Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ו25k mגולייטה תלתן


יניב alfa
שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בזמנו שאלתי איזה רכב בארץ נותן חבילה עדיפה על המיטו. אף אחד לא הצליח לענות על זה. היום יש את המיני קופר. גם ה DS3 טורבו היתה יכולה להיות רלוונטית אם היבואן שלה היה רוצה בכך.

סה"כ אני לא חושב שהמיטו היא קנייה גרועה ואני לרגע לא הצטערתי שקניתי אותה. מי שמחפש רכב ספורט, יש היום אלטרנטיבות טובות יותר כמו ה OPC. אבל מי שמחפש סופרמיני חמימה שיהיה כיף לחיות איתה, המיטו היא אחלה בחירה לדעתי.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הדברים היחידים שהם לא עניין של טעם הם פרמטרים מדידים - ביצועים וזמני מסלול.

 

לא נכון.

היגוי מדוייק הוא לא עניין של טעם.

תגובת מצערת היא לא עניין של טעם.

איזון שלדה איננו עניין של טעם.

וכו'.

 

אתה יכול לאמר שהאיזון הזה או האחר הוא יותר לטעמך, אבל איך המכונית מאוזנת איננה עניין של טעם, היא עניין של עובדה, שבעלי מקצוע יודעים לשפוט אותו.

 

falou, אם נעזוב לרגע את העקיצה,

 

זה לא ברצינות.

אני מציק קצת לרומן.

זה הרגל...

 

שיש הרבה אנשים שקונים אלפא ולא עוסקים בנהיגה ספורטיבית, או שאולי עושים איזה יום מסלול פעם במליון שנה ולא יכולים להביא לידי ביטוי את המצוינות הדינמית של הרכב שלהם במלואה.

 

יש הרבה סיבות לקנות ג'ולייטה/מיטו. בראש ובראשונה, הן נראות מצויין.

מי שמתאים לו, שייקנה.

 

אני בזמנו שאלתי איזה רכב בארץ נותן חבילה עדיפה על המיטו.

 

הנה עצה לחיים: לא בוחרים "חבילה" (או ממוצע).

בוחרים לפי שקלול יחסי של התכונות החשובות לך.

 

לדוגמא, אם הכי חשוב לך ציצים גדולים, אל תצא עם בחורה שגם אינטיליגנטית, גם יודעת לבשל ויש לה ציצים בינוניים. צא עם בחורה מטומטמת, שלא יודעת להפשיר פיתה, ויש לה ציצים ענקיים.

 

נ.ב. אם יש לבחורה חולצה עם סמל של אלפא, זה לא אומר שבגלל שמסורתית לבשו חולצות של אלפא בחורות עם ציצי גדול, אז צריך לצאת עם הבחורה הזו גם. הסמל לא עושה את הציצי.

 

סוף הדוגמא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו מה, נחזור לאותו ויכוח? :lol:

 

מדויק לא עניין של טעם, מתקשר כן. חשוב לא לבלבל ביניהם, ואז אנחנו די מסכימים, חוץ מהקטע של האיזון באמת. דווקא בעניין הדיון והתגובות אין לג'ולייטה הרבה בעיות, ולראיה זמני המסלול.

 

לגבי בעלי המקצוע - חולק עליך. אם נניח שבעלי המקצוע האולטימטיביים הם נהגי מירוצים, אז קורה לא אחת ששני נהגים באותה קבוצה דורשים ומקבלים כיול שונה בתכלית למכונית זהה ולעתים קורה גם מצב שנהגים לוקחים קוים שונים על אותו מסלול. מכאן שכל בעל מקצוע והאיזון שמקובל עליו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איבדתי עניין בדיון בשלב הציצים. :oops:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאתה אוהב להתפלסף. ברור שהכוונה בחבילה היא לפי הפרמטרים שחשובים לכל אחד.

הנקודה היא שלהגיד שהיום לקנות אלפא זה מטומטם ואנשים פתיים וכו' וכו' זה לא נכון. זה נכון לגבי מי שמחפש רכב בעל תכונות מסויימות שפעם היו לאלפות והיום הן משניות.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדויק לא עניין של טעם, מתקשר כן.

 

את המילה "מתקשר" אפשר לפרוט להגדרות מאוד מדוייקות, ולמרות שלא מודדים את זה, זה מוחשי. למשל, לחימת הגה תחת אובדן משיכה. התחושה מתי הגלגלים מאבדים אחיזה וכו' (ולא, זו לא רק פונקציה של ההיגוי, גם של הצמיגים).

 

לגבי בעלי המקצוע - חולק עליך. אם נניח שבעלי המקצוע האולטימטיביים הם נהגי מירוצים, אז קורה לא אחת ששני נהגים באותה קבוצה דורשים ומקבלים כיול שונה בתכלית

 

כדי להתאים לנהיגה שלהם.

זה לא אומר שהם לא מסכימים לגבי ניתוח התנהגות המכונית.

 

דרך אגב, יש נהגים מקצועיים שעוסקים בפיתוח ולא משתתפים במירוצים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מניח הנחה סבירה שגם לכל אחד מהם טעם משלו ויותר מכך - דרישות שונות בהן מחויב הוא לעמוד, דרישות אשר רבות ככל שהרכב קרוב יותר למיינסטרים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו חשב שיש אנשים שרוכשים אלפא בכלל לא עקב שיקולים של יכולות הכביש הספורטיביות שלה?? חלק גדול פשוט רוכשים אותה בגלל היחודיות שלה, שבאה לידי ביטוי בנדירות שלה, בעיצוב המיוחד הן הפנימי והן החיצוני (כמובן משתנה בין הדגמים) מהאופי שמקרין המותג בעל ״אופי״ איטלקי חם ומעצם היותה משתייכת לקטגוריית רכבי פרימיום ״מורמת מרכבי העם״ ובלשון פשוטה הם פשוט נדלקים עליה.

 

ההשוואה לקומפקטיות החמות של המותגים העממיים כדוגמת רנו, פורד, אופל וכיוצ״ב ממש לא רלבנטית לאותם אנשים. אולי השוואה מתאימה יותר היא למותגים כמו במוו מרצדס ואוודי ואני לא מתכוון לתחרות בין הדגמים, מאחר ודי ברור שבהשוואה קרה כל אלפא תהיה עם היד על התחתונה מולם אלא לקטגוריית ההתייחסות.

 

לאבא שלי היו 4 אלפות בעבר והוא מעולם לא נהג מהר מדי ובכלל הרבה רוכשי אלפא הם אנשים מבוגרים שדי מזדחלים בכבישים ויש אפילו נשים.  

 

אני הייתי במשך שנים מכור ושרוף על אלפות, בהשפעת אבא שלי, אבל הגולם התעלה על יוצרו :) על הקיר בחדר שלי היו פוסטרים ענקיים של אלפא sz זאגאטו ״המפלצת״ ושל אלפא 164. אני יכול לציין שזו התמכרות לכל דבר, ממש לא רציונאלי. אולם זה עבר לי כבר לפני שנים רבות כמו שבסופו של דבר זה עבר גם לאבא שלי, נגמלנו :) אני נוהג בכלל על מאזדה ואבא שלי על הונדה.

 

כעת באופן אישי אני מתחבר לדגמים ספיציפיים של אלפא ולגופו של עניין. באופן אישי מאד ״מושכת״ אותי הג׳וליטה ואני מתכוון במשיכה כמו אל בחורה :) ולא מעניין אותי שיש רכבים טובים יותר. הצורה החיצונית היא פשוט חושנית כפי שאף רכב בטווח המחיר הזה וגבוה יותר לא מתקרב להיות וגם הרעש של המנוע מחוץ לרכב, כן של מנוע ה- 1.4 שהשמיצו מקודם מאד יפה ומחוספס ובעיקר ייחודי ומזכיר לי את מנועי הבוקסר הישנים.

 

דגם נוסף שאני מאד אוהב זה האלפא 156 וזה עוד אהבה ממבט ראשון מהפעם הראשונה שקראתי השוואה בינה לבין במוו סדרה 3 במגזין בריטי (דרך אגב האלפא פשוט ניצחה את הבמוו שנחשבה עד אז למכונת הנהיגה המושלמת, אבל זה לא משנה).

 

את שני הרכבים הללו הייתי רוכש בכיף ושוב זה בכלל לא משנה שיש רכבים טובים מהם, אז זה היה הופך אותי לפרייאר או אידיוט? לדעתי לא, להיפך זה היה גורם לי להרבה אושר אני חושב.

 

דרך אגב לשאר דגמי אלפא מהשנים האחרונות לא התחברתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם שמעתי על האלפא ג'ולייטה תילתן של מתנדב משטרה (בכל זאת, לא כל יום רואים תילתן עם צ'קלקה )...

אפרופו, היא הסתובבה/ מסתובת באזור חדרה.

 

ליניב alfa פותח השרשור- סקירה יפה. גם חושב שהשילוב המושלם לג'ולייטה זה לבנה+ גג שנותן מראה של שחור.

 

תמשיך ליהנות, ומחכים לתמונות !

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עצה לחיים: לא בוחרים "חבילה" (או ממוצע).

בוחרים לפי שקלול יחסי של התכונות החשובות לך.

 

לדוגמא, אם הכי חשוב לך ציצים גדולים, אל תצא עם בחורה שגם אינטיליגנטית, גם יודעת לבשל ויש לה ציצים בינוניים. צא עם בחורה מטומטמת, שלא יודעת להפשיר פיתה, ויש לה ציצים ענקיים.

 

נ.ב. אם יש לבחורה חולצה עם סמל של אלפא, זה לא אומר שבגלל שמסורתית לבשו חולצות של אלפא בחורות עם ציצי גדול, אז צריך לצאת עם הבחורה הזו גם. הסמל לא עושה את הציצי.

 

סוף הדוגמא.

 

מספר השגות:

1. אם אתה כבר קטנוני אז לך עד הסוף! ציצים ענקיים הוא אמנם הפרמטר הכי חשוב אך אין הוא מבטל את כל יתר הפרמטרים עד כדי התפשרות מוחלטת למען אותו פרמטר.

2. פרמטר נוסף שהולך יד ביד עם ציצים ענקיים (מדי?) הוא זה:

306055_505739129483599_375207028_n.jpg

3. מה לגבי מצב הפרונט (התבדרות/התכנסות) ?

 

-------

 

נקודה למחשבה בנוגע לג'ולייטה תלתן.

גרסת התלתן היא בעצם גרסת ה-170 כ"ס הרגילה + הנמכה של 15 מ"מ + צלחות בילום מעט גדולות יותר ו-4 בוכנות מקדימה + מנוע חזק יותר. במילים אחרות, אלפא לא בדיוק הזיעו יתר על המידה כאשר הם תכננו את גרסת התלתן, ובטח שכמות ההבדלים בין הגרסה הרגילה (170 כ"ס) לבין התלתן אינה מגיעה לכמות ההבדלים (המכניים) בין מגאן קופה רגילה למגאן RS או קאפ (או אפילו גולף דור 6 עם 160 כ"ס לעומת הGTI). דווקא לאור עובדה זו התוצאה הסופית מרשימה ומלמדת על בסיס טוב.

 

נקווה שבסיבוב הבא אלפא יקחו את הג'ולייטה תלתן ברצינות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנוןפורום - יפה כתבתה .

 

גם אני דור שני לאלפא - ועברנו למאזדה , 626 , אח"כ 6 .

היום , קצב החיים שלי יותר רגוע לכן חזרתי לאלפא .

אבל לפני כן חשבתי הרבה ובדקתי , עם כל הרצון האם זה יהיה פרקטי .

עזרו לי הביקורות בפורומים באנגליה וספרד , על המיטו ואח"כ על הג'ולייטה , ועד עכשיו טפו טפו , אין הפתעות .

 

ו בג'ולייטה ו ב 156 וגם ב 159 יש את הדבר הזה - איך אמרו על ונוס - She's got that יש לה את .

המיטו חמודה , אבל קשה לי להגדיר אותה ( ואני כן מעיף בה מבט שני , אבל )

כתבתי לפני שנה , כאשר קבלתי את הרכב כי השכנות שלי והבחורות במסעדה החליטו כי זו מכונית , לא רכב ..

אבל אם רוצים אפשר למשוך אותה גם לצד האפל ,, ראה כאן .

 

כיצד נוהגים נכון בג'ולייטה TCT .

default.jpg

 

default.jpg

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...