Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי דייהטסו YRV שנת 2001 עם 90 אלף קלימוטרז

מצב מצויין ביחס לשנתון, עברה את כל הטיפולים שצריך.

 

אני לא מתמצא אז תסלחו לי אם השאלה קצת טיפשית אבל,

האם יש אפשרות לטרייד אין או שזה רק שנתונים\רכבים מסויימים?

 

תודה

כריס

פורסם

תלוי היכן.

 

מה שכן, משתמע שרכבך במצב טוב, נסה למכורו בשוק הפרטי.

המכירה לט"א בדר"כ באה על חשבון הנחה של הרכב הנרכש ע"י.

משכנתא זה קל

פורסם
תלוי היכן.

 

מה שכן, משתמע שרכבך במצב טוב, נסה למכורו בשוק הפרטי.

המכירה לט"א בדר"כ באה על חשבון הנחה של הרכב הנרכש ע"י.

 

אני כן בטוח לגבי מצבו הטכני ואני יכול להראות קבלות.

הדאגה שלי לגבי המכירה היא העובדה שמתי בפעם האחרונה שמעתה מישהו אומר "אני מחפש דייהטסו YRV שנת 2001" ?

השוק שלה מאוד קטן עד כמה שידוע לי.

פורסם

תמיד אפשר לנסות למכור לפרטי, זה לא עולה כסף לפרסם ביד2 :-)

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אתה תמכור אותה מהר ממה שאתה חושב.

מכרתי את הYRV של אחותי ממש לא מזמן,אמנם שנת 2005,במשהו כמו שבועיים. הראשון שהגיע גם רכש אותה. מנוע ומכלולים זהים לסיריון עם מרחב פנימי גדול יותר,למה שלא תימכר אם היא שמורה ומטופלת?

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
אני כן בטוח לגבי מצבו הטכני ואני יכול להראות קבלות.

הדאגה שלי לגבי המכירה היא העובדה שמתי בפעם האחרונה שמעתה מישהו אומר "אני מחפש דייהטסו YRV שנת 2001" ?

השוק שלה מאוד קטן עד כמה שידוע לי.

 

דווקא רכב שיתאים בתור רכב ראשון.

כ"כ - ניתן לפרסם בפורום בלוח מכירה שמיועד לכך.

alfa 156 2.5.

פורסם
אתה תמכור אותה מהר ממה שאתה חושב.

מכרתי את הYRV של אחותי ממש לא מזמן,אמנם שנת 2005,במשהו כמו שבועיים. הראשון שהגיע גם רכש אותה. מנוע ומכלולים זהים לסיריון עם מרחב פנימי גדול יותר,למה שלא תימכר אם היא שמורה ומטופלת?

 

וואלה, הצלחת לעודד אותי :)

פורסם

אתה תופתע לגלות שלא מעט אנשים מתענינים ברכב הזה, יש לי כמה חברים שרכשו אותו בתור רכב ראשון.

ובמיוחד כשלשלך יש פחות מ100 אלף ק"מ, ייחטף במהרה.

פורסם
אתה תופתע לגלות שלא מעט אנשים מתענינים ברכב הזה, יש לי כמה חברים שרכשו אותו בתור רכב ראשון.

ובמיוחד כשלשלך יש פחות מ100 אלף ק"מ, ייחטף במהרה.

בדיוק באתי לכתוב שעם 90 אלף ימכר מהר.

כריס,הסר דאגה מליבך ופרסם ביד 2.

פורסם

תודה רבה לכולכם :) הבאתם לי עוד קצת שקט נפשי חח

בכל מקרה, אני לא מחפש עדיין למכור (כרגע בכל מקרה). אני פשוט מתעניין לדעת מה יש לי ביידים.

 

מה שכן, בכמה לדעתכם ניתן לתמכר רכב כזה? הרכב במצב מכני מצויין. בדיוק עבר טיפול 90 אלף

הכל עם קבלות. החלפת צמיגים וטיימינג הוחלפו לפני כשלושה חודשים.

הצד הפחות יפה זה שריטות קטנות פה ושם מאנשים שקשה להם להשקיע עוד אקסטרה דקה בחנייה

וצבע שקצת התקלקל על הגג. לא משמעותי. אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כיוון.

 

ואם כבר, אז כבר

2dm1co.jpg

תודה

כריס

פורסם

טרייד אין יוציא לך בערך קפה וקרואסון על חשבונו וצ'ק ללאפה שווארמה אצל שמש וזהו.

 

פרסם את הרכב ביד 2 , אם הרכב במצב מצויין, דרוש מחירון, והתגמש מעט.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

ישנן סוכנויות רכב שנותנים תמורה יפה בעסקת הטרייד אין, ויש כאלה שמזלזלים ועוסקים טובה שלוקחים לך את הרכב תמורת אלפים בודדים.

 

על הרכב הקודם שלי - דיהו שנת 2001 בשלמה סיקסט זילזלו ואמרו שיקחו אולי אולי ב 5 אלף, כשהמחירון היה 15 והרכב היה פיקס עם קילומטרז' נמוך אחרי צביעה כללית בלי שריטה אחת, מושקע מאד.

 

לעומת זאת,בקרסו נתנו לי עליה 15, ועוד הוסיפו הנחה וסך הכל יצא 19 אלף שקלים פחות מהמחירון של הרכב שרכשתי.

 

ביד 2 לא היתה התעניינות, השוק קשה, צריך הרבה מזל וסבלנות ולחכות לאחד...זה כמו באהבה, לפעמים הוא יבוא ולפעמים יקח זמן :oops:

פורסם
תודה רבה לכולכם :) הבאתם לי עוד קצת שקט נפשי חח

בכל מקרה, אני לא מחפש עדיין למכור (כרגע בכל מקרה). אני פשוט מתעניין לדעת מה יש לי ביידים.

 

מה שכן, בכמה לדעתכם ניתן לתמכר רכב כזה? הרכב במצב מכני מצויין. בדיוק עבר טיפול 90 אלף

הכל עם קבלות. החלפת צמיגים וטיימינג הוחלפו לפני כשלושה חודשים.

הצד הפחות יפה זה שריטות קטנות פה ושם מאנשים שקשה להם להשקיע עוד אקסטרה דקה בחנייה

וצבע שקצת התקלקל על הגג. לא משמעותי. אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כיוון.

 

ואם כבר, אז כבר

2dm1co.jpg

תודה

כריס

 

טיימינג? איך או למה החלפת שרשרת טיימינג?

בכל מקרה, את הYRV שלי קניתי לפני כמה חודשים בטרייד מוביל, ככה שמישהו עשה איתם ט"א.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

×
×
  • תוכן חדש...