Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות עכשיו להזמין קומפוננט מחו"ל וחשבתי על הסט הזה http://www.wallashops.co.il/shopmind_sites/auto_part/product.asp?pf_id=VB004919

אני מקציב 100$ לסט .

רציתי לדעת איך הוא מבחינת איכות ועוצמה? והאם הוא יחזיק מעמד עם המגבר שיש לי

(rockford 501x) מפני שכל יציאה במגבר מוציאה 65w rms והרמקול עצמו יכול לקבל מקסימום 50w rms?

 

תודה

פורסם

עם איזה גודל של רמקול אתה יכול להסתדר?

 

לפי דעתי לך על זה MB Quart DSD 213.

 

וכן אתה יכול להגביר אותם, כי יש במגבר כפתור כיוונוון שנקרא גיין, בעזרתו אתה מנמיך\מגביר את העוצמה במגבר.

 

ואם כבר חול ואם כבר רוקפורד אז זה החדש P152S ולא הישן.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

זה מה שהצעתי לו נשמע טוב אבל החבר שלי שהתקין אותו בחר להתשמש בשתי הטוויטרים לא בכל הארבעה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אולי תתעניין בזה, דגם הרבה יותר חדש והוא 4 חלקים ניראה לי משהוא טוב.

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=35889

 

מישהוא מכיר אותו? יש לי חבר שרוצה לרכוש כזה בזמן הקרוב.

שמעתי את הקומפוננט הזה היום, הוא הוגבר על ידי הP4004, בכלל לא אהבתי איך שהוא נשמע, במיוחד בעוצמה גבוהה.

דרך אגב הרכב הוא של אחד המתקינית "הטובים" בצפון.

מה שכן, היום שמעתי בפעם השניה את הFNQ והוא באמת פלא אקוסטי לדעתי.

ג'ניה

:king:

פורסם

כמו שאמרו פה לפני איזה כמה שנים.....אני צריך להיזכר......אה...ברמקולים הכול עניין של טעם.

יש גם עניין של חברה, אמינות וכמובן שיש רמקולים שפשוט אף אחד לא אוהב.

פורסם

האם הוא יחזיק מעמד עם המגבר שיש לי

(rockford 501x) מפני שכל יציאה במגבר מוציאה 65w rms והרמקול עצמו יכול לקבל מקסימום 50w rms?

 

תודה

המגבר יעבוד איתו מצויין.
×
×
  • תוכן חדש...