Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר קטן נוסף - היכולת לשבור את "תקרת הזכוכית".

למיטב היכרותי עם המערכת,ישראל היא (עדיין) מדינת רווחה קצת יותר טובה מארה"ב. אדם קשה יום ימצא כאן יותר אפשרויות להתגלגל עד סוף היום ולקום ליום הבא (הבטחת הכנסה, עמותות שונות, בתי תמחוי).

אבל, זה אבל גדול - זוג ממוצע שעובד כשכירים כל חייהם, יתקשו מאוד לעלות מעל רמה של "ראש מעל המים". בישראל יש כ"כ הרבה חסמים לקפיצת המדרגה אשר הופכת אותך מאדם שמצליח להעביר עוד חודש ועוד חודש למשפחה מבוססת משהו, שמעזה להרשות לעצמה לקחת שלוקים קצת יותר גדולים מהחיים.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה תשמע, אני הכי בעד להישאר בישראל, כי כור מחצבתנו וגו'. אבל המציאות היא (וקשה לי להודות בכך, כי אני כאילו כופר בערכים שלי עצמי) היא שמחורבן לגור כאן, ולא רק שלא נהיה טוב יותר, נהיה יותר מחורבן מיום ליום. יכול להיות שבארה"ב לא מלקקים דבש כל היום. יכול להיות שגם בשוויץ יש מובטלים וגם בהונג-קונג הדלק יקר נורא. באמת, יכול להיות. אני לא יודע. אני רק יודע שכאן רע. ממש רע. אני מרגיש כאילו אני מחובר לשקית-דם של המדינה, והיא, במין ניסוי אכזרי, בודקת כמה דם היא יכולה להוציא, לפני שיקרה אסון. יש כאן תחושת מחנק נוראית ואי אפשר להתעלם מכך.

 

אם פעם לא הייתי מוכן לקבל יורדים, או מחשבות על ירידה מהארץ, היום אני מקלל את מזלי שאין לי אזרחות נוספת, ושסבא וסבתא שלי וויתרו על דרכון בריטי שהיה להם כשקמה המדינה (ולא, אי אפשר לקבל חזרה). אז אלא אם כן איזה תאגיד ענק יחשוק שאבוא לעבוד אצלו, אין לי הרבה סיכויים לברוח מכאן - אפילו ל5, 10 שנים כדי ליצור מין buffer של כסף ואז לחזור.

 

כל אלו שמנסים בכל מאודם לברוח מכאן? לצערי, היום אני מבין אותם.

 

 

 

דבר קטן נוסף - היכולת לשבור את "תקרת הזכוכית".

למיטב היכרותי עם המערכת,ישראל היא (עדיין) מדינת רווחה קצת יותר טובה מארה"ב. אדם קשה יום ימצא כאן יותר אפשרויות להתגלגל עד סוף היום ולקום ליום הבא (הבטחת הכנסה, עמותות שונות, בתי תמחוי).

אבל, זה אבל גדול - זוג ממוצע שעובד כשכירים כל חייהם, יתקשו מאוד לעלות מעל רמה של "ראש מעל המים". בישראל יש כ"כ הרבה חסמים לקפיצת המדרגה אשר הופכת אותך מאדם שמצליח להעביר עוד חודש ועוד חודש למשפחה מבוססת משהו, שמעזה להרשות לעצמה לקחת שלוקים קצת יותר גדולים מהחיים.

 

זה נכון. אם אין לך הון עצמי קיים (למשל, קוראים לך עידן עופר) אין לך סיכוי להיות "עשיר" או "מבוסס" בארץ. בנקודת הכנסה מסויימת אתה תיתקל בתקרת זכוכית של מיסים שלא תאפשר לך לבצע את הקפיצה הלאה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אנשים שוכחים שבאתי מישראל או שהשארתי המון חברים ובני משפחה מאחור.

 

לי מאוד קל להשוות בין אנשים שעובדים 200 שעות בחודש עם אותו תא משפחתי ונמצאים באיזורים שונים בעולם.

גם מבחינת הכנסה, חישוב קל בהשוואה לשכר המינימום הוא בר השוואה, נגיד אדם X בן 35, אב ל2 ילדים אשר מרוויח פי 3 משכר המינימום לשעה בישראל אל מול אדם Y בן 35 עם 2 ילדים, מרוויח פי 3 משכר המינימום בקליפורניה (וביננו, לא מדובר על המון כסף).

איך כל אחד מהם חי? איך נראה ביתו? איך נראה חשבון הבנק שלו?

 

אני לא משווה את עצמי או את משק הבית שלי לאנשים בעלי משפחות כי זה לא פייר.

 

אין לי שום בעיה להשוות את עצמי, בחור בן 28 לבחור בישראל בן גילי.

haters will hate

פורסם

זו בדיוק הבעיה. מקבלים סכום שבבסיסו הוא לא רע, אבל המדינה מוצצת אותו בקשית דרך ביטוח לאומי, מס הכנסה, בלו, אגרה ויוצא שבסופו של דבר נשאר בידו סכום כסף זעום ביותר. לעומתו, במדינות אחרות מקבלים אולי סכום התחלתי נמוך יותר, אבל המדינה לא שואבת אותו לעצמה כמו פה :/

קיצר בנצי, אולי תארגן קבוצה של רווקות מצודדות לחברי הפורום, כדי להקל עליהם ביציאה מהארץ? :roflmao:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הבעיה עם רווקות מצודדות בארה"ב, היא שאם אין להן ביטוח רפואי הן לא יתגברו על הצידוד לעולם.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אני אצודד אותן לכיוון השני, אל תדאג.

 

טוב ערן, אני עוקב אחרי השרשור ויכול לנחם אותך שיהיה יותר גרוע בהמשך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
. אני לא הייתי מוכן לקרוע את התחת 15 שעות ביום בכדי שאיזה לוזר שלא רוצה לעבוד ורוצה רק לעשן קראק-קוקאין יעשה ילדים ויקבל וולפייר עבורם.

.

 

ולעשות את זה בארץ הקודש כדי לממן את גברת ״איך ילדתי 8 ילדים מבלי יכולת לכלכל אותם? זה לא היה מתוכנן״ זה בסדר?

 

או לקרוע את התחת כדי לממן את אדון ״תורתי אמונתי״ זה כן בסדר?

 

בכל חברה יש פרזיטים, זה תקף לארה״ב, אירופה ואפילו שומו שמיים- ישראל.

 

השאלה הגדולה היא איפה אתה יכול לעבוד קשה, לממן את אותם פרזיטים ועדיין לחיות בכבוד בעצמך.

 

מעבר לזה, יש לכל מדינה פלוסים ומינוסים, השאלה במקרה הזה באיזו מדינה יש יותר פלוסים כדי לאזן את המינוסים, אני אדגים את כוונתי:

 

בהונג קונג הדלק מאוד יקר, כ-8.5 שקלים לליטר, זה המינוס.

הפלוס מגיע בצורת תחרות גדולה בין תחנות הדלק שמציעות הנחות גדולות.

כמה גדולות?

שבוע שעבר מילאתי מיכל, המחיר הרגיל יצא ב-600 שקלים, לאחר ההנחה שילמתי 500 שקלים (כלומר קיבלתי כ-12 ליטר דלק חינם).

פלוס נוסף הוא תחבורה ציבורית סופר יעילה וזולה, הרכבת מגיע בזמן תמיד, הנסיעה זולה- תענוג.

 

זו ככה דוגמא זריזה שעולה לי בראש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בכל חברה יש פרזיטים, זה תקף לארה״ב, אירופה ואפילו שומו שמיים- ישראל.

 

השאלה הגדולה היא איפה אתה יכול לעבוד קשה, לממן את אותם פרזיטים ועדיין לחיות בכבוד בעצמך.

 

הבעיה בישראל היא מספר הפרזיטים ביחס לכלל האוכלוסייה (בלי אזכורים עכשיו לאמונה דתית, מוצא וכיו"ב. יש מספיק פרזיטים ש"אמורים" להיות אנשים המחזיקים את עצמם, לכל הפחות (בין היתר, כאלה שמחזיקים משרות בשכר ציבורי ועושים אפס) ועדיין חיים על חשבון המדינה - קרי המגזר שמייצר).

 

נדמה לי שכתבתי כבר פעם, אבל אם תסתכלו על כלב רחוב - רוב הזמן יש עליו קרציות ושאר טפילים.

בשלב מסויים, אם מספר הקרציות שעל הכלב גדל לאין שיעור, לא רק שהכלב נראה מגעיל, מתישהו הוא ימות...

פורסם

אני לא רואה שום בעיה כן לאזכר כאן מגזרים כגון המגזר החרדי, אין כאן לשון הרע, יש כאן מציאות עגומה.

 

הם מגזר שלא סובל מנכות כלשהי וכן אמור להיות מסוגל לכלכל את עצמו אבל הוא הטפיל הכי גדול במדינה.

 

כל עוד ישנם טפילים כאלה ואחרים אותה אוכלוסיה יצרנית לעולם לא תוכל לגדול ולשפר את מצבה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ולעשות את זה בארץ הקודש כדי לממן את גברת ״איך ילדתי 8 ילדים מבלי יכולת לכלכל אותם? זה לא היה מתוכנן״ זה בסדר?

 

או לקרוע את התחת כדי לממן את אדון ״תורתי אמונתי״ זה כן בסדר?

 

בכל חברה יש פרזיטים, זה תקף לארה״ב, אירופה ואפילו שומו שמיים- ישראל.

 

השאלה הגדולה היא איפה אתה יכול לעבוד קשה, לממן את אותם פרזיטים ועדיין לחיות בכבוד בעצמך.

 

מעבר לזה, יש לכל מדינה פלוסים ומינוסים, השאלה במקרה הזה באיזו מדינה יש יותר פלוסים כדי לאזן את המינוסים, אני אדגים את כוונתי:

 

בהונג קונג הדלק מאוד יקר, כ-8.5 שקלים לליטר, זה המינוס.

הפלוס מגיע בצורת תחרות גדולה בין תחנות הדלק שמציעות הנחות גדולות.

כמה גדולות?

שבוע שעבר מילאתי מיכל, המחיר הרגיל יצא ב-600 שקלים, לאחר ההנחה שילמתי 500 שקלים (כלומר קיבלתי כ-12 ליטר דלק חינם).

פלוס נוסף הוא תחבורה ציבורית סופר יעילה וזולה, הרכבת מגיע בזמן תמיד, הנסיעה זולה- תענוג.

 

זו ככה דוגמא זריזה שעולה לי בראש.

 

יפה אמרת.

 

דלק יקר? שתהיה תחבורה ציבורית יעילה.

בישראל אני רואה גזירה אחרי גזירה ואיפה ההקלה שמנגד?

איפה השינוי לטובה?

הפנסיות נשחקו, גיל הפרישה עלה, המדינה בזבזנית ואין באמת שקיפות ממסדית, יש תחושה של "דופקים אותי והנה הם דוחפים עוד קצת פנימה ועוד על יבש" אל תופתעו, כל גזירה כולם מתרעמים, חולפים כמה חודשים וזה נשכח, אז מגיעה גזירה נוספת וחוזר חלילה.

haters will hate

פורסם
אני אצודד אותן לכיוון השני, אל תדאג.

 

טוב ערן, אני עוקב אחרי השרשור ויכול לנחם אותך שיהיה יותר גרוע בהמשך.

 

ברגעים אלו אני מנסח מכתב תלונה לאימא שלי

על כך שהטעתה אותי

אמרה לי "תאכל, תאכל כדי שתגדל ותהיה חייל חזק"

 

נקווה שבגלגול הבא אני אהיה עובד נמל,

מוהל או משגיח כשרות.

Gn'f'R

פורסם

איפה השינוי לטובה?

הפנסיות נשחקו, גיל הפרישה עלה, המדינה בזבזנית ואין באמת שקיפות ממסדית, יש תחושה של "דופקים אותי והנה הם דוחפים עוד קצת פנימה ועוד על יבש" אל תופתעו, כל גזירה כולם מתרעמים, חולפים כמה חודשים וזה נשכח, אז מגיעה גזירה נוספת וחוזר חלילה.

 

אכן, ואז מגיעה מפלגה שאומרת "אנחנו נדאג לכם", ומסתבר שהיא ספין אחד גדול. חייבים להוריד את הכובע בפניהם, הם הצליחו לעבוד על כולם.

פוליטיקה חדשה? נמנה חברה של ח"כ אחד מהמפלגה כעוזרת של שרה אחרת מהמפלגה.

נעזור למעמד הביניים? נגזור עליו גזירות שאף שר אוצר מהליכוד לא היה מעז להעלות על דל שפתו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עוד לא מאוחר ערן.

 

אפשר אולי לבדוק על עלות של קורס קבוצתי אם מישהו בעניין :lol:

 

http://www.machon-eliya.co.il/150541/%D7%9E%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9D

 

http://www.machon-eliya.co.il/150541/%D7%9E%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%97%D7%99-%D7%9B%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-1

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

מבין אותך לחלוטין

אני בערך באותו מצב

גם אני שמתי את הילד בגן בגיל 4 חדשים כדי שאמא שלו תוכל לעבוד ולפתח עצמה קצת.(מקצועית. סוטים).

 

בעבר הלא רחוק גם אני הייתי אומר על יורדים מה שאומרים על יורדים

אבל כיום אני אמנם לא מוכן לרדת אבל מוכן לקחת בחשבון שהייה זמנית בחו"ל של שנתיים-שלוש.

לי יש דירה אבל בלי עזרה מההורים שלי ושל אשתי גם עוד 50 שנה לא היה כלום.

Peugeot  5008 2023 


×
×
  • תוכן חדש...