Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה זמן לא נכחתי בתחום רכישת רכב ואני דיי חלוד היום בנושא.

היות ואני מתגורר בחו"ל, אין לי גם אפשרות לבצע טיול אצל היבואנים ולכן אשמח לעזרה.

הרכב מיועד לאימי וצריך להיות אוטומטי.

התקציב נע סביב 180k עם חריגה עד 200 בהינתן מועמדת מתאימה.

מהיכרות עם תאורת קסנון מקורית, והבטיחות האקטיבית שהיא מספקת, יש רצון שהרכב יכלול את המערכת הנ"ל.

 

עד כה, אימי אהבה מאוד את אלפא ג'ולייטה.

עלה גם יונדאי x35 למרות שלדעתי הוא לא הולם.

 

איך האיי קלאס של מרצדס? מה במוו סדרה 1?

אולי פנאי אחר כלשהו? לא מאזדה cx5.

 

נכון, יש פה התפזרות בקטגוריות השונות אבל אם התקציב מאפשר, למה לא.

 

תודה מראש לעוזרים

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

מאזדה 6 2013 רמת גימור פרימיום +, 195 K

רשימת אבזור :

חלונות חשמליים 4

מיזוג אוויר: בקרת אקלים + פתחי איוורור מאחור

חלון שמש בגג

חישוקים קלים

בקרת שיוט

ריפוד עור

מושבים - כוונון חשמלי + זכרון

פנסי חזית: קסנון עם מנגנון הפניה בסיבוב

פנסי ערפל קדמיים : יש

חיישני חניה: אחוריים וקדמים + מצלמת רוורס

חיישני גשם: יש

חיישני תאורה: יש

מראות צד מתקפלות חשמלית: יש

מראות נגד סנוור

מראות פנים

מחשב דרך

הגה וידית הילוכים מצופי עור

אבזור נוסף כלול במחיר

מערכת הבולמת את הרכב באופן אוטומטי לקראת התנגשות במהירות של עד 30 קמ"ש, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מערכת להתראה על רכב ב"שטח מת", מערכת שמע משודרגת מתוצרת BOSE, מערכת לשטיפת פנסים, מערכת i-Loop הטוענת את המצבר בבלימה ומסייעת לחסכון בדלק

כניסה הנעה ללא מפתח

פורסם

המאזדה מעולה.

ג'יפוני פרמיום-פורד EDGE וEXPLORER.

אני מניח שייכנסו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
מאזדה 6 2013 רמת גימור פרימיום +, 195 K

רשימת אבזור :

חלונות חשמליים 4

מיזוג אוויר: בקרת אקלים + פתחי איוורור מאחור

חלון שמש בגג

חישוקים קלים

בקרת שיוט

ריפוד עור

מושבים - כוונון חשמלי + זכרון

פנסי חזית: קסנון עם מנגנון הפניה בסיבוב

פנסי ערפל קדמיים : יש

חיישני חניה: אחוריים וקדמים + מצלמת רוורס

חיישני גשם: יש

חיישני תאורה: יש

מראות צד מתקפלות חשמלית: יש

מראות נגד סנוור

מראות פנים

מחשב דרך

הגה וידית הילוכים מצופי עור

אבזור נוסף כלול במחיר

מערכת הבולמת את הרכב באופן אוטומטי לקראת התנגשות במהירות של עד 30 קמ"ש, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מערכת להתראה על רכב ב"שטח מת", מערכת שמע משודרגת מתוצרת BOSE, מערכת לשטיפת פנסים, מערכת i-Loop הטוענת את המצבר בבלימה ומסייעת לחסכון בדלק

כניסה הנעה ללא מפתח

מה יעזור כל האבזור אם הרכב לא יהיה נוח לאמא??

פורסם

אני מכיר את הג'ולייטה על בוריה והעברתי איתה עשרות אלפי ק"מ של ג'וי והפינס.

מה תרצה לדעת?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הג'ולייטה מומלצת מאוד.

אמנם אין לי נסיון עם הדגם האוטומטי אבל עם הידני יש.

חסכוני, אמין, מרווח יחסית לגודל. לדעתי אין קסנון ללא הזמנה מיוחדת (ויקרה).

שירות מעולה של היבואן הכולל שירות עד הבית כל תקופת האחריות בין אם זה להסיע את הרכב לטיפולים, לבוא אליך הביתה להחליף מנורה שרופה או לתקן פנצ'ר, דרך רכב חילופי/מונית כשהרכב במוסך ועוד.

בתקציב שלכם אפשר לקנות את דגם הדיסטינקטיב ולהשאר עם עודף או את דגם המילאנו המאובזר מאוד (עור, גג פנורמי ועוד).

×
×
  • תוכן חדש...