Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ההורים של ארוסתי פתחו מסעדה קטנה של בשרים ושווארמה.

המסעדה נמצאת במעבר מרכזי של המדרחוב.

כדי למשוך קונים, אין כמו ריח של בשר טוב שמגרה את החושים.

השאלה היא איך עושים את זה?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אתה רוצה "להסריח" את כל הרחוב?

שהיה ברור אני קרניבור ואוהב לאכול בשר לסוגיו, אך לא הייתי רוצה להריח ריח של בישולי בשר ליד ביתי כל הזמן.

 

אם הבשר יהיה טוב, אזי שמעו יגיע למרחקים הרבה יותר גדולים מאשר ריח יכול להינשא.

אז הכי חשוב איכות וניקיון. מחיר שיהיה הוגן, לא הכי זול אך הוגן... והאנשים יגיעו.

פורסם

שים כמה שיפודים על המנגל בפתח המסעדה.

אם זאת, טרונצ'יו צודק, אני החלפתי את השיפודיה הקבוע שלי באחת קצת יותר יקרה רק בגלל הטעם והאיכות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תעשה עשן וריח של בשר בכל הרחוב ותקבל צו מניעה או במקרה הטוב אין סוף ביקורי פקחים שימררו את החיים.

 

תתפלא, גם רוב הלקוחות לא רוצים לצאת עם ריח שומן שרוף בשיער ובבגדים.

 

מצד שני, ספק מוצר איכותי וטעים במחיר אטרקטיבי והלקוחות יגיעו, מיום ליום יותר ויותר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אתם לא צודקים!

 

חוש הריח זה דבר מאוד חזק, בחיפה בטיילת בחוף דדו יש כמה מסעדות בשריות, כאשר אני עובר ליד אפילו שאני אכלתי לא מזמן עדיין התאבון מתפתח במהירות.

גם ליד מסעדת מקסים קשה לעבור ולא להכנס, תמיד יש שם ריחות חזקים של בשר על האש.

פורסם

תשים לב שאתה לא מתעסק עם גורמי החוק כמו משרד הבריאות וכו'.

מסעדות כאלו למיטב הכרותי (עכב מקצועי) צריכות לדאוג למינדוף/ארובות מתאימות כדי למנוע את המצב שאתה רוצה להשיג.

תזהר שהטריק הזה לא יעלה להורי ארוסתך ביוקר ולך בכלה.. :wink:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

חבר'ה, מדובר במסעדה שבבסיסה היא איכותית.

השווארמה עשוייה מהודו ממין נקבה, ולא מזכר ולא מקומבינות אחרות.

מחיר לאפה שווארמה 30 שקל, לא זול לדעתי בהשוואה לתחנה מרכזית ב"ש שאני זוכר מנסיעותי לדרום כחייל, אך הבשר איכותי מאוד.

אני לא רוצה להסריח את הרחוב בקונטציה השלילית של עשן וסירחון, אלא ריח עדין אך מצד שני מעורר את בלוטות הטעם.

למי שמכיר, בנס ציונה ברחוב הראשי יש פלאפל קטן פינתי, שעושה ריח שמעורר את המתים לאכול שם.

מבחינת אישורים הכל מאושר כולל כיבוי אש

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לא יודע מה איתך אבל כשאני בא לאכול, אני רוצה אחרי זה להמשיך בשגרת חיי ולא להסריח כמו קבב.

מקום נקי, מריח טוב והוגן (בלי טריקים של ארוחה עסקית לא כוללת כלום)וכמובן עם אוכל טעים יגרום לי להכנס.

סרחון (גם ריח בשר צלוי עושה בסוף בחילה) ירחיק.

 

אצלי ליד העבודה יש איזה אחד שפתח מסעדה לבנונית.

הכל נקי ומסודר אבל האוכל...אני אישית מרגיש טעם של כמה ימים במקרר וחימום במיקרו.

פורסם
לדעתי פשוט מוציאים את המנדפים לכיוון הרחוב.

 

לא חוקי.

 

תמסור הצלחה למשפחה, לא פשוט בעסקי המזון. שיהיה בהצלחה.

Gn'f'R

פורסם
אתם לא צודקים!

 

חוש הריח זה דבר מאוד חזק, בחיפה בטיילת בחוף דדו יש כמה מסעדות בשריות, כאשר אני עובר ליד אפילו שאני אכלתי לא מזמן עדיין התאבון מתפתח במהירות.

גם ליד מסעדת מקסים קשה לעבור ולא להכנס, תמיד יש שם ריחות חזקים של בשר על האש.

 

שני המקומות לא נמצאים ברחוב, אלא במקום פתוח לחלוטין בלי שום בנייני מגורים ליד. על הטיילת בכלל, זה חוף ים! לאן בדיוק הריח ילך?

במקומות האלו לא משנה לאן תכוון את המנדפים, הריח יתפזר לחלל האוויר בסביבה. שהמסעדה ברחוב מסוים, יש חשיבות גדולה לאן אתה מכוון....

פורסם
חבר'ה, מדובר במסעדה שבבסיסה היא איכותית.

השווארמה עשוייה מהודו ממין נקבה, ולא מזכר ולא מקומבינות אחרות.

מחיר לאפה שווארמה 30 שקל

 

עזוב עזוב אותך ריח, עשית אותי ממש רעב. רוצים לשמוע איפה זה ועכשיו כדי שנוכל לבקר.

פורסם

אם יש לך ארובה קח מאורר תעשייתי ותעיף על המנגל. אל תדאג, הבשר ישאר על הגריל :lol:

 

עשיתי את זה פעם בעל האש וזה הסריח פארק שלם.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

×
×
  • תוכן חדש...