Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל חבר.

 

מתלבט בין שני הצמיגים האלה:

 

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=3492&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=E9223533FE6CF0A651E51DA4

 

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=3488&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=E9223533FE6CF0A651E51DA4

 

מדובר בפולקסוואגן חיפושית שנת 2001, אם זה משנה בכלל...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

כמה ק"מ הוא נוסע בשנה ?

 

לפי דעתי Proxes-T1 Sport הוא צמיג עם נתונים מצוינים.

פורסם

בערך 18K-20K ק"מ בשנה, משולב עירוני ובין עירוני עם יתרון לבין עירוני.

 

נסיעה רגועה, לא נהג חוליגן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לי יש את הT1 SPORT, מאד מרוצה מהם (לעומת הT1R שהיו קודם והיו פחות טובים בהרבה).

לגבי הNE - נראה שזה דגם חדש שאין עליו הרבה מידע, לפי האתר של TOYO זה צמיג 'ירוק',

משמע מקריבים קצת אחיזה לטובת צריכת דלק טובה יותר.

מה שמוזר זה שהפרופיל שלו שונה מזה שמופיע בקישור שלך, כנראה שבאתר של טיירדיל יש טעות.

 

http://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-ne

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

Proxes-T1 Sport צמיג טוב אבל לא למרחקים כאלה.

 

אם אתה רוצה צמיג שיחזיק מספיק זמן תחפש צמיג מחברה טובה ולא ספורטיבי.

פורסם

אוקיי, יש לכם המלצה לצמיגים שיתאימו לפרופיל הנהיגה שתיארתי, בערך במחיר של 2000 ש"ח לרביעייה?

 

הוא גר בקרית מוצקין, אז עדיף שזה יהיה באזור הצפון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

קנה פאלקן 912 וסגור את העיניין אחלה תמורה למחיר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אני לא מבין למה ממליצים באופן אוטומטי על הפאלקן המעפנים האלה. צמיג בינוני מאד, לא משהו ברטוב ונשחק די מהר.

צריך לבדוק כל מקרה לגופו מה ההפרש במחיר מול צמיגים יותר טובים ולהחליט אם ההפרש במחיר מצדיק את ההבדל בביצועים.

כל נהג צריך לשאוף לצמיג הטוב ביותר שהוא יכול להרשות לעצמו, בלי קשר לאופי הנהיגה.

ה'יכול להרשות לעצמו' מגלם בתוכו גם את מחיר הצמיג וגם את קצב השחיקה.

כולם צריכים את האחיזה הכי טובה שאפשר, רק שזה לרוב עולה יותר בקניה וגם בעמידות לשחיקה, אז הכל עניין של פשרות בסוף.

את האחיזה צריך לא בשביל נהיגה ספורטיבית בהכרח, אלא בשביל אותה בלימת חירום בכביש רטוב שם ההבדל של 2 מטר

במרחק הבלימה יכול לעשות הבדל של חיים ומוות או נזק גדול לנזק שולי או המנעות מתאונה בכלל.

 

הT1 SPORT צמיג מצויין במחיר טוב. הוא לא נשחק במהירות בהשוואה לצמיגים הקודמים שהיו לי (T1R, קונטי פרימיום, יוקו CDRIVE). לדעתי הוא שווה הפרש של כ-50 ש"ח לצמיג מול הפאלקן.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

זה לא 50 ש"ח לצמיג.

350 לפאלקן ZE912.

שזה 50 אחוז יותר.

 

והפאלקן מחזיק יותר יש לו מקדם שחיקה גבוהה.

צמיג לא רע למחיר שלו.

 

הפלאקן גם לא יחזיק מרחקים כאלה.

פורסם

מקדם השחיקה של ה-912 לא נמוך, אך בפועל הוא לא מצטיין באריכות חיים, ואני מדבר מניסיון עליו. הוא באמת לא רע למחירו, אגב, גם אם פחות טוב מגודייר אקסלנס, למשל (ומן הסתם יותר זול). רק לא לצפות ממנו לביצועים ספורטיביים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפני שבוע החלפתי לרביעייה במידה זו מסוג GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFOMENCE

 

קראתי המלצות על הצמיג הזה גם בחו"ל בנוסף הוא נבחן במגזין אוטו לפני כמה חודשים וגם שם קצר שבחים.

 

ע"פ שיטת הדירוג החדשה הצמיג הזה בעל דירוג B בסעיף ההתנגדות לגלגול (מתורגם לחיסכון בדלק) - הכי טוב שניתן להשיג.

דירוג A - בסעיף הבלימה ברטוב - מעולה.

68 דציבל - דירוג רעש - גם כן הכי טוב שיש.

 

הנתונים הללו נכונים למידה שציינת, בנוסף המחיר הוא סביב ה 470 לצמיג - סביר בהחלט לרמה הזו, לדעתי.

הצמיגים די חדשים כך שאני לא יכול לאסוף נתונים מספקים לגבי צריכת דלק אבל מה שכן הוא די שקט אפילו בהשוואה לצמיג המקורי של הרכב מישלין פרימסי.

בסופו של דבר, אם ציינת שהנסיעה רגועה אז אני לא מוצא משהו שיכול להתאים יותר.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

אחרי 4 שנים גם אני שוקל להחליף את צמיגי גודייר הקימים בחדשים. הצמיגים לא נראים בלויים או שחוקים אבל ברור שהאוזון באוויר גרם נזקים בלתי נראים לצמיגים.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...