Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

האם למישהו יש המלצה על מקום שעושה השחרת חלונות לרכב באיזור נתניה?

 

מה אמורה להיות העלות להשחרה של שני חלונות צד אחוריים וחלון אחורי (הונדה סיביק כך שחלון אחורי מחולק ל שניים)?

 

תןדה

פורסם

הייתי אצלו המחיר מאוד יקר: 2 חלונות אחוריים ושמשה אחורית - 1100 ש"ח

 

האם זה שווה את המחיר הזה? יש מקומות זולים יותר שעושים עבודה טובה?

פורסם

דוד מאודיבה יקרן מאוד כל חלון בסביבות 200-250...ותאמת יגידו מה שירצו החומר שלו לא הכי טוב

 

אחרי חצי שנה בהאצבק שלי החומר הראה סימני התעייפות ושניגשתי חזרה טען שהשתמשתי בחומר חזק לחלון

 

ותאמתי זה היה רכב שאף פעם לא ישבו מאחור מהיותי פדנט והרכב היה מונמך ומוקשח אז כמעט ולא ניקיתי את החלונות

 

האחוריים מפנים.

 

יש בחור בהוד השרון סאן טק שעשיתי אצלו PDR ממש מקצועי וסבלני

 

לוקח על כל חלון 150 ש"ח הבטחתי לחזור להשחיר חלונות בחודש יולי.

 

עושה עבודה טובה מאוד בהשחרה אחריי מספר דוגמאות של רכבים שראיתי

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

עושה עבודה מצויינת כנ״ל החומר

 

אבל מאוד יקרן בסביבות 250-300 חלון

 

אז בזמנו שבדקתי

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...