Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שנאמר כאן לאחרונה בשרשור של הסיכומים מהאוניברסיטה - שלח לחמך וגו', הגלגל מסתובב וגו', וכיו"ב. על כך הייתי מוסיף שאף פעם אי אפשר לדעת איך הדברים יהפכו פתאום ואין שום דבר בטוח בחיים. זו הנחת היסוד, אין לי המלצה חד משמעית לגבי המקרה שלך למרות שכנראה במקומך הייתי רומז לבחור שהגיע הזמן למכור ולעבור הלאה. אני רק אומר, תחשוב לטווח ארוך ותבדוק שבפעולה כזאת אינך סוגר לעצמך דלתות פוטנציאליות בעתיד.

 

דוגמה למקרה דומה שקרה אצלי: כשעזבתי את ספרד השארתי את משק הבית והאופנוע באחסון אצל חבר ישראלי מהעבודה. הוא היה בעל תפקיד בכיר עם שכר יפה, גר שם חיי גביר בדירה גדולה עם מרתף וחניה תת"ק שבהם לא עשה שימוש, ולכן נתן לי לנצל אותם ללא תמורה. אחרי תקופה ארוכה ויציבה פתאום בעל הבית שלו החליט שהוא צריך את הדירה וביקש מהחבר לעזוב בתוך חודשיים. בשביל לא לסבך להם את החיים קפצתי על הטיסה הראשונה לשם, שכרתי מחסן קטן (self storage, מנהג די נפוץ באירופה) ובתוך מספר ימים העברתי אליו את כל חפציי. זמן קצר לאחר מכן הסתבר שהחבר מצא דירה מתאימה אך קטנה יותר ועכשיו ממש צריך מקום אחסון לכל הדברים הנוספים שלא יכנסו אליה... במקרה היו לי כמה מ"ר פנויים ביחידה ששכרתי, ולכן הוא קיבל מפתח וגישה חופשית ואני חזרתי לארץ שמח וטוב לב. עכשיו אני מחזיר לו את החוב מהתקופה הקודמת עם ריבית ולשנינו יש שקט נפשי.

 

במילים אחרות, תחשוב אם המצב הזה עוד יכול להשתנות איכשהו או להסתדר לטובתך (למשל אולי הוא ירצה למכור לך את הבית במחיר טוב ואתה תמכור הלאה ברווח או תפתח שם עסק). אל תתפקס יותר מדי על הקטע הבין-אישי, תסתכל על התמונה הגדולה ותראה מה יוצא היום ומה יכול לצאת מחר לשניכם מהסיפור הזה, אח"כ תחליט בהתאם באיזו אסטרטגיה לנקוט.

  • אחראי פורום
פורסם

Dריש, אחלה, גם אני מאמין בזה, אבל ערן מתאר יחסים ארוכים אמנם עם הערכה מהבלבית כלפיו,

אבל גם עם פרצוף עקום כשמשהו מתפספס. הבן אדם מרגיש שקנה אותו בכמה צ׳ופרים, זה לא תקין.

ערן, במקומך הייתי מסביר לו את הסטטוס החדש, יש לך שני ילדים, אתה לא מתבטל כל היום.

אני לא הייתי מנתק מגע אלא מצמצם את היקף העזרה. אם עדיין יעשה פרצופים - אתה בטח תרגיש

נוח יותר לשלח אותו לדרכו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

צודק,

הוא מתייחס לבית הזה כאל בית נופש ונכס שהשביח מאוד

מאז שקנה אותו בפרוטות.

אני מניח שאין ברירה מאשר לצמצם את היקף הפעילות

ולא להפסיק אותה לגמרי, עדיין צריך לשמור על יחסים טובים, כמו שנאמר הגלגל מסתובב.

Gn'f'R

פורסם

קיבלת הזדמנות לעזור לאדם. לא משנה אם אתה אוהב אותו או לא.

לא כולם זוכים לקבל הזדמנות לעזור ולעשות מעשים טובים.

כבר קיבלת צ'ופרים, ואני בטוח שבעתיד תקבל עוד.

עשה כמיטב יכולתך, כאילו הייתה זו הגינה שלך.

בהצלחה

פורסם

תציע לו להשכיר את "בית הנופש" שלו.

אבל תציע את זה בעקיפין, לדוגמא תגיד-"היו אנשים שראו אותי עובד בגינה והתענינו אם יש כאן באיזור דירה להשכרה"

פורסם

1. יפה לך, וכל הכבוד. מטובות לא מפסידים, וגם אם נראה שכן - אנחנו עצמנו הופכים להיות טובים יותר בנתינה לזולת.

 

2. לגבי הקטע שהוא התעלם ממך, ברור לי שהייתי נפגע אם הייתי בסיטואציה הזו. נראה לי שהייתי משאיר לו מכתב עדין שמסביר לו את המצב, את המציאות, ואת העובדות. מבלי לגרוע מהידידות.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
×
×
  • תוכן חדש...