Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במהירות גבוהה הרדיאטור מיתקרר מהאויר החיצוני כך שהטרמוסטט לא צריך להיות פתוח עד הסוף. כאשר אין קירור מבחוץ לכיוון הרדיאטור כמו במהירות נמוכה ייפתח הטרמוסטט יותר למעבר גדול יותר של נוזל קירור למטרת קירור ברדיאטור על ידי הוונטה.[/QUOTE]

 

 

 

 

 

שלום רב!

קרא והתיחס בבקשה, למשפט שהדגשתי באדום, נשאלת האם קיימת אפשרות, שהמהירות השנייה של המאורר לא ניכנס לפעולה, בגלל המהירות האיטית והמאמץ, של הנסיעה, חוסר קירור יעיל יותר של המאוור, הוא בעוכריו, ולכן מורגשת עלייה בטמפרטורה בעליות.

חוסר תפקוד של התרמוסטט, שלא נפתח לגמרי, ועוזר לסירקולציה, מקשה על יעילות הקירור. החלפת התרמוסטט, ובדיקת תפקוד המהירות הגבוהה של המאוור, אמורה לפתור את בעיית ההתחממות בעליה, זאת לאחר שפסלתי רדיאטור שעבר נקוי, לא מזמן מי קירור חדשים, ובהנחה שסירוקלציית משאבת המים בעומס ,לא נפגעת בגלל משאבת מים אכולה.

בברכה

צביקה[/quote

 

היום האוטו נכנס למוסך הוחלף תרמוסטט ורדיאטור , לטענת המוסכניק היה הרבה סיליקון על הרדיאטור שהתחיל לנזול לכיוון החריצים ולסתום אותם , שמתי לב גם שהאוטו אכל יותר מידי דלק כנראה ( לפי מה שחבר אמר לי ) התרמוסטט היה תקוע במצב פתוח מה שגרם למנוע להיות יותר קר ולהפעיל צ'וק וכתוצאה מכך אכל יותר דלק , קיץ מגיע היה חשוב לי לשלול את כל האפשרויות , מחיר של שני הרכיבים כולל עבודה בסביבות ה 1500 ש"ח .

מה אתם אומרים ?

פורסם

יצאת בזול , תרתי משמע!

חבל שלא ביצעת זאת קודם !

אך מוטב מאוחר, מאשר בכלל לא !

אותי מעניין מאד , כיצד הגיע סיליקון למערכת הקירור?!

האם הרדיאטור תוקן בעבר בגלל נזילה מים,בסיליקון?!

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...