Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי הבוקר לטסט ליין:

מאזדה 5, 2008, דגם lexury, יד 1, 52000 קמ

על פניו הרכב במצב סביר ( בהתחשב בכך שהוא מוביל ילדים שכבת הבמבה על המןשבים לא כל כל עבה )

אני יודע שיש הרבה כסתח בבדיקות אבל בסך הכל הכל נראה בסדר חוץ מ:

1. העברת כח: חופש בצלבים, בדיקת תהל

2. בלמים: לפרק גלגלים ולבדוק כולל אי בי אס

השאלה: מה זה אומר חופש בצלבים? חייב תיקון כרגע? איזה חלק צריך להחליף?

כמו כן הבחור מבקש 84,000 ויש להשקיע ברכב:

דפיקת פח בדלת ימין

טסט עוד חודש

טיפול שנתי, עכשיו

מצבר בן 5 שנים

ןהוא לא מוכן ללכת למוסך לקבל הצעת מחיר ושיבדקו התוצאות!!!

אשמח לשמוע דעה על התיקון בצלבים ועל המחיר.

תודה רבה!

פורסם

קח את המחיר שהוא מבקש ללא קשר למה המחירון ותיגרע ממה שהוא מבקש.

 

2000 שקלים אגרת רישוי

2000 שקלים טיפול שוטף

700 מצבר בקרוב...

צלבים זה שטויות --מינורי אין משמעות גדולה בכסף.

 

נניח והמחירון 90000 אני לא יודע והוא ביקש 84000 אתה יכול להוריד.צריך יותר נכון לפחות 6000/7000 בנוסף.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
לקחתי הבוקר לטסט ליין:

מאזדה 5, 2008, דגם lexury, יד 1, 52000 קמ

על פניו הרכב במצב סביר ( בהתחשב בכך שהוא מוביל ילדים שכבת הבמבה על המןשבים לא כל כל עבה )

אני יודע שיש הרבה כסתח בבדיקות אבל בסך הכל הכל נראה בסדר חוץ מ:

1. העברת כח: חופש בצלבים, בדיקת תהל

חופש צלבים זה דבר בטיחותי שיכול להיות שהרכב יכשל בטסט בגללו.

תיבת הילוכים - כסת"ח

2. בלמים: לפרק גלגלים ולבדוק כולל אי בי אס

כותבים זאת בכל בדיקה...

 

השאלה: מה זה אומר חופש בצלבים? חייב תיקון כרגע? איזה חלק צריך להחליף?

כמו כן הבחור מבקש 84,000 ויש להשקיע ברכב:

דפיקת פח בדלת ימין

טסט עוד חודש

טיפול שנתי, עכשיו

מצבר בן 5 שנים

זאת אומרת שאתה צריך לקחת בחשבון השקעה של כ-5000 ש"ח (בערך) ביישור קו.

והוא לא מוכן ללכת למוסך לקבל הצעת מחיר ושיבדקו התוצאות!!!

אשמח לשמוע דעה על התיקון בצלבים ועל המחיר.

תודה רבה!

 

לעניות דעתי הרכב לא שווה יותר מ-80000 ש"ח.

 

גם לא הייתי מתרשם מהקילומטראז' הנמוך יתר על המידה כי נסיעה עירונית פרושה בלאי גבוה לפעמים יותר מבלאי שנגרם ע"י קילומטראז' גבוה.

 

לו לא היית מושקע כבר ברכב בדיקה וזמן - הייתי ממליץ לך חפש רכב ממוצע עם כ-100000 ק"מ ומחיר בסביבות 70000 ש"ח וברמת גימור נמוכה יותר. (במקרה כזה גם הבעלים כמעט בטוח יהיה נחמד יותר...כי הבעלים הזה חושב שהשמש זורחת לו מהת*ת בגלל הקילומטראז' הנמוך והוא חושב (בצדק) שאם לא תקנה אתה - במהרה יבוא אחר ויקנה)

 

מכיוון שהרכב במצב סביר - אין מניעה (לדעתי) לרכוש אותו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אהלן,

תודה על התשובה

המחירון 96500

סכמנו לפני בדיקה על 85000

אז כמו שאמרת: טסט טיפול ומצבר זה 5000

אבל יש גם פחחות של הדלת לפחות לפחות עוד 2000

והוא לא מוכן לרדת מ 84,000

אז יוצא לקנות את הרכב ב 91,000 כשהמחירון 965000

מה דעתכם על המחיר?

זה לא קצת יקר לשוק שהליסינג ריסקו לחלוטין?

(האמת שהמנוע יצא ללא הערות בכלל, חוץ מ״ לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה״ שאני יודע שזה שטויות)

פורסם

מצטער מאוד אבל אני חייב להיות מעט בוטה כלפי פותח הנושא והמגיבים:

המוכר חייב למישהו מכם משהו ? למה שיוריד כזה סכום ממחיר הרכב (ובמיוחד בהנחה שהרכב הזה יד ראשונה פרטית עם ק"מ נמוך מאוד לשנתון ) ? לקחתם בחשבון שהרכב יד ראשונה ? שהאקזמפלרים "המתחרים" שהיו בליסינג טחונים,קרועים ואולי חוו נהיגות שטח ?

יש לי חדשות בשבילכם- לו אני מוכר הרכב הזה אתם מקבלים ממני ברקס חזק מאוד ובעיטה חזקה ללכת לחפש רכב,שקרעו לו את הצורה ושם-גם אם תורידו 7,000 ש"ח תאכלו חצץ ובגדול עם רכב מוזנח ופעם הבאה,שתבואו לנהל מו"מ על רכב טוב ומעלה מכך,לא תתנהגו בצורה כזו יותר.

 

עכשיו בצורה עדינה: המוכר לא חייב להוריד את כל הליקויים ולשאת בכל עלות הבעיות. לא ראיתי את הרכב אז אני לא יודע/לא מבין מדוע 2,000 ש"ח לתיקון פחחות בדלת ? :shock:.גם מוכר של רכב פרטי לא יוריד לקונה פוטנציאלי את כל עלות התיקונים (מקובל להתחלק 50-50 בתיקונים ואם הטסט לחידוש מיידי מנהלים מו"מ הוגן על סכום הטסט).

אם המחיר 96,500 ואלו כל הליקויים אני לא רואה סיבה מדוע לא לקנות את הרכב-המחיר שנדרש ממך מגלם הפחתה נאה של כמעט 15%.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שבוע טוב לכולם ותודה לכל העונים

דברתי כרגע שוב עם המוכר והמוכר לא מוכן ללכת למוסך לבדוק את עניין החופש בצלבים.

זה לא נראה לכם חשוד? יתכן שיש לו דבר מה אחר להסתיר?

מה גם שכאשר נפגשנו ביום שישי בבוקר לבדיקה בטסט ליין ירושלים - קבענו ב 07:30 והוא כבר היה שם ב 07:15

לא נראה קצת חשוד?

פורסם

זה שהקדים לבדיקה - לא אומר כלום, זולת שהוא דייקן (ויש לו כבוד לזמן, במקום שאיחורים הפכו כבר לשם דבר ולנורמה).

מדוע הוא מתנגד לגשת למוסך? מה ההסבר שלו לכך?

alfa 156 2.5.

פורסם

אין לי מושג, הוא משחק אותה הייטקיסט עסוק.

אבל זה לא נראה לי הסיפור הזה.

בכל מקרה התייעצתי עם המוסך שלי.

הוא אומר לא להתלהב מקילומטארז נמוך בתוך העיר.

וייעץ לי לא לשלם יותר מ 80000.

הצעתי לו 82000.

בעל הרכב לא מוכן.

כפרת עוונות על הכסף של הבדיקה.

אני עובר למועמדת הבאה.

פורסם

אני יצא לך פעם למכור רכב (ובטח רכב מבוקש) אתה חייב להבין גם את הצד של המוכר..

הוא לא יכול ללכת למוסך עם כל בן אדם שני שמתעניין ברכב. אתה צריך לעדכן את המוסכניק שלך מראש שיום כזה וכזה את הולך לכון בדיקה ולאחר מכן תעבור אצלו עם התוצאות, לא לבזבז למוכר הרכב ימים שלמים ריצה אחרי מוסכים.

לדעתי הבדיקה יצא בסדר גמור וגם הקילומטראז נמוך כך שלבעל הרכב יש קייס בשמירה על מחיר גבוה.

אם סיכמתם על המחיר הנ"ל אחרי שראית את הרכב ולפני הבדיקה (כלומר ידעת שהשקלול הוא אחרי הורדת טסט+טיפול+פחחות)

אין סיבה להוריד עוד.

פורסם

במקומך הייתי שוקל קניה ישירות מליסינג. כך גם תקבל אחריות (לשנה או שנתיים) וגם תשלם מחיר הגיוני.

 

גם אם לרכב יש 100000 ק"מ - העובדה שאתה נוסע מעט יחסית, תהיה לצידך בעת המכירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני יצא לך פעם למכור רכב (ובטח רכב מבוקש) אתה חייב להבין גם את הצד של המוכר..

הוא לא יכול ללכת למוסך עם כל בן אדם שני שמתעניין ברכב. אתה צריך לעדכן את המוסכניק שלך מראש שיום כזה וכזה את הולך לכון בדיקה ולאחר מכן תעבור אצלו עם התוצאות, לא לבזבז למוכר הרכב ימים שלמים ריצה אחרי מוסכים.

לדעתי הבדיקה יצא בסדר גמור וגם הקילומטראז נמוך כך שלבעל הרכב יש קייס בשמירה על מחיר גבוה.

אם סיכמתם על המחיר הנ"ל אחרי שראית את הרכב ולפני הבדיקה (כלומר ידעת שהשקלול הוא אחרי הורדת טסט+טיפול+פחחות)

אין סיבה להוריד עוד.

 

 

מסכים איתך במידה מסויימת.

בכל עסק, שני הצדדים צריכים להרגיש שעשו עסקה טובה - ופה זה פשוט לא התקיים.

והמינימום זה ליסוע אח"כ למוסך לבדיקת הרג'קטים וקבלת הצעת מחיר לתיקונים וכאן הוא סירב!!!

ישנו אורך רוח מינימאלי ובלי רצון טוב - עסקים לא יעשו ולא יחתמו בשום תחום.

גם כשאני מכרתי את הרכב שלי - נפגשתי בכל מיני שעות מוזרות עם כל מיני אנשים

(כולל מישהו שחשב שהוא חייב לסוע על הרכב במהירות 110 קמ"ש בבגין דרום [וכמובן שקיבל על כך נזיפה חמורה!])

אבל כללו של דבר, אם אתה באמת רוצה למכור - צריכה להיות גמישות מסויימת.

85+ טסט + טיפול + מצבר + פחחות של דלת הזזה במאזדה 5 = 93000, כאשר המחירון 96000 זה גבוה

ובקשר לליסינג - אני מסכים - אבל לא מצאתי משהו קונקרטי עדיין

הכי נחמדים זה באוטוסנטר אבל בינתיים אין להם משהו.

שומר נפשו ירחק משלמה סיקסט - קבעתי איתם פגישה שבועיים מראש, הגעתי לסניף בקניון הדר בירושלים בזמן, המתנתי שעה!!!

ובסוף כשאמרתי להם איזה אקזמפלאר מעניין אותי - "דווקא" עליו לא היה מבצע. באמת תודה רבה להם!

פורסם

מנסיון (טוב) ממליץ לך לדבר עם "אלדן" ואולי גם (אחרי תאום) לקפוץ למרכז המכירה שלהם בלוד.

 

יש נציגים של "אלדן", "אוויס", ו"אוטוסנטר" בפורום - אולי כדאי לנסות לתאם דרכם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...