Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח רכב סיאט איביזה רפרנס 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,משהו מכיר חברת ביטוח שלא דורשת שנה שנייה איתורן או אלוקה ?

הייתי מבוטח של אלייד ושנה ראשונה לא ביקשו ,שנה שנייה עכשיו מעוניינים להוסיף איתורן בעלות של 900 שח לשנה (600שח+28מנויחודשי*12)

פורסם

נושא כאוב.

 

חידשתי עכשיו את המקיף ברכב של רעייתי(רפרנס 2012). חברות הביטוח "התלבשו" על הרכב הזה והמחירים עלו באופן חד.

 

לטענת סוכן הביטוח שלי, הרכב נכנס לרשימת המכוניות הנגנבות והחלו להשתמש בהן כמוניות, מה שמעלה, לטענתו, את הסבירות של גניבות רכב/חלקים.

 

אישית, טרם נתקלתי במונית אחת מדגם כזה וכשביקשתי לראות את רשימת המכוניות הנגנבות, לא ספקו לי אותה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לאחר המון בירורים וטלפונים,מצאתי דרך איילון מחיר מצויין ושום דרישה נוספת מעבר למה שכבר יש על הרכב מהחברה(איביזה 2010 SC).

קורולה 1.6 2002, גולף 2.0 2004, 206 1.6 2003, איביזה 1.6 2010

פורסם

שנה אחרונה ביטחתי דרך אלייד

גם הקפיצו את עלות הביטוח וגם עכשיו אחרי שנה הם רוצים ,איתורן או עלוקה

אחת הבעיות שאם שמים עלוקה זה מבטל את האחריות של הרכב בצ'מפיון ,אז חייבים לעשות איתורן

 

נראה לי שברמת העיקרון אעבור לחב' ביטוח אחרת

פורסם

אחת הבעיות שאם שמים עלוקה זה מבטל את האחריות של הרכב בצ'מפיון ,אז חייבים לעשות איתורן

 

מי אמר את זה? האיביזה שלי הגיעה עם קודנית + עלוקה כך מצ'פיון אז הם מרכיבים את זה. ואני אגיד לך איפה. ברדיו מילאנו!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
שנה אחרונה ביטחתי דרך אלייד

גם הקפיצו את עלות הביטוח וגם עכשיו אחרי שנה הם רוצים ,איתורן או עלוקה

אחת הבעיות שאם שמים עלוקה זה מבטל את האחריות של הרכב בצ'מפיון ,אז חייבים לעשות איתורן

 

נראה לי שברמת העיקרון אעבור לחב' ביטוח אחרת

 

לא נשמע סביר מה שאתה אומר שחברת הביטוח של צ'מפיון תדרוש מיגון שנוגד את כללי האחריות של צ'מפיון.

×
×
  • תוכן חדש...