Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב!

לאחרונה הרכב המשפחתי התחיל לעשות המון בעיות והגיעה ההחלטה להחליפו.

יש לי דילמה באיזה רכב כדאי לי להתמקד,האפשרויות בכותרת. למיטב הבנתי לשלושת הרכבים צריכת דלק דומה,מרחב פנימי טוב (בפוקוס מצויין),אמינות טובה וסביבת נהג לא רעה.

אני נוטה לכיוון הקיה פורטה כיוון שאני נהג חדש שנוטה ל"הרביץ" לפעמים והקיה נחשבת לזריזה מבינהם (תקנו אותי אם אני טועה),כמו כן לדעתי הקיה ניראת טוב יותר משאר הרכבים.

ההורים נוטים לניסן טידה בגלל שזה רכב שעונה על כל הדרישות שלהם. נוח,נסיעה חלקה,שקט ודי חסכוני.

אבל הרבה אנשים דווקא אומרים לי לשכוח משני הרכבים ולחפש לנו פוקוס, ממה שראיתי המרחב הפנימי מעולה אבל כמה שכנים שבבעלותם פוקוס אמרו לי שהרכב קצת "עגלה".

חשוב לי לציין שהכוונה שלי פה היא לשנתון 2009 בכל הרכבים. כמו כן אני מתכוון לחפש בחברות הליסינג/השכרה הגדולות (עם דגש על אוטוסנטר).

 

תודה לעוזרים :-D .

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

אכן, צריכת הדלק דומה מאד אצל שלושתן 10-11 ק"מ לליטר

אם היה מדובר במודל החדש של הפוקוס הייתי אומרת לך להתעקש עליו.

 

בכל אופן, מלבד הגה מעט מנותק (לא משהו קריטי), מבין השלושה שציינת הפורטה ללא ספק עדיפה.

מרווחת מאד, זריזה, ומעוצבת.

 

תהנה

ענת

http://malkabakvish.blogspot.co.il/ מבחני דרך במלכת הכביש

https://www.facebook.com/queenoftroads פייסבוק

http://instagram.com/queen.of.the.roadאינסטגראם

פורסם

הפוקוס אכן עגלה , חוץ מזה במקרה ויוחלט פוקוס אני מאוד ממליץ לא לוותר על נסיעת מבחן , כל פעם שאני נוהג עליו אני סובל, כל כך לא נוח, התחת הגבוה מגביל את השדה ראיה לאחור בצורה מציקה, המראות הקטנות , הקונסולה המרכזית שמפריעה לתנועת רגל ימין ואני עוד יכול להמשיך...

לגבי ה2 האחרות אם העיצוב משמותי פחות הייתי מתמקד בניסן טידה.

בהצלחה.

פורסם

למה לא מאזדה 3 זה רכב מאוד זריז.

או הונדה סיוויק 2007

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

מאזדה 3? הבחור מחפש רכב מליסינג, כך שלגבי המאזדה 3 מדובר בדגם ה-1600. לא זריז, לא נוח וצמא מאוד לדלק.

אני מחכה ליום שיגמר לאשתי חוזה הליסינג עם המאזדה 3.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה על התגובות.

היום קיבלתי הצעה מאוטוסנטר על קיה פורטה 2010 שעברה 78אלף קילומטרים מהשכרה.

הצעת מחיר טרייד אין לרכב שלי-20000 (שזה 5 אלף מתחת למחירון אבל מספיק טוב בשבילי).

כמו כן צריך להוסיף 48אלף ש''ח.הרכב חונה בסניף שלנו,היום ישבתי בו נראה טוב ונוח בלי שום פגם.מחר ילקח לנסיעה ובדיקה.

מה אתם אומרים על המחיר (68K) ? הבחור הוריד 10 אלף מהמחיר המקורי שהיה לרכב אבל עדיין נראה לי קצת יקר :? .

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

אני מבין שזה רכב להורים

אז לדעתי וממרומי גילי הטידה היא הכי שימושית. בגלל הגובה, המרחב והבגאז'. וכמו כל ניסן היא אמינה מאד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...