Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה, ראיתי פוקוס יפה, מודל 2006 עם 130K ק"מ, האוטו נראה שמור, אין מכות, כמה שריטות קטנות... לפי הבעלים לא היו תאונות, יד 1 ליסינג נהג יחיד יד 2 פרטי.

 

קבעתי איתו לבדיקה במכון ואם הבדיקה תצא טובה אז כנראה נסגור. אבל לאחר הכתבה אתמול בערוץ 2, אני פוחד להביא יותר ממה שנהוג היום (דובר שם על פוקוס 2005, קיבל עליה 15-17 אלף למרות שלא הוזכרת הק"מ וכמו כן זו צורה ישנה יותר) לכן השאלה שלי היא כמה הייתם מביאים כל רכב כזה?

 

מחירון 36, אחרי ההורדת ערך מליסינג יוצא 31.

הק"מ דיי נמוך

לפי הממוצע של הטלפונים שבדקתי מאנשים שמכרו כבר את הרכב ושאלתי אותם בכמה נאמר לי בין 27.5-30 (לא תחקרתי אותם על מה היו ההורדות)

 

אז כמה הרכב הזה שווה?

פורסם

חבר'ה, אני יוצא לבדוק את הרכב עכשיו במכון, זה יעזור לי מאוד אם מישהו שמבין יביא לי כיוון בקשר למחיר.

 

תודה

פורסם

בסוף הכל עניין של כוחות שוק.

 

אם מדובר ברכב שאתה רוצה לקנות, החבילה בכללותה מתאימה לך, לא ידועות או צפויות הוצאות חריגות הנובעות ממצבו הנוכחי של הרכב, ואתה מצליח לתקשר עם המוכר - פשוט תסכמו מחיר שיהיה מקובל על שנייכם...

 

נניח שהרכב הוא 'תקלה אחת גדולה' והמוכר יוריד 20% במחירון - אתה קונה או לא?

ואם הרכב מתאים לך כמו כפפה ליד ואתה מתווכח על 1000 ש"ח - האם שווה לפספס את הקנייה?

 

אני חלילה וחס לא מזלזל באף שקל, אבל גם אם תשלם 1000 ש"ח יותר מהחבר שלך 'בדיוק על אותו הרכב' (ואין באמת דבר כזה), אז לאורך 3 שנות אחזקה, שילמת יותר כ-30 ש"ח בחודש.

 

מכאן השיקול הוא אך ורק שלך.

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...