Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ו25k mגולייטה תלתן


יניב alfa
שימו לב! השרשור הזה בן 3684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

.

למה שרשורים על מכוניות איטלקיות מייצרים כל כך הרבה אמוציות?

נשגב מבינתי.

הג'ולייטה שלנו אצלנו כארבעה חודשים בשימוש של זוגתי.

בינתיים רק מחמאות.

אפילו מנורות עוד לא נשרפו:-D

 

נו ברור, האיטלקים להבדיל מהגרמנים מטפלים במחלות ילדות....:lol: ._זרקתי עכשיו וואחד גפרור למיכל שמן חבלז...

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדרך כלל שרשורים על מכוניות איטלקיות מייצרים הרבה אמוציות בגלל שאלה מכוניות שבדרך כלל יותר מהנות לנהיגה בקצוות ויש כאלה שמוכנים לשלם קצת (או הרבה) יותר בשביל להחזיק אותם.

 

בשורה התחתונה זה ויכוח בין אנשים שנהנים לנהוג לכאלה שלא. זה ויכוח בין כאלה שהעיצוב האיטלקי עושה להם אתה זה לאלה שממש לא חשוב להם איך האוטו מעוצב העיקר שהוא מגיע מ-א' ל-ב' בכמה שפחות כסף.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש, בגלל זה יש המון פונטו אבארת' על הכביש.

והכביש מלא ב I30, לשיטתך, I30 היא חבילה יותר טובה מהמיטו והגולייטה?:?

 

אשאל ככה, נהגת על שתיהן?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה טכנית, שום דבר. אני מאוד אוהב את שתי האבארת'.

מבחינת עיצוב, המיטו מוצלחת בהמון לטעמי, גם מבחינה פנימית וגם מבחינה חיצונית.

בחירה בין האבארת' לתלתן היא בעיקר עיניין של טעם אז אי אפשר להגיד שהאבארת' עדיפה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והכביש מלא ב I30, לשיטתך, I30 היא חבילה יותר טובה מהמיטו והגולייטה?:?

 

אשאל ככה, נהגת על שתיהן?

 

ה i30 לא מתחרה במיטו וג'ולייטה, היא מתחרה במשפחתיות קומפקטיות אחרות ומולן היא חבילה מעולה.

 

אכן נהגתי על שתיהן. הפונטו דומה יותר בהתנהגות ל 155 שהיתה לי מאשר לתלתן, אבל חזקה כמו התלתן. היא פחות עצבנית וקופצנית (משתיהן) ומאפשרת נהיגה מהירה יותר.

כשקניתי את המיטו, לא היה את האבארת', מה שחסך לי את ההתלבטות. היום, מבין כל האחיות לפלטפורמה, הייתי הולך על קורסה OPC. גם יפה וגם אופה (וגם זולה).

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נהגתי על שתיהן. הפונטו דומה יותר בהתנהגות ל 155 שהיתה לי מאשר לתלתן, אבל חזקה כמו התלתן. היא פחות עצבנית וקופצנית (משתיהן) ומאפשרת נהיגה מהירה יותר.

 

אז אנחנו מסכימים, הפונטו היא חבילה טובה יותר לנהג הממהר, המיטו היא חבילה טובה יותר לספרית וליח"צנית!

 

סתם! סתם!:lol:

 

מיטו היא חבילה טובה יותר למי שחושב שהיא מעוצבת יותר ולא ממש חשוב לו התנהגויות קצה.

 

 

כשקניתי את המיטו, לא היה את האבארת', מה שחסך לי את ההתלבטות. היום, מבין כל האחיות לפלטפורמה, הייתי הולך על קורסה OPC. גם יפה וגם אופה (וגם זולה).

 

פה, מסכים איתך בהחלט, ה OPC היא גם לדעתי החבילה הכוללת הטובה ביותר בסופר-מיני הוט האטצ'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בפונטו אבארט, במיטו (TCT, 155 ו-תלתן) וגם ב-OPC. ה-OPC היא המוצלחת ביתר, אבל בין האבארט למיטו (גם התלתן) אני בוחר באבארט ובהפרש ענק. מילא שהיא נראית יותר טוב לטעמי (החלק הפחות חשוב), היא נוסעת הרבה יותר טוב, שוב לטעמי.

 

מה שכן - ה-OPC הרגישה קשה מאד גם בכוכב יאיר, בכביש ייתכן והעניין יפריע למי שנוסע הרבה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומול כל אלו הייתי בוחר בלי למצמץ (אולי מיצמוץ לכיוון ה- OPC) בקליאו ספורט 203 כ"ס יד ראשונה 0 ק"מ מקרסו ב- 138K ש"ח לפני press נוסף.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוא נמליץ גם על בוקסטר שנת 2001-2, גם היא צריכה לעלות בסביבות הכסף הזה, אולי פחות, וחוויית הנהיגה שלה, בטוחני, משופרת בהרבה :lol:

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שבביטוח אתה קונה עוד קליאו כמה שנים אחורה :lol:

 

קספר, זה מבוסס המספרים האלה של הקליאו.?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה הייתה שלא להשוות רכב חדש עם משומש, מה גם שהושוו 3 פרשנויות על אותה פלטפורמה (אבארט/מיטו/OPC) והקליאו לא חולקת אתן את הרצפה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שבביטוח אתה קונה עוד קליאו כמה שנים אחורה :lol:

 

קספר, זה מבוסס המספרים האלה של הקליאו.?

 

תגיד לי אתה אם זה מבוסס- הם מפרסמים את הרכבים האלו כולל מחיר נדרש ביד 2 תחת קטגוריית "סוכנויות רכב", הם מפרסמים כבר בערך 3 חודשים אחת שחורה ולאחרונה הצטרפה אליה אחת כסופה. המודעות מוקפצות כל מספר ימים כך שהן כנראה לא נמכרו (אלא אם כן יש להם הקפצה אוט').

 

אם הייתי מחליט שזה התקציב שאני מקדיש לרכב, אין לי ספק שהייתי בוחר בה. זאת אולי ההזדמנות האחרונה לרכוש קליאו ספורטיבית "כמו פעם" כי הבאה מגיעה רק עם תיבה רובוטית עם צמד מצמדים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי מחליט שזה התקציב שאני מקדיש לרכב, אין לי ספק שהייתי בוחר בה. זאת אולי ההזדמנות האחרונה לרכוש קליאו ספורטיבית "כמו פעם" כי הבאה מגיעה רק עם תיבה רובוטית עם צמד מצמדים.

 

מצטרף, רק שהייתי מחכה קצת לקליטת הקליאו החדשה כדי ללחוץ את קרסו עוד יותר. הקליאו ספורט מארק 3 תיעשה עם השנים לאגדה. היא היא ולא קודמותיה מהווה את "שירת הברבור" של הדור - זה שעליו עוד ידובר כטרום עידן הטורבו והדאבל-קלאץ'.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...