Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ו25k mגולייטה תלתן


יניב alfa
שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף רכב לא שווה את התמחור שלו בישראל כחדש. השאלה הנכונה היא האם אלפא שווה את התמחור היחסי שלה בישראל, שאלה שניתן להפנות גם כלפי VW, אודי והונדה, תאומות הטויובארו, ועוד כהנה דוגמאות.

 

התשובה הסבירה תהיה שלילי בזנ"טי, אבל כידוע - לכל סיר יש מכסה.

 

 

אני לא מדבר על מדיניות התמחור בכלל בישראל ואפילו לא על מדיניות התמחור הכוללת של סמל"ת.

 

בא לא נתיחס לתמחור של סמל"ת כמיקשה אחת אלא באופן פרטני, יש דגמים ספציפיים שסובלים מאוד בטבלת המחירות אך ורק בגלל התמחור המוזר.

 

אבו פונטו, פנדה החדשה, אפסילון החדשה, אפסילון הקודמת (מי זוכר שניסו בכלל ליבא אותה), גולייטה, 159 (בראשית דרכה עם תג מחיר של 300K) הם סירים שאפילו להן אין (כמעט) שום מכסה שמתאים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבו פונטו זה ההיפך מאום פונטו? :lol:

 

לגופו - יש בעייתיות עצומה בתמחור, שכן הוא מסתמך על לקוחות חוזרים בלבד, ועוד על ההארד-קור שבהם, כלומר אלה שב-99% מהמקרים יחליפו אלפא באלפא, וגם חלק מהם מצליחים להבריח.

 

התמחור הוא לא רק באשמת היבואן, יש הרבה אילוצי יצרן גם כן, אבל ברור שהמצב רחוק מלהיות אופטימלי.

 

ג'ולייטה 120 כ"ס ב-130K ש"ח הייתה הופכת ללהיט (כמו ה-147 105 כ"ס בזמנו) וכך גם גרסא ידנית לפונטו איבו, ועוד לא הזכרנו את העובדה שהפנדה החדשה בינתיים (אאל"ט) נטולת דגם בעל שתי דוושות. הבראבו, שדווקא הצליחה באופן סביר יחסית, הובאה רק לקראת סוף חיי הדגם. ה-159 הייתה הוכחה שבמחיר הנכון, המכירות יהיו טובות. המצב רחוק מלהיות מושלם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בו נהיה מדוייקים, אני לא רק טוען שזה שטויות, אני טוען שאין לזה קשר למציאות ושזה עובד רק על פתאים וקורבנות של מחלקות שיווק.

 

נ.ב. כנ"ל לחובבי כל מותג.

להוציא פורשה.

המותג שלהם רושם צ'קים שהמכוניות פורעות...

 

קשה לי עם המילה פתי במשמעותה הלשונית ביחס לאנשים שנכנסים לזה מרצון ואף אחד, בגדול, לא משכנע אותם, קרי האלפיסטים הארד-קור. ייתכן שאפשר לקרוא פתי או קורבן מחלקת שיווק ללקוח המזדמן, אבל לאלפיסטים המכורים זה פשוט לא נכון ולו תחבירית.

 

לגבי פורשה - אני מניח שגם פרארי לא בדיוק מאכזבים את הלקוחות שלהם :wink:

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהנפשות הפועלות בשרשור הזה יתחילו להבין שאני לא רציני (באמת שאין לי כלום נגד אלפא/פיאט/לנציה) ואני פה מתגלגל מצחוק עם כל תגובה רצינית/נעלבת שלהם, אז אולי אני אתחיל לפספס הרמות להנחתה.:wink:

 

בקיצור, מציע לכל בעלי האלפות כאן להתאחד ולהגיש תביעת דיבה כנגד בגירה בשם הרכבים שלנו :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מאשר מוזמנים אבל יהיה הרבה יותר פרודוקטיבי להפנות את האנרגיות האלה לכיוון סמל"ת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בו נהיה מדוייקים, אני לא רק טוען שזה שטויות, אני טוען שאין לזה קשר למציאות ושזה עובד רק על פתאים וקורבנות של מחלקות שיווק.

 

אבל אין סיכוי שיש שוטר סמוי באלפא.

בהתאם למה שכתבתי, מקסימום מתנדב.

אותו פרופיל של מתלהבים מסמלים ומדים, שעפים על עצמם...

 

:lol:

 

נ.ב. כנ"ל לחובבי כל מותג.

להוציא פורשה.

המותג שלהם רושם צ'קים שהמכוניות פורעות...

לא צריך להיות פתי בשביל להתחבר לרכב אחד יותר מאחר. אני יכול להניח, לצורך הויכוח, שגם קליאו בדגם הספורטיבי וגם אופל קורסה opc אלו מכוניות יותר טובות אבסולוטית מכל ממיטו. הייתי אולי נהנה לנהוג על שתיהן ברינג או בכל סיטואציה דומה. ביום יום הן משאירות אותי אדיש, בין היתר בגלל הסיבות שרומן פירט. אני לא חושב שיש קשר של ממש בין המיטו שלי לבין הג'וליה או הספיידר הישנה, או כל דגם קלאסי אחר של אלפא. עדיין, אני מתחבר למיטו יותר, אפילו רק מבחינה עיצובית, מאשר לרכבים אחרים בקטוגריה. בסך הכל עניין של טעם. חוץ מזה, רוב הנהגים (גם כאלו שקונים רנו מגאן קאפ) לא באמת מסוגלים להוציא את המקסימום מהרכב, ככה שזה שיש רכב שהוא יותר "טוב" למסלול או משהו כזה, זה בכלל לא רלוונטי עבור 99.9% מאיתנו (ולראיה, אפילו בג'ימקנה שהיתה לאחרונה מי שנצח נהג במיטו).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שניצל ניצח לא כי הוא נהג במיטו, אלא כי הוא נהג מעולה. המיטו מתנהגת באופן מאד לא משרה בטחון, היא קופצנית בבלימה, קופצנית בכלל ובגדול רחוקה מהרמה המצופה ממנה בהיבט זה, לדעתי לפחות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי עם המילה פתי במשמעותה הלשונית ביחס לאנשים שנכנסים לזה מרצון ואף אחד, בגדול, לא משכנע אותם, קרי האלפיסטים הארד-קור. ייתכן שאפשר לקרוא פתי או קורבן מחלקת שיווק ללקוח המזדמן, אבל לאלפיסטים המכורים זה פשוט לא נכון ולו תחבירית.

 

לגבי פורשה - אני מניח שגם פרארי לא בדיוק מאכזבים את הלקוחות שלהם :wink:

 

כן, גם פרארי בסדר.

 

טוב, נו, זה שהם נכנסים מרצון אומר שהם אידיוטים, אבל זה לא יפה לדבר ככה...:lol:

אני עוד אחטוף מהתנדלהב תנועה עם האלפא על זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שניצל ניצח לא כי הוא נהג במיטו, אלא כי הוא נהג מעולה. המיטו מתנהגת באופן מאד לא משרה בטחון, היא קופצנית בבלימה, קופצנית בכלל ובגדול רחוקה מהרמה המצופה ממנה בהיבט זה, לדעתי לפחות.

 

אני מסכים עם חלק מהביקורת על המיטו, אבל הטענה שלי היא אחרת: בקרב כמעט כל חובב רכב, במיוחד כאלו שמציגים את עצמם כחובבי דגמי האלפא הקלאסיים (לא ברור לי מתי העידן הקלאסי מסתיים, אבל ניחא), יש נטייה לרדת על המיטו והג'ולייטה ולהציג את מי שקונה את הרכבים כפתיים ופראיירים. לי יצא עד היום לפגוש לא מעט חובבי ספורט מוטורי בישראל, שקונים רכבים יקרים הרבה יותר וחזקים הרבה יותר, או משקיעים אלפי ועשרות אלפי שקלים בשינוים ברכבים שונים. אני יכול לספור על יד אחת את הנהגים הבאמת טובים שבהם, אלו שמסוגלים להוציא את המקסימום מכל רכב, להגיע איתו למגבלות שלו וכו'.

אז בסוף פלוני כלשהו קונה, נניח, את המגאן קאפ ולא את הג'ולייטה תלתן ירוק. יופי, הוא קנה רכב שנחשב לטוב יותר בעיניי כל עיתונאי רכב בערך. אז מה? האם זה אאומר שאותו הפלוני הופך אוטומטית לנהג טוב יותר? האם זה אומר שהוא יצליח לנסוע מהר או מדויק יותר עם המגאן ממה שהיה מצליח עם הג'ולייטה? לי ברור שהתשובה היא לא. אז איך הוא היה יוצא פחות פראייר אם היה קונה רכב אחר ב220,000 שהוא לא מסוגל לנצל עד הסוף (בלי בכלל להכנס לזה שאין כ"כ הרבה מקומות לנצל בהם רכב כזה בארצנו)?

בעיניי כל אדם ממוצע כל מי שקונה רכב ספורטיבי, ללא הבדל דת, גזע ומין, הוא פראייר, ובפועל זה לא רחוק מהמציאות. הקטילה של כל מי שקונה אלפא חדשה על רקע זה, היא פשוט לא מבוססת על כלום, חוץ מהטעם האישי של הקוטל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסוף פלוני כלשהו קונה, נניח, את המגאן קאפ ולא את הג'ולייטה תלתן ירוק. יופי, הוא קנה רכב שנחשב לטוב יותר בעיניי כל עיתונאי רכב בערך.

 

לא.

הוא קנה רכב טוב יותר. נקודה.

 

האם זה אומר שהוא יצליח לנסוע מהר או מדויק יותר עם המגאן ממה שהיה מצליח עם הג'ולייטה?

 

בוודאי.

 

בעיניי כל אדם ממוצע כל מי שקונה רכב ספורטיבי, ללא הבדל דת, גזע ומין, הוא פראייר

 

אז מי שלא רוצה לצאת פראייר קונה אלפא?

 

וברצינות, מצויינות דינמית היא לא עניין של טעם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם חלק מהביקורת על המיטו, אבל הטענה שלי היא אחרת: בקרב כמעט כל חובב רכב, במיוחד כאלו שמציגים את עצמם כחובבי דגמי האלפא הקלאסיים (לא ברור לי מתי העידן הקלאסי מסתיים, אבל ניחא), יש נטייה לרדת על המיטו והג'ולייטה ולהציג את מי שקונה את הרכבים כפתיים ופראיירים.

 

אני לא יורד על המיטו כי היא לא קלאסית. אני יורד עליה כי נהגתי במספר דגמים שלה, במספר כבישים ומצבים, ולא התחברתי אליה כלל ועיקר. הג'ולייטה, לעומת זאת, מאד מצאה חן בעיני, דווקא בשל התנהגות הכביש והיכולת שלה ולמרות דלות האבזור ועיצוב הפנים שמהווה נפילה לעומת ה-159 וה-156.

 

לא.

הוא קנה רכב טוב יותר. נקודה.

 

הוא קנה רכב מהיר יותר. טוב יותר זו אמרה פשטנית מדי - עבור מי שצריך משפחתית אין ויכוח שהג'ולייטה תהיה עדיפה וזו רק דוגמא אחת.

 

וברצינות, מצויינות דינמית היא לא עניין של טעם.

 

הדברים היחידים שהם לא עניין של טעם הם פרמטרים מדידים - ביצועים וזמני מסלול. לכן המגאן מהירה יותר מהג'ולייטה QV (ומכל מכונית הנעה קדמית אחרת נכון לעת זו), בדיוק כמו שהג'ולייטה מהירה מכל היתר (חוץ מהפוקוס שלא נבחנה). כל פרמטר אחר הנו סובייקטיבי ולכן בהחלט עניין של טעם והעדפה אישית.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou, אם נעזוב לרגע את העקיצה, בעיניי האדם הממוצע אתה פראייר בין אם אתה קונה מגאן לבין אם אתה קונה ג'ולייטה תלתן ירוק לבין אם אתה קונה טויטובארו.

 

אתה לא צריך להכניס לי מילים לפה. לא אמרתי שמצוינות דינמית זה עניין של טעם. אמרתי שלא כל הנהגים הם באותה הרמה, שיש הרבה אנשים שקונים אלפא ולא עוסקים בנהיגה ספורטיבית, או שאולי עושים איזה יום מסלול פעם במליון שנה ולא יכולים להביא לידי ביטוי את המצוינות הדינמית של הרכב שלהם במלואה.

אני לא מנצל את המיטו עד הסוף, נהגו בה כבר נהגים יותר טובים ממני והצליחו להדהים אותי עם מה שאפשר להוציא מהרכב הזה. מה בדיוק הייתי מרוויח מרכב אחר בקטוגריה? מה ירוויח מישהו שלא השקיע אפילו את מה שאני השקעתי כדי לשפר את רמת הנהיגה שלו? את זה שהוא יכול לקרוא פה בפורום שאתם חושבים שהוא קנה רכב יותר טוב? סליחה, לא חושבים. יודעים נקודה.

 

בשביל שבן אדם יצליח לנהוג מהר יותר או מדויק יותר, הוא צריך לדעת מה הוא עושה. לא כל מי שקונה רכב ספורטיבי או חצי ספורטיבי או וונאבי ספורטיבי יודע מה הוא עושה. ושוב, הדוגמא של הג'ימקנה היא דוגמא מצוינת, כי שם הרמה של הנהג עשתה ההבדל, בדיוק כמו שאני ברינג הצלחתי לעקוף נהגים בפורשה, שהיה להם רכב חזק אבל לא ידעו מה לעשות איתו. אז לא, רכב "טוב" יותר, לא בהכרח יגרום לנהג להיות מהיר ומדויק יותר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה בין המגאן למיטו היא לא באמת נכונה, אני חושב שיש לשים דגש על ההבחנה בשני קהלי יעד שונים שרוכשים אלפא.

 

בדיוק כמו ב.מ.וו, מרצדס, פורשה, גם אלפא מוכרת רכבים לנהגי הארד-קור שמחפשים אפשרות נהיגה ספורטיבית אבל הם המיעוט המבוטל!

 

מרבית הרכבים נמכרים לאנשים שמחפשים את הסמל על הגריל כי הוא מייצג משהוא (ולא משנה כרגע אם הייצוג אמיתי או לא).

 

לעומת זאת, אף אחד לא קונה מגאן קאפ בשביל הרושם, 100% מרוכשי הרכב הזה קונים אותו כי הוא מכונת נהיגה מושחזת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, אתה צודק וזה מתחבר למה שאני אומר:

מי שקונה ג'ולייטה או מיטו בשביל הסמל (וכבר כעשרה אנשים שאלו אותי לגבי המיטו, רק בגלל הסמל) הם לא פראיירים או אידיוטים. הם לא צריכים את הגולף gti או את המגאן rs cup או הפוקוס st. הם רוצים רכב שנותן להם תחושה שהם מחוברים למורשת כלשהי, ושיכול להאיץ מהר ביציאה מרמזור, כשמאוד בא להם. זהו.

עדיין, גם לא כל מי שקונה מגאן קאפ באמת מסוגל לנצל את כל מה שהרכב נותן. לפעמים זה גם פשוט עניין של יכולת כלכלית, בדיוק כמו עם רכבים חזקים ומהירים הרבה יותר. אז כאמור זה בסך הכל עניין של העדפה ותחושה. זו לא תחרות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...