Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטובת סדר פסח חלקתי את החלקים לפי הדגם.

 

106 כללי ושיפורים

תושבת גיר חדשה powerflex באריזה ל- 106 וסאקסו 220 ש"ח

וסת דלק 5 באר קבוע - 350 ש"ח

גלגל תנופה 180ממ - 300

קלאצ 180 מ"מ חדש - 300

פנסי ערפל לא מקוריים - 80

מגן אלטרנטור משופר באריזה - 100

דוד אחורי מקורי - 100

דוד אחורי משופר/פתוח לגמרי עם רעש באס חזק - 100 דורש התאמה של סופית.

מעבה מזגן חדש - 100

תושבת מנוע מתחת למצבר - 100

צינור יניקה שחור מתכווץ ונמתח לפי דרישה באיכות גבוהה - 100

פוד 2 שעונים באריזה אוניברסלי - 100

ממיר במצב חדש - 300

קופסה פיוזים מקורית - 100

תא כפפות במצב חדש - 300 ש"ח

פלאנג מים אחורי - 100

מראה ימין - 100

צינור יניקה גמיש מאוד אפור - 50

ברגים לגלגים - 100

זוג פנסים קדמיים מקוריים - 250

מפצלים T איכותיים מאוד לחיישנים שונים - 3 גדלים דיי נפוצים ומתאימים להברגות של החיישנים של הראלי ועוד - 100 לאחד

מתאמים לחיישנים - 50 לאחד (צריך לבוא לראות ולהגיע עם החיישנים לאימות)

 

106 GTI ו- VTS

קאמפשטים מנוע NFX במצב מצוין - 400 ש"ח

זוג פולי מתכוונן NFX - נמכרים בזוג - 300 ש"ח

ציפ למחשב מנוע NFX מצוין לשיפורים פליטה ויניקה - 350 ש"ח

16 גומיות שסתומים ל- NFX חדשות מקוריות בשקית - 220 ש"ח

מצערת NFX ללא חיישנים - 300 ש"ח

סעפת יניקה ללא מזרקים ומסילת מזרקים - 500 ש"ח

זוג מכסי קאמפשטים למנוע NFX ניתנים לצביעה בכל צבע - 300 ש"ח

צנרת מיזוג 16V כולל מדחס וכל הצינורות ומעבה חדש - 600 ש"ח

לחצן סירקולציה מזגן חדש בשקית - 80 ש"ח

מאפ סנסור שיושב על הסעפת יניקה- 200 ש"ח

מאפ סנסור שצמוד לקיר - 100 ש"ח

קויל הצתה - 350 ש"ח

פולי מנוע - 500

מגן טיימינג מלא 3 חלקים - 500 ש"ח

כיסוי אלומניום BAD ASS מדהים בתא מנוע של GTI חדש באריזה - 400

צינור מים עליון GTI במצב תקין - 50

 

106 ראלי דור שני:

מפלג הצתה 8 שסתומים (קוביה) עם כבלים מסיליקון כחול - 500

וג קלאפרים קדמיים ראלי 1.6 - 250

מדחס מזגן 8 שסתומים - 100

צינורות מיזוג - 300 ש"ח

גלגל רזרבי עם צמיג קרוע - 100 ש"ח

חיישן מאפ שצמוד לקיר - 100 ש"ח

 

 

 

כל החלקים למכירה אחרי סיום הפרויקט על הראלי.

כל החלקים תקינים ומשמשים חלקי חילוף.

כרגע החלקים למכירה.

זמין בנייד 0542199742 ובהודעות.

בבקשה לפנות רק אם מעוניינים לקנות, אין לי חלקים אחרים.

חג שמח.

חלקים איכותיים ל- 106 ראלי ו- GTI :

 

http://eyalrallye.ucoz.com/photo/hlkims_lmkairha/3

×
×
  • תוכן חדש...