Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

הגיעה לי עם הרכב מערכת jetpoint (לא ראויה להקרא מערכת, אבל עד שיהיו כמה ג'ובות זה מספק).

אני שומע MP3 עם נגן דרך החיבור וזה מספיק, אבל חשבתי שיהיה נחמד לשים רמקולים מאחורה. מקדימה החלפתי את הצי'קמוקים שהיו שם ועכשיו שומעים בסדר.

 

אז קניתי רמקולים, הרכבתי אותם מאחורה וחיווטתי כבל דו גידי סביר עד אליהם.

במערכת יש לי כבל חום וכבל אפור שאמורים ללכת לאחוריים ימינה + שמאלה. יש גם שני כבלים שנקראים משהו כמו "ימני כללי" ו-"שמאלי כללי".

מהסמטוכה שהולכת מאחורי הרדיו אל הדיבורית והשד יודע מה לא הצלחתי להבין כלום.

הכבלים החום והאפור יוצאים ישירות מהרדיו בלי קשר לסמטוכה הכללית.

איך צריך לחבר את הכבלים לרדיו ולרמקולים כדי לקבל צליל?

 

עזרתכם תתקבל בברכה.

פורסם

דיי קשה להסביר סתם ככה, במיוחד כשלא מדובר במערכת רגילה כל כך,

אם היתה לך אפשרות להעלות תמונה או שניים, היינו יכולים לקבל מושג טוב יותר לגבי החיווט ועל מה מדובר

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שלום רב,

 

במערכת יש לי כבל חום וכבל אפור שאמורים ללכת לאחוריים ימינה + שמאלה. יש גם שני כבלים שנקראים משהו כמו "ימני כללי" ו-"שמאלי כללי".

מהסמטוכה שהולכת מאחורי הרדיו אל הדיבורית והשד יודע מה לא הצלחתי להבין כלום.

הכבלים החום והאפור יוצאים ישירות מהרדיו בלי קשר לסמטוכה הכללית.

איך צריך לחבר את הכבלים לרדיו ולרמקולים כדי לקבל צליל?

 

עזרתכם תתקבל בברכה.

"ימני כללי" זה תרגום של right common?

 

אם כן, התרגום הנכון הוא "משותף". אם לרדיוטייפ שלך חיבור ל-4 רמקולים (ואז יהיה כפתור fader)

אז אתה צריך לזהות 6 חוטים לרמקולים:

front right

rear right

right common

front left

rear left

rear common.

 

את הרמקול הקדמי ימני תחבר ל- front right ו- right common (אם ברמקולים שלך יש

סימון + - תחבר את ה- common ל -). את האחורי ימני תחבר ל- rear right ול rear common,

וכן הלאה.

 

בהצלחה!

:turn-l:
פורסם
"ימני כללי" זה תרגום של right common?

 

אם כן, התרגום הנכון הוא "משותף". אם לרדיוטייפ שלך חיבור ל-4 רמקולים (ואז יהיה כפתור fader)

אז אתה צריך לזהות 6 חוטים לרמקולים:

front right

rear right

right common

front left

rear left

rear common.

 

את הרמקול הקדמי ימני תחבר ל- front right ו- right common (אם ברמקולים שלך יש

סימון + - תחבר את ה- common ל -). את האחורי ימני תחבר ל- rear right ול rear common,

וכן הלאה.

 

בהצלחה!

 

נכון וממצה, בד"כ במכשירים הללו עם החוטים המשותפים,

החוט המשותף הוא מינוס.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

וואללה, תודה רבה, זה נשמע סביר.

 

איזה באסה, עכשיו צריך לחווט כבל שלישי אחורה, חשבתי שסיימתי עם זה כבר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...