Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

השירות של סמל"ת במותג אלפא רומאו הוא בין הטובים שניתן למצוא בצד הדרומי של ה500K.

רכב חלופי מהרגע הראשון ללא קשר להפעלת ביטוח, הובלת הרכב על גבי מובילית ומענה אנושי 24 שעות ביממה.

הביטוח די זול משום שהרכב לא נחשב גניב ויש המון סוכני ביטוח שיסדרו לך ביטוח ללא מערכת איתור.

לגבי הגיר, הוא כפול מצמדים חלק פחות מהDSG אך נהנה ממוניטין טוב יותר- אני אישית מעדיך ידני בכל רגע נתון.

צריכת הדלק תלוייה מאוד באופי הנהיגה ומנוע 1.4 מוגדש יכול להיות חסכוני ובזבזני כמעט בו זמנית.

בנהיגה נימרת עירונית קל מאוד להגיע ל1:8, מחוץ לעיר ברגוע ניתן להגיע גם ל1:18 ללא מאמץ.

נקודת התורפה של הג'ולייטה הוא אבזור הסטנדרט החסר.

מערכת מולטימדיה ניתן להזמין אך רק בהרכבה מקומית והיא לא מישתלבת ממש בדש בורד המעוצב של הג'ולייטה.

חיישנים מקוריים, דיבורית בלו טות' , מושבים חשמליים, כניסת USB/AUX נפקדים גם הם אך ניתנים להשלמה בהתקנה מקומית תמורת תשלום לא מבוטל.

גירסת המילאנו תיכנס בתקציב וכוללת בנוסף לאבזור בגירסת הדיסטינקטיב (בקרת אקלים מפוצלת + יציאה אחורית, שליטה מההגה, מראות מתקפלות, מראה מרכזית מתכהה חשמלית, פנסי ערפל, ספי כניסה אלומיניום, חיישני אור+ גשם, חלונות אחוריים כהים וחומרים איכותיים יותר בקונסולה) גם חישוקי 18'' מהממים, ריפודי עור, גג פנוראמי כפול ומראות כסופות.

אם לאימך האבזור הנוסף לא עושה את זה אז שתחסוך 30K ש"ח ותלך על הדיס'.

לדעתי, אם הכח לא משחק תפקיד המתחרה הישירה והסקסית היא הA קלאס של מרצדס שחלשה יותר אך בהחלט איכותית.

 

גילוי נאות- הכותב איננו עובד יותר באלפא רומאו אך עדיין חובב המותג.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המרצדס חלשה יותר וגם שם בשביל אבזור נצטרך להוסיף.

מה לגבי קסנון מקורי באלפא?

האם סדרה 1 בכלל בתמונה מבחינת תמורה ואבזור?

Veni Vidi Vici

פורסם

 

אולי פנאי אחר כלשהו? לא מאזדה cx5.

 

 

תודה מראש לעוזרים

ליאור

 

חבר יקר, ברוך השב...

 

לשאלתך - אכן, יש רכב פנאי אחר. פורד קוגה 1.6ECOBOOST (טיטניום נכנס לתקציב שלכם). שווה לבדוק :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מאזדה היא לא רוצה.

חוות דעת אישית על ג'ולייטה 170 כ"ס של מישהו?

 

היא ראתה את ה-6 החדשה? החסרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא הגודל (והמותג, כפי שזה משתמע מדברייך).

 

------------------

 

לגבי הג'ולייטה,

 

שירות - אני אישית יכול להעיד שהוא בהחלט השתפר בשנים האחרונות וכיום בין הטובים (ברמות המחירים הרלוונטיות).

גיר - מספק את הסחורה בהחלט, ולדעתי גם יותר חלק מDSG7. כמו כן, שילובו של הגיר עם מנוע בשרני (23.5 קג"מ/2250 סל"ד במצב נורמל, 25.5 קג"מ/2,500 במצב דינאמיק) עוזר למזער טיילת מיותרת בין ההילוכים.

אחזקה - אם הולכים לפי הוראות היצרן, טיפול אחת ל30,000 ק"מ ובהתחשב במרווח טיפול זה עלויות הטיפול סבירות. המהדרין מבצעים החלפת שמנים יזומה כל 15,000 ק"מ (והפנאטים כל 5,000 ק"מ). עלויות הביטוח סבירות גם הן, ככל הנראה כי אין ביקוש לרכב בשוק המפוקפק.

 

אפשר לבצע הזמנה מיוחדת, אשר כרוכה בהמתנה של 3-4 חודשים, ולהוסיף לרכב פנסי קסנון מקוריים (כפולים, עוקבי פנייה).

העלות, לפני מיקוח, באיזור ה15,000 ש"ח.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אני רואה לא מעט כאלה, יבדק למרות שפורד אימי לא רוצה.

 

לפני כמה ימים ראיתי קוגה לבנה (הבסיסית יותר) - פשוט יפיפיה!

 

תבדוק את זה. הביקורות עליה מאוד מחמיאות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עברנו התלבטות דומה לפני כמה חודשים בענין רכב קומפקטי לבת זוגי.

לא שקלנו כלל את רכבי הפנאי.

הבמוו ירדה די מהר כי היא צפופה מאוד מאחור, את המרצדס לא ממש בחנו כי האספקה היתה רחוקה מידי.

בסופו של דבר רכשנו ג'ולייטה אוטומטית שנתנה את השילוב המנצח של אבזור, מחיר ויחוד של הרכב.

הרכב חדש לחלוטין כך שאין שום בעיות אמינות לספר עליהן.

בינתיים הרכב עונה על הציפיות, מרווח, מרגיש איכותי, נעים לתפעול וחסכוני.

על שירות היבואן כן אפשר לספר כי גם לי יש רכב שלהם וגם אבי רכש מהם מכונית. אומר לך שרמת ואיכות השירות בהחלט הוו שיקול בקניה כי הוא ברמה מאוד גבוהה יחסית לאחרים. בין אם זה במענה המיידי לכל פניה, דרך השירות הטוב בהתנהלות סביב טיפולים, וכלה בתקלות קטנות כמו נורה שרופה או תקר בגלגל שמגיעים אליך הביתה תוך זמן קצר למתן שירות.

פורסם

נמסר לי שנבדקו היום האלפא והוולוו V40.

הוולוו יקרה מדי ואימי לא אהבה את הפנים.

כרגע אלפא ג'ולייטה TCT מועמדת מובילה.

מרכבי פנאי אימי ירדה כי לא רואה צורך ברכב כזה.

רצתה משהו יוקרתי, סטייליסטי ואופנתי. לדעתי, אלפא עונה על הצרכים הללו מבלי להיות מנקרת עיניים ועם זאת יחודית ודי מאובזרת.

Veni Vidi Vici

פורסם
מה יעזור לי לגשת בחו"ל אם הרכב ירכש בארץ? מה גם שהוא מיועד לאימי.

 

לא הצעתי לך לרכוש אותה בחו״ל אלה לגשת ולהתרשם - נראה לי הגיוני ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...