Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי רנו קנגו דיזל 1.9 2001.

המנוע משמיע נקישות תקתקתקתק.

כשהמנוע חם וגם קר.

כמו כן נאלצתי לבדוק במיספר מוסכים.

כולם רוצים לפרק לי את האוטו הישן שלי.

למה?

אייך יכול להיות שבמדינה שלנו המוסכים לא מיקצועיים?

בקיצור, השאלה אליכם:

האם פלישינג יעזור?

האם זה מרים הדראולי? אייך מאמתיים שזה הוא?

האם זה אינ'גקטור (עם החשמל הוחלף)?

האם זה שסתום?

האבחנה חשובה. מרימים לא צריך לפתוח ראש.

השסתומים חייב.

כמה יעלה לתקן את המנוע?

שזה אומר או שסתום או מרים.

בתודה.

מי בעל רנו מיואש מהרכב.

פורסם

תן קצת עוד פרטים בבקשה:

כמה זמן הרכב אצלך ? כמה ק"מ עבר ?

האם החלפת את סוג שמן המנוע לאחרונה ? (מתי הרעשים הופיעו ? בהדרגה / פתאום / עקב אירוע כלשהו שאתה אולי יכול לקשר ?)

כ"כ - רשום מהיכן אתה, ויהיה ניתן להפנותך לבעל מקצוע אמין שיחווה דיעה.

alfa 156 2.5.

פורסם

מי אמר שזו בעיה במנוע ? יכול להיות שאחד משלושת המרססים ללא בסדר .יכול להיות מקדם ההזרקה על המשאבה לא תקין.

לפני שאתה רץ למוסך תתקשר אלי ל 050537934 . לאחר מכן נעלה לפורום את הממצאים ווהמסקנות.

פורסם

שלום לכול העוזרים.

עוד פרטים.

הרכב עשה 337 אלך ק"מ.

לפני 7 חודש הרכב התחמם ופרץ את האטם ראש מנוע.

כמובן מעבר למים.

אני ואחי פתחנו את הראש והחלפנו את האטם .

הרכב נסע טוב . ללא רעשים חריגים .

לפני 3 חודשים הוחלף שמן 40 15 ותוסף לשמן

התקתוק היה קיים לפני ואחרי.

פתאום התחיל לזייף כמו טרקטור. ניכנסתי למוסך רנו.

והחולף אנגקטור חשמלי היחיד שיש בראש .ה 3 האחרים בלי חשמל.

בגלל נזילת סולר חודש ליפני הוחלף מקדם הצתה חדש.

נכון לעכשיו הרכב מניע ללא מאמץ.ללא עשן .ללא איבוד מים.

רק רעש תיקתוק שהתגבר ב3 החודשים.

המוסך רנו קרית גת אמרו או גל זיזים או שסתום

תודה מראש.

פורסם

צרות של רנו .

יוצא מאחד ניכנס לחדש .

נכון לעכשיו יש לי נקישות וחוסר סחיבה.

לא צורך סולר ולא שמן ולא מים .

מניע בבת אחת ללא בעיות.אין עשן חריג

אני חושב. שאני מעלה ממש קצת סלד.

אז המנוע רוקד בחוסר איזון

מה עליי לעשות . כדאי לאבחן את הבעיה

×
×
  • תוכן חדש...