Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא רואה שום בעיה כן לאזכר כאן מגזרים כגון המגזר החרדי, אין כאן לשון הרע, יש כאן מציאות עגומה.

 

הם מגזר שלא סובל מנכות כלשהי וכן אמור להיות מסוגל לכלכל את עצמו אבל הוא הטפיל הכי גדול במדינה.

 

כל עוד ישנם טפילים כאלה ואחרים אותה אוכלוסיה יצרנית לעולם לא תוכל לגדול ולשפר את מצבה.

 

עם כל ה"אהבה" שלי למגזר החרדי ולאלה שממנים את עצמם לנציגי האל עלי אדמות, אני חושב שזה ממש לא נכון להסיט אליהם את כל האש. בדוק את תקציב המדינה ותראה שיש עוד הרבה חורים בצינור שנקרא "תקציב המדינה".

 

לקצץ את כנפי המימסד הדתי (שים לב שלא כתבתי כלום על האנשים עצמם. מי שמבקש להאמין בדבר כלשהו, שיבושם לו) ולהוריד את בני העוולה שחוגגים על חשבון הציבור כולו (גם הכולל וגם בוחריהם)? בשמחה ובששון.

 

אבל מי שחושב שאם רק יורידו הקצבות ייחודיות והשמש תזרח כאן - טועה טעות מרה.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא את כל האש שמר, אבל חלק ממנה.

צר לי שאני יורד נמוך אבל אני בן שרלילה אם כספי הרב המחתן והמוהל

מכירים את המילה "מיסים". ורק תעשה חשבון זריז ותראה בכמה כסף מדובר .

אבל חלילה שאני או אתה ננסה לעשות קומבינה כדי לגמור את החודש ותראה מה יקרה.

 

הממשל כיוון את הקנה לכיוון החרדים העניים בני הישיבה אבל מפספס את הדגים השמנים,

כשעשיתי ברית לילד לפני מס' חודשים הבאתי לו מעטפה עם 1000 ₪ עבור המצווה שלו,

כתגובה הוא אמר שהתעריף שלו הוא בין 1400 ל 1800 ₪ .

הוספתי לו כסף.

Gn'f'R

פורסם

לא טענתי אחרת.

לקצץ את כנפי המימסד הדתי ... ולהוריד את בני העוולה שחוגגים על חשבון הציבור כולו (גם הכולל וגם בוחריהם)? בשמחה ובששון.

פורסם
עם כל ה"אהבה" שלי למגזר החרדי ולאלה שממנים את עצמם לנציגי האל עלי אדמות, אני חושב שזה ממש לא נכון להסיט אליהם את כל האש. בדוק את תקציב המדינה ותראה שיש עוד הרבה חורים בצינור שנקרא "תקציב המדינה".

 

לקצץ את כנפי המימסד הדתי (שים לב שלא כתבתי כלום על האנשים עצמם. מי שמבקש להאמין בדבר כלשהו, שיבושם לו) ולהוריד את בני העוולה שחוגגים על חשבון הציבור כולו (גם הכולל וגם בוחריהם)? בשמחה ובששון.

 

אבל מי שחושב שאם רק יורידו הקצבות ייחודיות והשמש תזרח כאן - טועה טעות מרה.

 

 

אני לא מנסה להסיט אליהם שום אש וציינתי אותם כדוגמא, כמובן שיש עוד הרבה חורים אחרים בתקציב המדינה (המון חורים בתקציב הבטחון למשל, עם יחידות שיוצאות לרכש עצום ובזבזני לקראת סוף שנה רק כדי להראות שאין להם עודף בקופה ושחלילה לא יקצצו להם בתקציב בשנה הבאה).

 

ויחד עם זאת, אי אפשר שלא לציין את המגזר המדובר שכן הוא בדיוק ההגדרה של חוסר שוויון- זה המגזר שמקבל הכי הרבה על כל הכלום שהוא תורם למדינה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא את כל האש שמר, אבל חלק ממנה.

צר לי שאני יורד נמוך אבל אני בן שרלילה אם כספי הרב המחתן והמוהל

מכירים את המילה "מיסים". ורק תעשה חשבון זריז ותראה בכמה כסף מדובר .

אבל חלילה שאני או אתה ננסה לעשות קומבינה כדי לגמור את החודש ותראה מה יקרה.

 

הממשל כיוון את הקנה לכיוון החרדים העניים בני הישיבה אבל מפספס את הדגים השמנים,

כשעשיתי ברית לילד לפני מס' חודשים הבאתי לו מעטפה עם 1000 ₪ עבור המצווה שלו,

כתגובה הוא אמר שהתעריף שלו הוא בין 1400 ל 1800 ₪ .

הוספתי לו כסף.

 

נכון, כי הוא אמור לעבוד בחינם. אתה גם בטח עובד בחינם, לא?

פורסם

ע"פ הדת אמור לעבוד בחינם

לנו זה נראה לא הוגן אז מציעים כסף

מאיפה הגיע התעריף שלו ולמה 1000 ₪ לא טובים מספיק ולמה אם כך הוא לא רשם חשבונית?

 

ברית בבוקר , חופה בערב ויש לך אחלה כסף שחור נקי.

Gn'f'R

פורסם

צביקי אני מסכים איתך בעניין הזה,

 

זכותו של המוהל לדרוש תעריף ככל העולה ברוחו, זו זכותו.

 

אבל ברשותך שאלה,

 

כמה מס אתה חושב שאותו מוהל משלם כמס הכנסה?....

 

אני בספק אם יש מוסכניק שמשלם פחות ממנו.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

השאלה הלגיטימית היחידה היא מדוע לא הוצאה חשבונית, והתשובה הברורה - כי המוהל עבריין מס.

הכניסה לכמה הוא לוקח וכו' היא סתם צרות עיניים, כמו גם הציפיה ממנו לעבוד בחינם.

התעריף המומלץ ע"י משרד הדתות למוהל מומחה הוא 1000 ש"ח לברית.

 

בבריתות שלי (שלושה כן ירבו) מוהל אחד לא לקח כסף, ולשני האחרים שילמתי 1000 ש"ח וקיבלתי קבלה.

 

צביקי

פורסם

אין הטבות שהן רק לחרדים.

אין בחוק הטבה ל"חרדי".

יש הקלות בארנונה לבעלי X ילדים,יש קצבאות מוגדלות לבעלי X ילדים.

החינוך אצלם עולה כסף ולא מעט(חינוך טוב), הציבור הזה חיי מתרומות עצומות מחו"ל.

 

כן,צריך לבטל את כל ההטבות האלה שתלויות במספר ילדים וצריך לגנוז את המושג הזה שנקרא "ביטוח לאומי" למעט קשישים שלא יכולים לכלכל את עצמם(למרות שזה באשמתם כי הם לא עבדו וחסכו) אבל כיום יש ניצולי שואה ועולים ממדינות אחרות שהשילוב לא צלח להן.

 

בכללי כל המדינה צריכה RE-ארגון.

לפרק את כ-ל המסגרות ולהתחיל הכל מהתחלה.

להפריט את מערכת החינוך והרווחה(ולצמצם את פעילותה הענפה מידי),לפרק את צה"ל ואת המשטרה ולבנות אותם מחדש.

האבטלה הסמויה בצה"ל אדירה(הייתי בקבע כמה שנים) ולפחות חצי מהאנשים שם אפשר להעיף ותפקוד המדינה לא ישתנה.

יש שם אנשים שיושבים עם שכר של 18אלף בחודש ולא עושים כלום.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
הבעיה עם רווקות מצודדות בארה"ב, היא שאם אין להן ביטוח רפואי הן לא יתגברו על הצידוד לעולם.

ענק!!! :roflmao:

 

אני לא רואה שום בעיה כן לאזכר כאן מגזרים כגון המגזר החרדי, אין כאן לשון הרע, יש כאן מציאות עגומה.

 

הם מגזר שלא סובל מנכות כלשהי וכן אמור להיות מסוגל לכלכל את עצמו אבל הוא הטפיל הכי גדול במדינה.

 

כל עוד ישנם טפילים כאלה ואחרים אותה אוכלוסיה יצרנית לעולם לא תוכל לגדול ולשפר את מצבה.

 

האירוניה היא שדווקא בקרב הנכים יש מוטיבציה עצומה לעבודה יצרנית, והם עושים עבודה טובה יותר (ברוב המקרים) ממקבילה "רגילה". מדובר כמובן בעבודה רגילה, ולא ב"זרי פרחים שהכינו X".

 

מבין אותך לחלוטין

אני בערך באותו מצב

גם אני שמתי את הילד בגן בגיל 4 חדשים כדי שאמא שלו תוכל לעבוד ולפתח עצמה קצת.(מקצועית. סוטים).

 

בעבר הלא רחוק גם אני הייתי אומר על יורדים מה שאומרים על יורדים

אבל כיום אני אמנם לא מוכן לרדת אבל מוכן לקחת בחשבון שהייה זמנית בחו"ל של שנתיים-שלוש.

לי יש דירה אבל בלי עזרה מההורים שלי ושל אשתי גם עוד 50 שנה לא היה כלום.

 

וכאן יש בעיה גדולה מאוד. ההורים שלך ושל אשתך עזרו לכם לקנות בית בישראל. אתה ואשתך, לעומת זאת, תמצאו קושי רב בניסיון לסייע לילדים שלכם.

 

אני מסכים עם מה שנכתב לגבי שחיקות ה"אימהות". אני לא בטוח שהמהפכה הפמיניסטית כביכול, באמת שיפרה את מצב הנשים ותרמה להתקדמות החברה האנושית. האם מגיעות לנשים זכויות שוות? כן. אבל מרוב עידוד להיות שוות/זהות לגברים, יוצא שכולם מפסידים. יצא לי לחשוב על העניין הזה, וכאן דווקא הייתי מוכן לבלוע את הצפרדע ולאפשר לנשים שהן אימהות, לקבל סיוע מהמדינה תמורת הישארותן בבית. כדי שזה לא יהיה שכונה, חשבתי שנשים יוכלו ללכת לעבודה ב-9 (נגיד) ולצאת ב14, כאשר המדינה מפצה את המעסיק על השעות החסרות. לחלופין, ניתן לאפשר להן להגיע מאוחר לעבודה (נגיד 10), ולהנהיג יום לימודים ארוך. לאחר שיום הלימודים הרשמי נגמר (נגיד 8-14) בית הספר יהפוך למסגרת חברתית פרופר לילדים: יארגנו שם פעילויות ספורט/צופים/שיעורי עזר למי שצריך/חוגים עד שעה 16 או 17, ואז כשהילדים יבואו הבייתה יהיה מי שיקבל אותם. זה יעלה כסף לכולם (מן הסתם) אבל אני חושב שהתשלום כאן ישתלם לנו.

 

סאעמק, שרשור על בעיותי האישיות הגיע למאה שערים :lol:

 

ברוך הבא לאוף טופיק :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הבעיה היא חוסר בלימודי ליבה.

מבחינתו הוא מועל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שרשור הזה מזכיר לי שיום אחד התקשרתי לבכות על כמה קשה לי בעבודה לחבר טוב שלי.

הוא בחור מיוחד שניחן בחוש ציניות מדהים.

 

אני מגולל בפניו את סיפורי הקשה, ואז הוא אומר " אל תדאג!, מחר שתקום יהיה יותר חרא!"

 

אחלה צורת חשיבה, בשיביל מה להעלות ספקולציות על מה יוליד יום או על מי מנסה לנקנק אותי, ובאיזו צורה???

צאו מנוקדת הנחה שמחר יהיה תמיד יותר חרא.

 

ואז לא יהיו לא ציפיות ולא תתאכזבו!

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
נכון, כי הוא אמור לעבוד בחינם. אתה גם בטח עובד בחינם, לא?

 

הרב המשיא מקבל שכר ממני וממך - בצינור שכולל את המשרד לשירותי דת ואת המועצה הדתית המקומית. אבל לא מתבייש לדרוש בקשיש.

לגבי המוהל איני יודע, אבל כנראה שהוא עצמאי. אני מסופק אם הוא מפיק חשבוניות, מן הסתם הוא משתוה לירקן מהשוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני גר בשטחים.

אודה לך אם תוכל להפנות אותי למקום אליו אני יכול לפנות כדי לקבל את סבסוד המים המיסים והחשמל, כי כרגע זה לא קורה.

 

תודה,

 

צביקי

 

צודק שחשמל ומים לא, אבל הנחה בארנונה, הנחה במס הכנסה, הנחה בעלויות פיתוח ובניה, קרקעות מסובסדות וכו' - כל זה כן. אחרי הכל מדובר באזור עדיפות לאומית.

וכמובן לבעלי עסקים עוד שלל הטבות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט


×
×
  • תוכן חדש...