Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קצת על עצמי והשאלה שלי לבסוף

כבר כמה שנים שיש לי חיבה יתרה על המידה לאירופאיות ובמיוחד לצרפתיות

החזקתי בכמה רכבים מיוחדים ועכשיו ברשותי פיז'ו 306 GTI-6 מנוע 2000 ידני MK3 שנת 2000 הדגם האחרון ומבין היחידות בארץ

לצערי מה שקרה זה שהתחלתי לעבוד רחוק יותר ולכן אני נוסע כ60ק"מ ביום בכבישים בין עירוניים (כולל עמידה בפקקים וכו') ולא משתלם להחזיק רכב שכזה.

וגרוע מכל זה שהתפתחה לי בעיה רפואית ברגל שמאל, ואני מחפש פתרון ברכב אוטומטי ללא קלאצ'.

בדקתי המון אופציות ולבסוף החלטתי להישאר עם פיזו או סיטרואן, כאמור שמעתי המון דברים טובים והמון דברים רעים וכמובן שאני מכיר את היצרנים אך לצערי לא נתקלתי בחיי בדגמים בשנתונים 2002+ ובמיוחד לא בתיבה אוטומטית או רובוטית.

 

אני מעוניין לרכוש את אחד הרכבים האלה(307/C4) בשנתון 2006-2008 מנוע בנזין, אשמח לקבל פרטים מתוך ידע או ניסיונכם האישי :

 

-סוג רכב: פיזו/סיטרון

-דגם: 307/C4

-גודל מנוע: 1.6/2

-תת דגם: ברישיון מופיע תחת " רמת גימור"

-שנה:2006/2007/2008

-כמה דלק יוצא לכם ואילו נסיעות אתם מבצעים

-פלוסים,מינוסים ובעיות של הרכב שלכם או שאתם מכירים

*** ודבר מאוד חשוב ואחרון - הדבר היחיד שמטריד אותי הכי הרבה זה הגיר, אז כל מידע על הגיר בכל אחת מהמכוניות ממש יעזור לי

 

-ולבסוף המלצה.

 

מקווה לעזרתכם !

תודה.:-)

פורסם

שלום,

אנחנו מחזיקים (גם) בסיטרואן C4 מודל 2007 דגם PK (הדגם המאובזר) עם מנוע 2 ליטר.

הנסיעות של הרכב הן בעיקר מאזור מודיעין לירושלים, כ-70 ק"מ ביום.

בגדול הרכב מהנה, יש לו זמינות של כח (143 כ"ס עם מומנט סביר בהחלט) יחסית למשפחתיות האחרות, הוא נוח (לא כמו ה-306 או הסיטרואן המקבילה של אז, אבל עדיין, לטעמי ולטעמו של הגב שלי - נוח יותר מהקורולה ודומיה...) ומאובזר לעייפה מכל טוב.

שאלת על הדלק וזה עקב האכילס של הרכב לדעתי וזה מה שמפריע לי אצלו - אני עושה איתו בערך 1 ל-10. אמנם אני עם רגל "עצבנית" על הגז ובעליות לירושלים אבל גם אם אשתי תנהג ברכב לת"א (בדרך מישורית והיא נוהגת רגוע) לא חושב שאקבל פחות מ 1-11, שזה אולי טיפה מתחת לממוצע של המשפחתיות אבל עם 25,000 ק"מ בשנה ועם מחיר הדלק היום - אני מקנא בחברים שנוסעים בפלואנס דיזל, ולאחרונה אני בעצמי חושב לעבור לC3 פיקאסו דיזל בגלל זה.

 

הגיר הוא הAL4 המפורסם עד כמה שידוע לי, אמור להיות סוג של גיר "חכם" אבל בפועל הוא קצת מרגיז. אצלי הוא ממהר לטפס להילוך 4 אבל מתעקש שלא לרדת בחזרה גם כאשר אני מאט ויורד לסביבות ה-55 קמ"ש (יש מצלמות מהירות בעיר...) ונמצא בעליה. אני שומע את המנוע ומרחם עליו ולפעמים מעביר לטיפטרוניק ומוריד הילוך בעצמי. אגב, זה הרכב הראשון שלי בחיי (ואני כבר 20 שנה על הכביש) שהוא אוטומט ולא ידני, ככה שאולי אני קצת משוחד נגדו וצריך לשאול פה את המומחים באמת. אבל כשמתרגלים (במיוחד בפקק...) זה בסדר ואפשר לחיות עם זה.

 

בסה"כ אחלה רכב, משמש אותנו יפה מאד עם 2 ילדים קטנים (רכב ברמת בטיחות גבוהה מאד יחסית לשנתון) ואני אוהב אותו, שוב למעט הדלק ולפעמים הגיר שקצת מציק. יצחק לוי שוחט את הרכב במחירון וממילא צרפתיות נמכרות מתחת למחירון ככה שאתה יכול למצוא רכב כזה (או המקביל שלו, 307XT) במחיר טוב ולעשות יופי של עסקה.

 

לגבי אמינות - לפחות אצלי מגלה אמינות גבוהה, תקלה קטנה שתוקנה בכמה מאות שקלים בודדות (אני אפילו לא זוכר מה זה היה) וזהו. רק טיפול תקופתי ובלאי טבעי (צמיגים/מגבים/מצבר הוחלפו לאחרונה). אבל אתה נוהג בצרפתית אז אני מניח שאתה מכיר את ההבדל בין האגדות האורבניות על הצרפתיות שכל הזמן מתקלקלות לבין האמת בפועל.

 

זהו.

אגב, גם אני לפני שנתיים התלבטתי בין הC4 PK מנוע 2000 ל307XT ופשוט קניתי את הרכב הראשון ביניהם שמצאתי מתאים.

 

בהצלחה.

פורסם

דני, ממש מודה לך, אני אדם שמעריך מאוד הרבה פרטים, לפי השמועות והדעות ברחבי האינטרנט בסביבתי הקרובה אני שומע מכולם לקחת מנוע 2000 שנתונן 2007-2008 צריכת הדלק תהיה בערך זהה למה שאמרת וללא תקלות גיר , רק בלאי טבעי בעיקר לאומת הזהה שלה - ה307.

בכל אופן תודה

 

GUGY

הרכב עדיין אצלי הוא מתקדם לקראת מכירה אתמול עבר טסט

ועומד על שנה וחודש לטוסט הבא :)

פורסם

לאחרונה שבקה לי חיים 306( לא gti מקנא בך ) ואיכשהו ועל אף שלא תכננתי, מצאתי דווקא את ה307 כמחליפה ראויה

וככזו שתיתן לי מקסימום רכב, הנאה יחסית מנהיגה, ובמינימום השקעה.

לכן התחדשתי ב307 XT אוטומטית 2.0 ליטר.

מבחינת רכב ופינוק, בגרסת הXT תקבל המון פינוק אבזור ונוחות.

מבחינת נהיגה ואחיזת כביש, מדובר ברכב כבד משמעותית מה306 וגבוה ממנה ב14 ס"מ אם אני זוכר נכון

כך שאל תצפה לאותה התנהגות בסיבובים. יחד עם זאת הצמיגים הרחבים תורמים ליציבות של הרכב והוא יציב על הכביש.

ההגה פחות מתקשר מה 306 כי הוא אלקטרוני, אך זו המגמה של הרכבים החדשים.

מבחינת זמינות כח, גרסת ה2.0 ליטר עדיפה . הגיר הזה מסרס מעט את המנוע וברור שב1.6 ויחד עם מרכב

כבד תרגיש כבדות בנסיעה. לכן עדיף 2.0 שבמהירות שיוט חסכוני אבל בעיר הוא שותה יפה. הגיר עצמו למרות מה שאומרים עליו, הוא לא כזה נורא. מצאתי אותו מאוד מעניין על אף שהוא מנסה להיות לעיתים חכם מדי. צריכים להתרגל להורדות הילוך פתאומיות ביחוד בין הילוך 3-2 ו2-1 כאשר אתה מוריד רגל מהגז - הגיר חושב אוקיי זה זמן להאט ולעיתים תרגיש חבטה קטנה של הורדת הילוך.

מבחינת למידה, הוא לומד את ההתנהגות שלך. שמתי לב ואני מקווה שאני מבסס את דברי על משהו מוכח אך זה הרושם שלי, שעם הזמן הגיר התחיל למשוך לי הילוכים לטורים גבוהים יותר. ומצב sport עושה את הרכב מעט יותר מעניין. הטיפרוניק נחמד אם כי לא סביר שתעשה בו יותר מדי שימוש בנהיגה שוטפת.

יש הגיון בעבודה של הגיר, ואם אתה מתחבר להגיון ולומד לעבוד איתו, תוכל להנות ממנו. ברור שמי שבא מגיר אוטומטי רגיל יתקשה יותר להתרגל אבל זה לא המקרה שלך. מה שכן כשהגיר הזה הולך אם הוא הולך צפוי לכאוב בכיס.

מבחינת מחיר כפי שרשמו כאן קודם, תוכל למצוא מציאה אמיתית ושמורה יחסית במחיר מאוד אטרקטיבי.

פורסם

לצערי (וצערך) ה-307/C4 לא מתקרבות ל-306 מבחינת נוחות נסיעה ושלדה/מתלים/היגוי/ניהוג.

מעבר לכך מדובר במכונית לא רעה שמהווה קנייה מעולה בהתחשב במחירי היד שנייה. אני רכשתי לאחרונה לאשתי C4 1.6 2008 יד ראשונה פרטית במחיר טוב.

 

ל-1.6 ביצועים עצלים, אז בהחלט ממליץ למצוא 2.0 שתהיה עם צריכת דלק דומה ל-1.6.

 

זאת הסיטרואן השלישית שלי כך שמסכים לגבי האגדות האורבניות - כל המכוניות שלי טופלו טיפולים שוטפים + בלאי, לא מעבר לכך.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

whiteman

שמחתי שיכולתי לעזור. אני רואה שמסכימים איתי כאן שרכבי הPSA הם לא מה שהיו בסוף המאה הקודמת מבחינת חוויית נהיגה ונוחות אבל עדיין עדיפות בעיני על האסיאתיות (למעט כמובן הC5 שעם המערכת ההידראולית שלה עדיין נותנת תחושת נוחות מדהימה שלכורסה שלי בסלון אין...).

חבל על הזמן שלך עם רכבי ה-1600 סמ"ק, חפש לך אקזמפלר עם מנוע 2 ליטר של הדגם המאובזר (XT, XS בפיג'ו וPK בסיטרואן) שיהיה עם ק"מ סביר והיסטוריית טיפולים ראויה (זה חשוב כידוע לך אצל הצרפתיות) ותהנה!

 

BABA

נכון יש את הלחצן של הספורט אבל אליה וקוץ בה - בשימושו אולי תסבול פחות משגעונות הגיר והוא לא יזנק להילוך 4 כל כך מהר אבל מנגד תרגיש את זה נהדר בכיס באמצעות התשלום לחברות פז/דלק/סונול וכו'.... וגם ככה כאמור הרכב לא מהחסכוניים שבחבורה מהבחינה הזו.

פורסם
לאחרונה שבקה לי חיים 306( לא gti מקנא בך ) ואיכשהו ועל אף שלא תכננתי, מצאתי דווקא את ה307 כמחליפה ראויה

וככזו שתיתן לי מקסימום רכב, הנאה יחסית מנהיגה, ובמינימום השקעה.

לכן התחדשתי ב307 XT אוטומטית 2.0 ליטר.

מבחינת רכב ופינוק, בגרסת הXT תקבל המון פינוק אבזור ונוחות.

מבחינת נהיגה ואחיזת כביש, מדובר ברכב כבד משמעותית מה306 וגבוה ממנה ב14 ס"מ אם אני זוכר נכון

כך שאל תצפה לאותה התנהגות בסיבובים. יחד עם זאת הצמיגים הרחבים תורמים ליציבות של הרכב והוא יציב על הכביש.

ההגה פחות מתקשר מה 306 כי הוא אלקטרוני, אך זו המגמה של הרכבים החדשים.

מבחינת זמינות כח, גרסת ה2.0 ליטר עדיפה . הגיר הזה מסרס מעט את המנוע וברור שב1.6 ויחד עם מרכב

כבד תרגיש כבדות בנסיעה. לכן עדיף 2.0 שבמהירות שיוט חסכוני אבל בעיר הוא שותה יפה. הגיר עצמו למרות מה שאומרים עליו, הוא לא כזה נורא. מצאתי אותו מאוד מעניין על אף שהוא מנסה להיות לעיתים חכם מדי. צריכים להתרגל להורדות הילוך פתאומיות ביחוד בין הילוך 3-2 ו2-1 כאשר אתה מוריד רגל מהגז - הגיר חושב אוקיי זה זמן להאט ולעיתים תרגיש חבטה קטנה של הורדת הילוך.

מבחינת למידה, הוא לומד את ההתנהגות שלך. שמתי לב ואני מקווה שאני מבסס את דברי על משהו מוכח אך זה הרושם שלי, שעם הזמן הגיר התחיל למשוך לי הילוכים לטורים גבוהים יותר. ומצב sport עושה את הרכב מעט יותר מעניין. הטיפרוניק נחמד אם כי לא סביר שתעשה בו יותר מדי שימוש בנהיגה שוטפת.

יש הגיון בעבודה של הגיר, ואם אתה מתחבר להגיון ולומד לעבוד איתו, תוכל להנות ממנו. ברור שמי שבא מגיר אוטומטי רגיל יתקשה יותר להתרגל אבל זה לא המקרה שלך. מה שכן כשהגיר הזה הולך אם הוא הולך צפוי לכאוב בכיס.

מבחינת מחיר כפי שרשמו כאן קודם, תוכל למצוא מציאה אמיתית ושמורה יחסית במחיר מאוד אטרקטיבי.

 

המלצה-גש למוסך פיגו ותבצע עדכון תוכנה לגיר ולמנוע,לפי התיאור שלך,לא ביצעו עדכון ברכב,וההבדל משמעותי!.

פורסם
לאחרונה שבקה לי חיים 306( לא gti מקנא בך ) ואיכשהו ועל אף שלא תכננתי, מצאתי דווקא את ה307 כמחליפה ראויה

וככזו שתיתן לי מקסימום רכב, הנאה יחסית מנהיגה, ובמינימום השקעה.

לכן התחדשתי ב307 XT אוטומטית 2.0 ליטר.

מבחינת רכב ופינוק, בגרסת הXT תקבל המון פינוק אבזור ונוחות.

מבחינת נהיגה ואחיזת כביש, מדובר ברכב כבד משמעותית מה306 וגבוה ממנה ב14 ס"מ אם אני זוכר נכון

כך שאל תצפה לאותה התנהגות בסיבובים. יחד עם זאת הצמיגים הרחבים תורמים ליציבות של הרכב והוא יציב על הכביש.

ההגה פחות מתקשר מה 306 כי הוא אלקטרוני, אך זו המגמה של הרכבים החדשים.

מבחינת זמינות כח, גרסת ה2.0 ליטר עדיפה .

 

אני חייב להודות שאני יודע בוודאות ששום דבר לא יכול להתקרב למה שאני נוהג עליו עכשיו, הצמיגים שלי רחבים יותר מהסטוק ולכן ההתנהגות כביש מטורפת, אבל עם זאת אני מעוניין לקנות את ה307 או הC4 כי נוצרו לי אילוצים בחיים שלא מאפשרים לי להחזיק את הGTI יותר ומבחינה הגיונית אני לא צריך אותו, כמובן שברור לי שאין מה לצפות שהרכב החדש בין אם זה ה306 או הC4 יהיה עם אותם היכולות... פה אני נאלץ להתפשר

תודה רבה על המידע

 

לצערי (וצערך) ה-307/C4 לא מתקרבות ל-306 מבחינת נוחות נסיעה ושלדה/מתלים/היגוי/ניהוג.

מעבר לכך מדובר במכונית לא רעה שמהווה קנייה מעולה בהתחשב במחירי היד שנייה. אני רכשתי לאחרונה לאשתי C4 1.6 2008 יד ראשונה פרטית במחיר טוב.

 

ל-1.6 ביצועים עצלים, אז בהחלט ממליץ למצוא 2.0 שתהיה עם צריכת דלק דומה ל-1.6.

 

זאת הסיטרואן השלישית שלי כך שמסכים לגבי האגדות האורבניות - כל המכוניות שלי טופלו טיפולים שוטפים + בלאי, לא מעבר לכך.

 

בהחלט נכון, רק אם תוכל לענות לי אני אשמח מאוד, קיבלתי הרבה המלצות לגבי ה2 ליטר אך קיבלתי גם המלצות על דגם 1.6 טורבו 140 כ"ס, אבל לכל אחד מהמייעצים יצא צריכת דלק שונה לחלוטין... אם יש לך מידע לגבי צריכת הדלק בדגמים האלה אני אודה לך מאוד

פורסם

סיטרואן C4 היא מכונית נוקשה יחסית ומנוע ה-1.6 חלש יחסית. אם אתה כבר בעניין של פיז'ו-סיטרואן למה שלא תיקח C5 משנתון זהה (אחרי הפייסליפט) ותקבל רכב הרבה יותר מפנק, מאובזר ונוח באותו מחיר? אגב, גם צריכת הדלק די דומה - בסביבות 1 ל10 ממוצע.

We are the Human Race

×
×
  • תוכן חדש...