Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש יתרונות להחליף להצתה אלקטרונית

רכב אספנות נוסע יחסית מעט מאוד, ולכן הבלאי של הפלטינות הוא קטן

עם כל היתרונות אני באופן אישי הייתי משאיר את ההצתה המקורית (פלטינות כבל)

הרעיון ברכב אספנות הוא להשתדל מאוד לשמור על המערכות המקוריות , אלא אם אין ברירה אז חושבים על פיתרון אחר.

פורסם

שלום

 

 

ולסיכום לדעתי לא!

ולמה? יש הרבה מערכות הצתה אלקטרוניות שמיסתובבות בעולם והם פשוט חרה.

לא מחזיקות מעמד יותר משנה

כול מי שהחליף להצתה אלקטרונית מחזיק את המפלג הישן אם פלטינות וכבל + הכוהל בבג'ז מענין למה.

אני לא ראיתי שמישהוא מחזיק שתי מפלגים רגילים ברכב.

בנוסף יצא לי בשנים האחורונות להיתקל בהרבה בעיות קשות בכיון מנוע ומיצוי אופטימלי של הרכב אם הצתות אלקטרוניות כאלה.

פלטינה המכוונת היטב יכולה להחזיק 20000 עד 30000 ק"מ בלי בעיות . ברכב אספנות זה מספיק בערך לה 20 שנה מינמום אז אחרי 15 שנה יש להחליף פלטינה מה קרה?

יש הרבה מכוניות שלא אוהבות לקבל הצתה אלקטרונית ולא יעזור כלום רק הצתה רגילה.

ויש לי המון דוגמאות.

יש מכוניות שכאשר מרכבים הצתה אלקטרונית יש לשנות את כיון ההצתה בה 15-20 מעלות זה מטורף לחלוטין

 

 

בברכה בני ל.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...