Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי בפורם על תקלות כאלה,אכן אני הגעתי כמעט לסוף.

נכון שאמרו ברכבי VAG יש קוד בין השלישיה הזאת ( מפתח סוויטש,מחשב הרכב ו-לוח השעונים).

את הסוויטש תקין כי הוא מתניע.

את המחשב תקין כי הוא מגיב למחשב האישי שלי ונותן שיש תקלה במנוע שהייתה אז.

את לוח השעונים לא תקין מכיוון שהוא נמצא על מצב קפוא FREEZE TIME לא משתנה ולא מגיב למנוע.

נשאר רק לנטרל את האיפוליזר לחלוטין ותקן את לוח השעונים.

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

אחד החשמלאים טוען שאפשר לבודד את מחשב הרכב מתוך השלישיה הזאת ברכבי VAG.

לדעתו דרך תוכנת VAG CAN K COMMANDER .

האם אחד מכם ניסה אותה.

איך הגרמנים מרשים לתוכנה לפרוץ את המערכת שלהם.

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

קניתי לוח שעונים והרכבתי.

האוטו סוף סוף הותנע.

לא נכבה ואפשר גם לתת גז כך להזהר מכל הכבלים המפוזרים סביבו.

האוטו חזר לחיים, אבל דרוש יום עבודה שלם בשביל להחזיר את החלקים שפירקתי.

כל זה עלה לי 980₪ אבל צברתי מידע רב.

בלי לוח שעונים האוטו לא ינוע זה מה שחשוב שהבנתי כי יש בהן קוד התנעה.

בא לי לבודד את הצמה טוב מאוד כך שלא תישרף פעם אחרת וגם להקפיד על התאמת הפיוזים לא כמו שמצאת 30 אמפר במקום 20 כך שלא הפסיק את השריפה במקום.

תודה לכם על העזרה ושאנס לאלה שאמרו תשבית את האוטו או בור ללא תחיתית.

להתראות .

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

×
×
  • תוכן חדש...