Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

ABS זה הרעידות האלה בבלימה נכון? האם יתכן כי חלק מהרעידות זה באות בכלל מהצמיג? למה בלמתי באיזה 15-20 קמש בתוך כיכר היום ועניין אותי לדעת

מסרב לחתום:evil:

פורסם

הרעידות היחידות ששמעתי שמגיעות מצמיגים הם בגלל איזון לקוי ואת זה היית מרגיש באופן קבוע.

בעת לחיצה על הברקס חזק מדי או כאשר הכביש משובש המערכת נכנסת לפעולה ויש מין רעידות, זאת אינדיקציה שהמערכת נכנסת לפעולה ולא משהו שצריך לפחד ממנו.

אגב אם לא ידעת, במצב חירום חובה להמשיך ללחוץ על הברקס בכל הכוח ולהתעלם מהרעידות.

פורסם
הרעידות היחידות ששמעתי שמגיעות מצמיגים הם בגלל איזון לקוי ואת זה היית מרגיש באופן קבוע.

בעת לחיצה על הברקס חזק מדי או כאשר הכביש משובש המערכת נכנסת לפעולה ויש מין רעידות, זאת אינדיקציה שהמערכת נכנסת לפעולה ולא משהו שצריך לפחד ממנו.

אגב אם לא ידעת, במצב חירום חובה להמשיך ללחוץ על הברקס בכל הכוח ולהתעלם מהרעידות.

 

זה לא בכל בלימה ושאלתי אם יצכן שזה מגיעה מהצמיגים. בלמתי וניבהלתי מאופניים שלא נתנו לי זכות קדימה בכיכר (אין בושה ופחד לאנשים). חבר שלי טוען שבאוטו שלו במהירות כזו אין abs

מסרב לחתום:evil:

פורסם

כמעט ואין כל קשר בין מהירות הנסיעה לבין הפעלת המערכת ה ABS.

 

זה יכול לקרות ב10 קמש או ב120 קמש זה ממש לא משנה.

 

ABS היא מערכת די חכמה. היא לא בהכרח פועלת במצבים הברורים מאליו שאתה מצפה להם, כמו סתם בלימה חזקה.

למשל אם בלמת באופן פתאומי וגלגל אחד עבר על חלק רטוב יותר בכביש מהגלגל השני, המערכת תיפעל. אותו דבר יקרה אם בדיוק עברת בצד אחד על בור, או קצת כורכר שהרבה פעמים יש בכבישים ארץ, כל עוד המערכת מזהה חוסר שיוויון באחיזה של שתי הגלגלים היא נכנסת לפעולה.

 

לפעמים שאתה בולם בפתאומיות אתה בכלל לא שם לב לכמה חזקת לחצת על דוושת הבלם, זה קרה לי בעבר, אבל כנראה שזה היה מספיק להפעיל את המערכת.

 

הרעידות היו חזקות? והרגשת אותן ממש בדוושה של הבלם?

×
×
  • תוכן חדש...