Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנקסוס 4 שלי (סטוק) בן כחצי שנה, אתמול התחילו בעיות בפתיחה שלו ממסך הנעילה, וכמסתבר בעיות כלליות בתפעול.

באזור מרכז המסך, הוא מגיב רק ללחיצות וגרירות חזקות מהרגיל. בשוליים העסק עובד כרגיל.

 

ניסיתי לכבות ולהפעיל מחדש כמה פעמים, ללא שיפור.

 

יש סיכוי שזו בעיית תוכנה שהתקנה מחדש תפתור, או שזו בעיית חומרה ואני צריך להפעיל את האחריות?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

האם ישבת על המסך בטעות?

מה שאתה מתאר מזכיר לי מכשיר ישן שלי HD2 שהמסך שלו גם נדפק בצורה כזו, זה נראה כמו הפרדה של הדיגיטייזר מהמסך עצמו.

 

זה בד"כ משהו שקורה לאחר נפילה או מעיכה של המסך (כמו אצלי) והולך ונהיה גרוע יותר.

תבדוק את זה במקום שמתמחה למכשירים כאלה, או לממש אחריות אם יש.

 

אגב יש באנדרויד אפשרות לעשות "הראה מגע" (או משהו כזה) באחת ההגדרות של המסך וכך אתה רואה איפה אתה נוגע עם האצבע במסך, תוכל לראות אם הנקודה "רועדת" בזמן שאתה נוגע במסך וזה יכול להעיד על פגם כלשהו.

Opel Adam S 2017

פורסם

לא שידוע לי על זה שישבתי עליו, וזה התחיל אחרי כמה ימים בהם הייתי חולה בבית, וכל מה שהטלפון עשה זה לשבת על השידה ולשתף אינטרנט (בית חדש, עוד אין חיבור).

 

אני אוריד אפליקציה לבדיקת מסך המגע, כי אני לא מוצא את ההגדרה שדיברתי עליה, ואעדכן.

 

תודה

 

עריכה:

 

קקי, יש לי פס מת כמעט לגמרי ברוחב סנטימטר באמצע המסך.

מישהו חושב שיש סיכוי שזו בעיית תוכנה, או שלדבר עם גוגל (נרכש מהם בארה"ב)?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

גוואעלד!

 

נשמע כמו בעיה חומרתית.

 

כדי לוודא תפתח תמונה ותראה אם הפס הזה עדיין שם

 

אם כן, תנחומי...

 

אם לא, תתחיל להסיר תוכנות שהתקנת לאחרונה במקרה היותר גרוע תעשה Restore to factory defaults שנמצא בהגדרות

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

הפס המת הוא לא בתצוגה, אלא רק בטאצ', וגם הוא לא מת לגמרי, לחיצות חזקות מגיעות אליו.

 

לגבי הרסטור, כשאני משחזר מגיבוי גוגל, גם האפליקציות תחזורנה, או שצריך כלי גיבוי חיצוני?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כל מה שהורדת מהסטור נשמר לך ואתה יכול להתקין שוב, בד״כ זה אפילו מתקין אוטומטית.

סייבים במשחקים, הגדרות,סמסים וכו׳ יאבדו, אם זה חשוב תגבה עם טיטניום.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

נשמע כמו מסך,

אבל תמיד עדיף להתקין תוכנה מחדש כדי לשלול,

מכיוון שהיום זה הולך כיחידה אחת המסך והדיגיטיזר, אז זה החלפה קומפלט.

פורסם

הטלפון באחריות, מה שמבאס אותי זה למצוא טלפון חלופי עד שיחזירו לי אותו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אדם מנוסה יחליף לך את המסך ב 10 דקות,

 

אם זה כרוך בלשלוח \לחכות\לקבל משלוח חזרה אז כן,זה מבאס.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון: יצרתי קשר עם LG, אמרו שצריך ליצור קשר עם גוגל, מהם קניתי את המכשיר.

גוגל שאלו מה הבעיה, הודיעו שהיא דורשת החלפה, ושלחו לי לינק לטופס החלפה.

אחרי מילוי הטופס הם שולחים לך מכשיר חדש ועושים חיוב על תנאי בכרטיס האשראי על מנת לוודא שתחזיר להם את המכשיר הישן. היות ואני לא במדינה בה קניתי את המכשיר והם שולחים רק לשם, חיכיתי עוד כמה שבועות למשלוח משירות העברת הדואר שלי, ואז למכס. השבוע אשלח את הישן חזרה, נקווה לטוב.

 

מה שנותר עכשיו זה לשמור עליו במצב דנדש ולהעיף אותו אם נקסוס 5 יהיה מרשים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עזוב את הנקסוס, תיראה מכשיר מפלצתי המיתקדם ביותר כיום וגם בעתיד הקרוב.

http://hwzone.co.il/gadgets/news/141890

 

מדובר בגירסת OC לSnapdragon 800, וכוללת את החומרה הכי מתקדמת שיש כיום, כולל זיכרון פלאש מהיר במיוחד - עד 120MBS.

 

ועוד כל מיני דברים קטנים כמו הפעלה עם כפפות וידיים רטובות, כרטיס קול מיתקדם, צילום תמונות בRAW עם חיישן סוני ופלאש כפול של פיליפס ועוד ועוד- וכמובן המחיר יהיה מחצית ממכשיר דגל מיתחרה.

 

ואם כל הכבוד לעידכונים של נקסוס- בMIUI יש לך עידכון כל יום שישי :-), ומרגע שתיראה את הרום שלה אתה לא תצליח לחזור לאנדראויד הפשוט והמכוער- מניסיון :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...