Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מדובר על עשן שיצא מלוח השעונים

לאחר פירוק התברר שזה קצר ושריפה בתוך הצמה הראשית מתחת לוח השעונים:oops: וזה נקרא על ידי דוושת הבלימה שנגעה בעצמה וגרמה לקצר רציני

חשבתי בהתחלה שמשהוא קטן נשרף רק לאחר פירוק כל לוח השעונים והחלקים הסובבים אותו גיליתי שזה רציני

פניתי לכמה מוסכים והתחמקו מהתיקון שזה לדעתם חתיכת עבודה רצינית.

נתוני הרכב: סיאט קורדבה סטילה, 2004, 1.9 SDI דיזל

מה עושים? או מה אפשר לעשות כדי להתניע את הרכב?

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

שלומות,

 

לצערי, אם המוסכים אומרים זאת- אז הם יודעים מה הם אומרים.

 

לאחד הרכבים אצלנו היה מקרה דומה (פולו קלאסיק SDI), זיהינו זאת בזמן וכיבינו עם צינור גינה. הנזק הסתכם בעבודה וצמת חשמל חדשה ב5 אלף ש"ח. וזה אחרי הנחה טובה (חבר מוסכניק).

 

זה הרבה זמן עבודה בשביל המוסך, ולא בטוח שזה יעיל. עובדה שאחרי כ3 חודשים, אחרי כיבוי המנוע זה קרה שוב, ועד שאחי שם לב למתרחש, הכל ממש בער מאש באזור מכסה המנוע והפלסטיקה בפנים הרכב.

 

אין שום אפשרות להניע, וגם לא לשחרר נעילת הגה באם ננעל.

 

לדעתי- תפעיל ביטוח אם יש, ותחליף אוטו. זה בור ללא תחתית ולך תדע מה עוד נפגע.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

יש ביטוח לא מקיף

פירקתי את האוטו מקדימיה ועליתי על השריפה

הלאה,,,,,

 

הנה התמונה

 

מצאתי 25 כבלים שרופים ,

האם לחבר אותם זה יעזור?

 

אם אין תגובות ז״א להמשיך לחבר אותם חוט חוט ולפי צבע!

IMG_0934.JPG

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

אתה לא באמת מצפה שיענו לך מיד, נכון? אגב, מומלץ לקרוא את חוקי הפורום.

 

לך למוסך או לחשמלאי רכב, שיבדקו את זה ורק אז תמשיך הלאה. גם אם זה על הגרר.

להתחיל לשחק עם מערכות חשמל ולהתחיל להתאים צבעים וכו', ולבודד כמו שצריך וכו'- אני לא הייתי מסתכן, ולא נראה לי שמישהו פה יקח אחריות או יעז להציע לך לעשות כן.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

סימתי את חיבורי החוטים , עברתי על הפיוזים אחד אחד.סמתי את המפתחות בסויטש

התנעתי , מתניע לשניות ונכבה , כמו לטעות בקוד האימפוליזר ולנסות להתניע.

את האמת אני חושב שנדפק האימפוליזר!

מתלבט,,,, רוצה את האוטו לחזור לחיים

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

תבין, בלי אימבולייזר (ככה כותבים) אין לך סיכוי להניע. אם המחשב של המנוע לא מקבל אות מהחיישן האימבולייזר הוא פשוט לא יתן זרם להנעת הרכב (לכן גנבי המכוניות מחליפים מחשב מנוע למחשב פרוץ בכדי לעקוף זאת).

 

וחוץ מזה- חבל לך על המאמצים. נשרפו לך שם דברים, ואתה לא יודע איך זה השפיע. אין ברירה אלא לגרור למוסך או לחלופין להשבית את האוטו.

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הרחב בבקשה- מה פירקת? את האימובילייזר המקורי? אימובילייזר בהתקנה מקומית?

 

ראשית, האימובילייזר המקורי ברכב מתקשר ישירות עם מחשב הרכב, ופירוק שלו לא גורם לניטרולו.

שנית, כשהוא דרוך, לא יהיה בכלל צליל של התנעה. המצב בו הרכב מניע ונכבה אחרי כמה שניות, מתאים יותר לאימובילייזר מהתקנה מקומית, שמנטרל משאבת דלק. (יש עוד הרבה סיבות לתקלה שציינת, שלא קשורות לאימובילייזר).

 

נסה להעלות צילומים נוספים של מה שקרה ושל מה שכבר עשית.

תחפש רמזים גם בצמת הסוויץ'.

 

*אגב- אני הייתי מוציא את הנתיך של כריות האוויר.

ליתר בטחון...

 

עריכה: אם תוכל, ספר לנו אילו נורות ביקורת דולקות בפתיחת חצי סוויץ'- מה נשאר דולק כשאתה מנסה להניע, וכו'.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הרחב בבקשה- מה פירקת? את האימובילייזר המקורי? אימובילייזר בהתקנה מקומית?

 

ראשית, האימובילייזר המקורי ברכב מתקשר ישירות עם מחשב הרכב, ופירוק שלו לא גורם לניטרולו.

שנית, כשהוא דרוך, לא יהיה בכלל צליל של התנעה. המצב בו הרכב מניע ונכבה אחרי כמה שניות, מתאים יותר לאימובילייזר מהתקנה מקומית, שמנטרל משאבת דלק. (יש עוד הרבה סיבות לתקלה שציינת, שלא קשורות לאימובילייזר).

 

נסה להעלות צילומים נוספים של מה שקרה ושל מה שכבר עשית.

תחפש רמזים גם בצמת הסוויץ'.

 

*אגב- אני הייתי מוציא את הנתיך של כריות האוויר.

ליתר בטחון...

 

עריכה: אם תוכל, ספר לנו אילו נורות ביקורת דולקות בפתיחת חצי סוויץ'- מה נשאר דולק כשאתה מנסה להניע, וכו'.

 

 

 

 

........

תודה לך,,,, האימפוליזר מקומי

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

פירקתי את האומפליזר ועדין לא מתניע.

קראתי באינטרנט שברכבים מקבוצת VAG שיש קוד מקושר בין הסוויטש לבין לוח השעונים וגם למחשב הרכב.

אם אחד מהם התקלקל אזה אי אפשר להתניע.

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

פורסם

כמו שנאמר פה, ברגע שזה מגיע למצב כזה, זה בור ללא תחתית, אם אתה מנסה כי "אין לך מלהפסיד" אז סבבה, אבל להתחיל להשקיע אלפי שקלים בצמה חדשה (הכסף זה לא הצמה, זה עבודת הפירוק וההרכבה, שכוללת פחות או יותר את כל הרכב), וגם אז קיימות אפשרות לבעיות, זה לא משתלם כלכלית.

 

כמו שנאמר, יש סיבה שבעלי מקצוע מנוסים סירבו לקחת על עצמם את העבודה.

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=160361

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161186&page=2

 

קרתה לי תקלה זהה לפני חמש שנים. אתה מוזמן לקרוא בפורום על כך בלינקים שלמעלה.

 

לדוגמא תשובה של מוסך רון התותח:

 

 

 

המשאבת הזרקה היא מכנית עם אמובילייזר נפרד שמופעל ממודול נפרד,

הבדיקה מאד פשוטה , סטטוסקופ של מוסך אתה מצמיד למשאבה ופותח את מתג ההנעה

אם אתה שומע את הנקישה של המדומם אז אין לך בעיה באמובילייזר נקודה .

אם לא תעיף את האמובילייזר מהמשאבה ותחבר למדומם זרם פלוס אחרי סוויטש(אחד מהשניים שהיו על האמובילייזר)

אם יש נקישת מדומם והרכב לא מניע ,זה אומר שנכנס אויר לסולר בזמן השהיה במוסך (שסתום חד כיווני על מסנן הסולר תקול)

בנוגע למאווררים יש לבדוק את ממסר המאווררים אולי יש איתו בעיה .

אני ממליץ לך לא להוציא את האוטו מהמוסך וליהיות סבלני כלפי החשמלאי ,עם הצמה שלך כעת רק הוא יודע מה הוא עשה ,

אולי תוכל לעזור לו דרך העצות שתקבל כאן .

פורסם
כמו שנאמר פה, ברגע שזה מגיע למצב כזה, זה בור ללא תחתית, אם אתה מנסה כי "אין לך מלהפסיד" אז סבבה, אבל להתחיל להשקיע אלפי שקלים בצמה חדשה (הכסף זה לא הצמה, זה עבודת הפירוק וההרכבה, שכוללת פחות או יותר את כל הרכב), וגם אז קיימות אפשרות לבעיות, זה לא משתלם כלכלית.

 

כמו שנאמר, יש סיבה שבעלי מקצוע מנוסים סירבו לקחת על עצמם את העבודה.

 

לא צריך לקנות צמה, אני שיבצתי אותה, חיברתי חוט חוט עד שזה עבד מצויין. זה לא כל אבל בזכות גרושים ( מלחים 25₪+ סליל בדיל 5 ₪).

ולוזרבנד בשבל לבודד אותם.

אם תרצו אין זו אגדה - הרצל

×
×
  • תוכן חדש...