Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראו תמונות.

 

צילמתי את זה מתוך גליון BIKE האחרון.

 

יש שם 49 דברים שבעל אופנוע צריך לדעת על האופנוע שלו. (כתבה על המון המון עמודים)

 

זה הדבר שמסכם את הכל. ההנאה מלהיות בעל אופנוע.

 

אני מזדהה בהתרגשות עם כל מילה.

1j.jpg

2j.jpg

3j.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

כל כך נכון... ואגב, האייטם האחרון שהעלת, מופיע אחרי אייטמים שמדברים על מחירי אזעקות, בעיית הגניבות ועלויות הביטוח - מה שעוד יותר מחדד את הפואנטה שלו. מצוין!

 

אני מ-א-ד אהבתי את השוואת הצמיגים שעשו בין ה-BT020, ספורטק M1 והדיאבלו קורסה על ה-CBR600 והפייזר 1000. לתשומת לב כל הדבילים מ-8 שכל היום מדקלמים שטויות כמו תוכים, כשצריך להמליץ על צמיגים...

פורסם
כל כך נכון... ואגב, האייטם האחרון שהעלת, מופיע אחרי אייטמים שמדברים על מחירי אזעקות, בעיית הגניבות ועלויות הביטוח - מה שעוד יותר מחדד את הפואנטה שלו. מצוין!

 

אני מ-א-ד אהבתי את השוואת הצמיגים שעשו בין ה-BT020, ספורטק M1 והדיאבלו קורסה על ה-CBR600 והפייזר 1000. לתשומת לב כל הדבילים מ-8 שכל היום מדקלמים שטויות כמו תוכים, כשצריך להמליץ על צמיגים...

צודק!

 

אני רוכב עם דיאבלו קורסה. הצמיג מדהים (לא באוגוסט בכבישים שכאן מסביב) וזה יהיה גם הצמיג הבא שלי.

על כמה זמן הם נשארים קשה לי לדבר כי הם עדיין אפשר להגיד חדשים. אני מקווה שהדביקות היתרה שלהם לא תבוא מידי על חשבון אורך החיים.

 

בכל אופן, ההשואה של הצמיגים מצויינת ובכלל גליון מצויין למגזין מדהים. ד"א עשיתי חשבון שיותר זול לקנות אותו בסטימצקי מאשר לעשות מנוי. מה שממש לא נכון לגבי העיתונים האמריקאים.

(באילת, בכל אופן)

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

×
×
  • תוכן חדש...