תלחים הוויברציות יהיו גבוהות מאוד לתא הנוסעים ולמרכב.

 

שי.

פורסם
סע לפירוקיות עם הברזל השבור וקנה , צריך לעלות 100-200 שקל גג.

עדיף לך לשים תושבת ולא להלחים, אם תלחים הוויברציות יהיו גבוהות מאוד לתא הנוסעים ולמרכב.

 

שי.

 

אולי לדקה. אחרי זה הריתוך יתפרק

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...