Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה כללית (עוד לא רוכש רכב יש עוד זמן)

אני בנתיים עושה שיעורי בית.

 

אם החלטתי לקנות בסוכנות ואני רוצה לבצע בדיקה לפני קנייה- מי לוקח את הרכב?

האם אני זה שצריך להשכיר מהם את הרכב לצורך בדיקה?

 

בתודה,

פורסם

בחברות הליסינג לפחות, לפי מה שידוע לי החברה מבצעת את הבדיקה, ניקיון וכו'.

שאתה מגיע לראות רכב אתה מקבל במקום את הבדיקה שלו.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

ואז אתה לוקח אותו לבדיקה במכון משלך כדי לוודא שלא "קנו" את הבדיקה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אני מנהל את הטרייד של אינפיניטי.

כל רכב שאני רוכש עובר בדיקה (במכון מבדק).

במידה והרוכש הבא של הרכב לא מעוניין להסתק בבדיקה שלי הוא יותר ממוזמן לבדוק את הרכב בכל מכון/מוסך/חבר שמבין באיזור המרכז.

זאת ועוד, הוא חותם בחוזה הרכישה שהוצא לו לבדוק את הרכב במכון חצוני.

תתפלאו או לא, הבדיקה שאנו עורכים לרכבים היא מאוד מחמירה משום שרכבים עם בעיות אני לא מעוניין לרכוש ולהעמיד אצלי בטרייד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני מנהל את הטרייד של אינפיניטי.

כל רכב שאני רוכש עובר בדיקה (במכון מבדק).

במידה והרוכש הבא של הרכב לא מעוניין להסתק בבדיקה שלי הוא יותר ממוזמן לבדוק את הרכב בכל מכון/מוסך/חבר שמבין באיזור המרכז.

זאת ועוד, הוא חותם בחוזה הרכישה שהוצא לו לבדוק את הרכב במכון חצוני.

תתפלאו או לא, הבדיקה שאנו עורכים לרכבים היא מאוד מחמירה משום שרכבים עם בעיות אני לא מעוניין לרכוש ולהעמיד אצלי בטרייד.

 

עידן

 

אולי אתה לא מעוניין אבל לא חסרי מנהלי טרייד אין שזה בכלל לא מעניין אותם

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

אצל סוחרי רכב מסודרים ואשר עובדים "לפי הספר" - אתה אינך יכול/ אינך רשאי לנהוג ברכב לפני העברת הבעלות.

זאת מאחר והם לא עושים ביטוח חובה "רגיל" כפי שמוכר לך, אלא ביטוח לבעלי רשיון סחר (אינני יודע את השם המדויק).

המשמעות היא שהביטוח תקף רק לעובדיו של בעל רשיון הסחר (=סוחר הרכב), ורק הם רשאים לנהוג ברכב.

פורסם
אצל סוחרי רכב מסודרים ואשר עובדים "לפי הספר" - אתה אינך יכול/ אינך רשאי לנהוג ברכב לפני העברת הבעלות.

זאת מאחר והם לא עושים ביטוח חובה "רגיל" כפי שמוכר לך, אלא ביטוח לבעלי רשיון סחר (אינני יודע את השם המדויק).

המשמעות היא שהביטוח תקף רק לעובדיו של בעל רשיון הסחר (=סוחר הרכב), ורק הם רשאים לנהוג ברכב.

 

דווקא הוא כן רשאי לנהוג ברכב על מנת לבדוק אותו בגלל זה רשום על הלוחית רישוי "במבחן".

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

תביא בחשבון נקודה אחת חשובה, נאמר שרכשת רכב והסתמכת על הבדיקה שהציג לך הסוחר, יום אחרי הרכישה אתה מגלה שמדובר ברכב שנתפר משתי מכוניות, אתה ניגש לתבוע את מכון הבדיקה ש"לא עלה" על הליקוי ואז תגלה שאין לך שום זכות בעניין - כיוון שמי שרכש את הבדיקה הוא הסוחר.

תהייה לך גם בעיה לתבוע את הסוחר כי המכירה נעשתה "בתום לב" - ולראיה טופס הבדיקה.

 

בקיצור, בדיקה מטעם הקונה היא מהלך הכרחי.

פורסם

אני לא יודע איך זה במגרשים פרטיים אבל אני קניתי מאלבר וגם הם הראו לי בדיקה של הרכב .

כמובן שלא סמכתי עליהם והם נתנו לי לנסוע ברכב איפה שאני רוצה וגם לקחת אותו לבדיקה איפה שאני רוצה בתנאי שישב ליד אחד מהעובדים שלהם מכיוון שהביטוח שלהם תופס כנראה רק כשיש מישהו מלווה מטעמם.

פורסם

קניתי את רכבי הנוכחי מ"אוטו סנטר". כמובן שהיה להם טופס בדיקה של הרכב, אבל ביקשתי בדיקה עצמאית. קבעתי מועד ומקום לבדיקה, אני הגעתי לשם עצמאית ועובד של "אוטו סנטר" הגיע עם הרכב המבוקש. בדקנו והכל היה בסדר. כך מתנהג מגרש רכב רציני ואמין.

בכל מקרה - יפה שהפנמת לבדוק את הרכב בעצמך ולא לסמוך על בדיקה קיימת. גם כי מגרשים רבים עובדים עם מכון הבדיקה וזוכים לדו"ח בדיקה "מעודן", וגם כדי שאם תתגלה בעיה בעתיד יהיה לך את מי לתבוע כי ברגע ששילמת למכון מכספך, הוא מחוייב אליך בלבד בכל תוצאות הבדיקה.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

×
×
  • תוכן חדש...