Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול חבריי הפורום,

 

אני עומד בפניי החלפת צמיגים בפוקוס שלי במידה 205/55/16 ואני מתלבט איזה מהדגמים הר"מ יתנו לי את יחס עלות תועלת הטוב ביותר:

1. Goodyear 205/55R16 91V EFFICIENTGRIP PERF TL

2. Continental 205/55R16 PREMIUMCONATC 2 MO 91V

3. Michelin 205/55 R 16 ENERGY SAVER GRNX 91V

הדרישה שלי מהצמיגים ברוח ימים אלה היא לחסכון בדלק, מחיר טוב, אחיזה לא רעה אם אפשר.

מבירור שערכתי, הפער בין גודייר לבין המישלין נע סביב 200 ש"ח לצמיג. כאשר הגודייר מתחיל מ 470 ש"ח והמישלין עולה בין 650 ל700 ש"ח כאשר הקונטיננטל נמצא באמצע. השאלה היא האם פער המחיר לרעת המישלין מוצדק? מה מביניהם מומלץ?

 

 

תודה,

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

למישהו יש עצה בשבילי?

תודה

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

לפני מספר ימים פתחתי שרשור ובסוף קניתי את הפאלקן 912 .

מהבירורים שעשיתי זוג פירלי 950שקל

זוג גודייר 1050

זוג דנלופ 950

זוג קונטיננטל מעל 1000 אם אני לא טועה

אגב אל תצפה מהמישלין להרבה , מניסיון תוך שנה וחצי כל הצמיג נסדק , לאחר שנתיים הוא כבר יבש , אחרי שנתיים וחצי אתה חייב להחליף אותם.

לא שווים את ההשקעה בנוסף היו לי איתם רעידות בהגה שנעלמו עם החלפת הצמיגים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

דווקא קראתי את הפוסט שלך, כנראה שנתקלת בדוגמא לא מייצגת.

 

הרכב שלי עדיין נועל את הצמיגים המקוריים של הרכב מסוג... ניחשת נכון מישלין פרימסי HP, בני קרוב ל 5 שנים.

אין לי שום רעידות איתם, עובדים מצויין יחסית.

 

הייתי מעוניין לקבל חוו"ד על הצמיגים שציינתי בהודעה המקורית.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

שלום,

הדגם המקורי של מישלין שלך (_פרימסי HP) ברמה יותר גבוהה מהצמיגים של מישלין שהציעו לך עכשיו.

אני אישית לא הייתי משלם יותר על ENERGY SAVER ו קונה GOODYEAR EFFICIENT GRIP.

הם עונים מעולה לדרישות שלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ולדקלר,

 

תודה על התגובה... ככל הנראה זו תהיה הבחירה שלי לאור השוואות שערכתי גם עם אתרים בחו"ל.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

טוב,

 

לאחר התלבטויות, התחבטויות והשוואה בכל מיני אתרים בחו"ל נבחרה הריביעייה המנצחת מבית:

 

Goodyear Efficient grip perfomence מבציר מרץ השנה.

 

מהתרשמות ראשונית ולאחר נהיגה של יום אני יכול לומר כי הנסיעה שקטה יחסית למישלין ( דירוג הדציבלים שמדורג בה הצמיג היא הכי נמוכה, קרי שקטה) את רמות האחיזה טרם בדקתי ובינתיים אני לא מתכוון לנתק את בקרת היציבות לשם כך.

דבר מעניין נוסף שסיקרן אותי ובדקתי זה ההתנגדות לגלגול. בעוד שבצמיג הישן ירידה ברמפה מסויימת ארכה לי 10 שניות מעמידה בצמיג זה הירידה ארכה לי 8 שניות. מעניין איך זה יתורגם לצריכת דלק.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

×
×
  • תוכן חדש...