Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לאחר שניסיתי לנסוע 15,000 ק"מ על שמן סינטתי מלא גיליתי שאין שום הבדלים מורגשים לעומת החצי סינטתי שהייתי משתמש בו כל הזמן.

 

הועלו פה בפורום טענות על כך שסינטתי מלא יכול לשפר את צריכת הדלק ולתרום לביצועים אך לא הרגשתי בכך בכלל ואפילו אפשר לומר בביטחון שההיפך.

 

לכן, משהגיע זמן הטיפול, אני רוצה לחזור לשמן חצי סינטתי. האם אפשר לעשות זאת ללא חשש?

שמעתי בעבר טענות על כך שמעבר מסוג זה יכול לגרום לבוצה. האם יש בסיס לטענה זו?

 

הצמיגות היא 20w40 ומדובר על שמנים איכותיים של וולווילין או רויאל פרפל.

הרכב המדובר הוא מאזדה לאנטיס עם 189 ק"מ.

 

תודה.

פורסם

שמן 20W50 אינו מתאים למנוע ברכבך.

 

השמן המתאים ע"פ הוראות היצרן הוא שמן בצמיגות 10W30 או 5W30.(תלוי איזה שנה הרכב).

 

אתה יכול להשתמש ללא כל חשש בשמן חצי סינטטי(בכל הלאנטיסים) מחברה מוכרת בצמיגות 10W40 בתקן API SL ומעלה (ז"א מעלה SL/SM/SN).

 

ולא יהיו שום בעיות, שלא יבלבלו לך את המוח יותר מידי עם הסינטטי מלא, הוא אכן מומלץ יותר וטוב יותר אבל גם חצי סינטטי איכותי עושה את אותה עבודה כמעט.

 

לגבי זה שרשמת שלא הרגשת הבדל בין השמנים ברור שלא תרגיש שום הבדל רק בבדיקות מעבדה רואים את ההבדל.

פורסם

לא צריך להגזים - טיפול שנתי כל שנה או עד 15-20.000 ק"מ .

אפשר חצי סינטטי איכותי 10W-40 בדרגת SL , וזה הרצוי למנועי הלנטיס .

 

השמנים כיום בדרגת SL ומעלה די איכותיים לשנה , ושמן סינטטי מלא אורך החיים שלו יותר גדול .

אם מחליפים כל 10.000 ק"מ , זה בזבוז ואי ניצול הרעיון של שמירה על איכות הסביבה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אם אתה עושה החלפת שמנים כל 15000 הייתי ממליץ להשאר עם סינתטי מלא.

ולרדת לטיפול כל 10K

 

מחזק את דבריו של ליאב.

 

יקיר.

מחזק את דבריכם. החלפת שמנים בתדירות גבוהה יותר תורמת לשמירה על המנוע.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...