Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הסרן האחורי שלי נועל זוג ברום חדשים בני חצי שנה בערך.

הברום נבחר לאחר התיעצויות ואני דיי מרוצה ממנו.

החלטתי להחליף גם את הקדמיים, הברום לא במלאי בארץ ויהיו רק עוד חודשיים (לא מעוניין לחפש בפנצריות שונות מלאי ישן)

הציעו לי סמפריט צמיג גרמני ובודקים לי את המחיר, רציתי לדעת איך הצמיג הזה והאם כדאי לשים אותו

 

תודה.

פורסם

האמת שלא שמעתי הרבה על החברה הזאת, אבל לא מזמן קניתי רכב שנועל את הצמיגים האלה.

האמת שלא ציפיתי לאחיזה גבוהה אבל התרשמתי לטובה.

הסט הקודם שהתנסיתי בו היה C-Drive של יוקוהמה, אני לא יכול להגיד מי עדיף כי עם הסמפריט לא ניסיתי עדיין להגיע לגבולות הצמיג, אבל לנסיעה ממוצעת וגם די מהירה בסיבובים הוא טוב מספיק.

זה צמיג רגיל עם שחיקה רגילה וככזה הוא עושה את העבודה בצורה טובה.

פורסם

בימיינו מדובר על חברת בת של קונטיננטל, והמפעל הראשי נמצא באוסטריה.

ככה שעל הנייר לא צפויה אכזבה גדולה.

אין לי נסיון איתם, וזה כמובן גם תלוי בדגם הצמיג, אבל זכור לי מישהו בפורום שדיבר לחיוב עליהם.

פורסם

אז עכשיו הכיוון השתנה, אמרו שהצמיג יקר יחסית והציעו לי מטאדור (גם מבית קונטינטל), חוות דעת?

 

תודה לכולם.

פורסם

תיזהר מ"חברות בת" .תרגיל נפוץ אצל הפנצ'רמכרים ולא תמיד נכון.

יש הבדל בין סמפריט שהיתה חברה אוסטרית ותיקה,גדולה ומכובדת למוצרי גומי כולל טכניים מיוחדים - לא רק צמיגים,שקונטי קנתה לחברות שהיא/מישלין/פירלי קנו כדי להיות נוכחות בשוק הזול.אם קונטי רוצה שהצמיג יהיה ידוע כאיכות קונטי היא לא שמה עליו מטאדור. (פולני ?).

פורסם

זה נלקח בחשבון, לא ציפיתי לקבל חומר של קונטי במחיר נמוך.

אך מטאדור חברה ותיקה גם היא, ואיתמר המליץ עליה לאחר שעשה מחקר מעמיק עליהם.

 

בכל מקרה, הרכישה נעשתה, הברום עברו קדימה והמטאדור אחורה.

 

אין לתאר איזה הבדל משמעותי,

 

1. ההגה הפסיק למשוך לי לצד !!! (אוויר היה תקין! חשבתי שזה בגלל משולשים ובולמים בלויים שאני אחליף שבוע הבא)

2. הנסיעה נהייתה "רכה יותר" ונוחה יותר.

 

פשוט מדהים, לא האמנתי שלצמיג יש השפעה כזאת גדולה, הצמיגים הקיימים היו אמנם בלויים אך עדיין חיים.

 

לדעתי (תקנו אותי אם אני טועה), השפעת הצמיג על ההרגשה היא בקדמיים ופחות באחוריים.

לא הרגשתי כמעט הבדל כשהחלפתי את האחוריים...

×
×
  • תוכן חדש...