Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יוסי, ניסוח הסכם כזה פשוט לא יעלה יותר מאלפים בודדים של שקלים. נסחו וחיתמו אצל עוד כדי שלא תופתע (או שהיא תופתע) פתאום ברבנות כשאחד הצדדים פתאום מחליט שטעה במשהו בהסכם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
....היא יודעת שאין לי כלום .....
ובכל זאת התחתנה איתך.. בתקופה שהכסף הוא ש"מדבר" , האם אתה בטוח שאתה רוצה לוותר עליה?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מאחל לך בהצלחה והמון מזל בחיים. יש לי הרגשה שתצטרך אותו.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני יכול לסכם את הסיפור בזה ששנינו יצאנו אידיוטים.

חשבנו שאפשר לקחת זוגיות טרייה ולחפש חיים חדשים בחו"ל.

 

אני הצלחתי ליצור לעצמי עולם משלי, גם מנקודת מבט אישית, כלכלית ומקצועית. היא לא.

 

וכשכבר התחלנו להסתדר שמנו לב שאנחנו צומחים לכיוונים שונים עם המטרות שלנו, שכיום הן כבר לא אלו שהצבנו לעצמנו כשהכרנו.

 

אין יותר מדי מה לדון בזה, זה רק פרק מאוד מפגר בחיים שאני רוצה לשכוח אותו ולשוחח עליו בפרטים רק באוטוביוגרפיה שלי "יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)

פורסם
"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים"

 

יוסי, כולנו היינו טירונים בתחילת הזוגיות - ותאמין לי, גם אחרי הרבה שנים יש משברים. השאלה היא כיצד מתמודדים עם המצב. כמובן שאין ביכולת אף אחד מאתנו לתת פתרון למצב שלך, ההתמודדות וההחלטה היא שלכם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יוסי,

אל תשתמש במונח "טעות", בחיים יש שיעורים ומבחנים. מכל דבר לומדים משהו שמשמש אבן פינה לדבר הבא.

ספריאל,

לא מחטט בפצעים ולא מרכל. לא עכשיו ולא לעולם.

Gn'f'R

פורסם
יוסי,

אל תשתמש במונח "טעות", בחיים יש שיעורים ומבחנים. מכל דבר לומדים משהו שמשמש אבן פינה לדבר הבא.

כמו שאומרים -

YOU WIN SOME, YOU LEARN SOME

(ציטוט אינטרנט :wink:)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני לא הרוס רגשית בגלל זה.

 

השנה הזאת בחו"ל איתה הייתה אחד השיעורים הכי רציניים שלמדתי בחיים.

כיום אני הבן אדם שאני בגלל מה שעברתי אז אני לא יכול להתחרט על זה. אם לא הייתי עושה את זה, לא הייתי אני.

 

המטרה עכשיו היא לסיים הכל הכי הר וטוב שאפשר ולהתקדם.

פורסם
כמו שאומרים -

YOU WIN SOME, YOU LEARN SOME

(ציטוט אינטרנט :wink:)

 

חותם על זה.

פרנקוס, במעט שנותייך חיית יותר חזק מרוב מוחץ של האוכלוסיה. לא נותר אלא להצדיע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יוסי - ממקרה שמוכר לי מקרוב אני יכול להודיע לך בוודאות שאפשר - ורצוי - בלי עורכי דין.

שם היה מדובר במשפחה עם רכוש וילדים - ובכל זאת הזוג השכיל להתעלות על מחלוקות, להגיע להסכמות ולעגן אותם בכתובים תוך שהם נעזרים בחוזים לדוגמא שהורידו מהאינטרנט.

 

החוזה שעשו קיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט הרבני - ובזה נגמר העניין.

 

הזוג חסך עשרות אלפי ש"ח מכל צד שדרשו עו"ד כשכ"ט התחלתי וגם את כל המשקעים השליליים שהתמודדות כזו גורמת.

 

הסיפור הגיע כמעט לפיצוץ עוד בתחילת התהליך, כשאחד הצדדים ניגש לעו"ד להתייעצות וההוא הציג לו תמונה שחורה משחור והציע לו לפתוח מייד במלחמת עולם, במזל אותו צד לקח צעד אחורה והשכיל להוביל מהלך מכובד של פרידה בכבוד.

 

להערכתי אתה נמצא יותר במקום הזה ובפחות אצל עורכי הדין.

כך או כך, שיהיה בהצלחה.

פורסם

בגירושין צריך עו"ד דין רק שלצד השני יש אחד , והבעיה שצד אחד לוקח עו"ד יקר יותר ככה הצד השני מעלה את הרף , בקיצור בסופו של דבר כל אחד מביא עו"ד יקר יותר כדי לצאת עם כמה שיותר מהגירושין אבל בסופו של דבר יש שני בני זוג מרוששים ושני עורכי דין עשירים :|

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:

×
×
  • תוכן חדש...