Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

טיפולים בפולקסווגן לא זולים

טיפול 15 אלף- 600 שקל

טיפול 30 אלף- 1500

ויש יותר יקרים ב60 אלף וגם בהחלפת טיימינג

חלקים יקרים בוודאי וככל שהרכב ישן יש ירידה מסויימת בעלות

הרכב הזה יחסית אמין לפולקסווגן למרות שגם בו יש קילקולים שלא מאפיינים רכבים חדשים מהמזרח :-].

פורסם

טיפולים במוסכים שמתמחים ברכבי פולקסוואגן זולים יותר מאשר מוסכים מורשים.

תעשה חיפוש בפורום לגבי מוסכים שמתמחים ברכבים הנ"ל.

פורסם

ככלל, טיפולים וחלקים במוסכי יבואנים יקרים יותר מאשר במוסכים פרטים. הסיבות לכך רבות, חלקן מוצדקות וחלקן לא. יש את נושא האחריות, החלפים המקוריים וכו' ויש הוצאות נלוות ועקיפות שמעמיסים על מחיר הטיפולים, מה שהלקוח לא "סופג" במוסך פרטי. יחד עם זאת, החשוב ביותר זה בעיני לא להתפשר על המקצועיות בגלל המחיר. למזלך בתחום הוואגיות יש את מוסך רון, סוג של שמורת טבע בג'ונגל המוסכים הפרטים.

פורסם

אין הבדל משמעותי בין מחירי החלפים של רוב הרכבים באותה הקטגוריה.

לך תעשה טיפול 10K במוסך מורשה להונדה סיויק, טויוטה קורולה וג'טה ותראה שתצא עם סכומים די דומים.

פורסם

חלקים יקרים בוודאי וככל שהרכב ישן יש ירידה מסויימת בעלות

 

לא הבנתי.

 

טיפול שעולה היום 600 שקל לרכב מודל 2010, בעוד כמה שנים יעלה פחות?

 

 

פורסם
שלום,

 

האם נכונה השמועה שתחזוקה שוטפת כלומר טיפולים תקופתיים (ותקלות לא עלינו) יקרה בג'טה 2010 1.6 (לא tsi)?

 

לחיות משמועות זה נורא...

 

ה 1.6 של VAG הוא מנוע מיושן לטוב ולרע.

הטוב - מנוע ותיק, סוס עבודה, בלי שום מחלה כרונית.

הרע - הביצועים שהוא מפיק חלשים יחסית למנועים מודרנים כדוגמת TSI.

 

לגבי העלויות - החברים התייחסו. מניסיון אישי, לא מדובר בעלויות חריגות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...