Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

ברשותי רנו קליאו 2002 מנוע 1.2

יש לי נזילת שמן לא ברורה , מחור שכנראה בעבר היה מחובר אליו צינור מחזיר שמן או משהו (נשם יכול להיות?).

צירפתי תמונות איפה שמסומן החץ מתחת יש חור שממנו יוצא השמן (כנראה מחזיר שמן או נשם) לא מבין בזה .

השאלה במידה ואני מחבר צינור חדש , אני לא מבין לאן הצינור אמור להתחבר בצד שני , יש למישהו מושג ?

במידה ואני אוטם את החור עם פקק או משהו זה בסדר ?

לא ברור לי מה הולך שם .

 

תודה לעוזרים .

DSC_0120.jpg

DSC_0121.jpg

פורסם

מהתמונות שצירפת - אני לא מצליח לראות כלום (לא רואה את החור המדובר, רק חץ שמצביע לכיוונו).

האם יתכן שזה החור המיועד למדיד שמן ??

 

אולי מישהו אחר יצליח להבין מהתמונות שהעלית.

אני מציע שתעלה תמונה בה רואים בבירור את החור המדובר + תמונה כללית של המיקום.

פורסם
מהתמונות שצירפת - אני לא מצליח לראות כלום (לא רואה את החור המדובר, רק חץ שמצביע לכיוונו).

האם יתכן שזה החור המיועד למדיד שמן ??

 

אולי מישהו אחר יצליח להבין מהתמונות שהעלית.

אני מציע שתעלה תמונה בה רואים בבירור את החור המדובר + תמונה כללית של המיקום.

 

זה לא החור של המדיד השמן , מדובר למעלה ליד הפילטר אוויר .

אם מסתכלים מקדימה על המנוע , מצד ימין ליד הכניסה של הצינור אוויר ,

מתחתיו יש חור (ממש ליד המכסה שסתומים) שממנו יוצא שמן :

כנראה מחזיר שמן או נשם שמן .

בעבר כנראה היה מחובר אליו צינור שאני לא מבין מצד שני לאן הוא מתחבר .

אפשרי לסתום את החור ?

במידה וצריך לחבר צינור לאן הוא מתחבר מצד שני ?

×
×
  • תוכן חדש...