Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מעוניין בעוד שבועיים לטוס לחול עם אישתי לרגל יום הולדת 30 :-) .

הטיול נבחר ספונטני ולכן קצת בלחץ .

אני מעוניין לראות קצת מוזאונים אבל העיקר זה לנהוג באיזה מסלול עם רכב לא שכור אלה להשכיר רכב ולא אכפת לי שיהיה עם מדריך אבל לנסוע במסלול.

הטיול כולו יהיה מוטורי כאשר נהיגה במכונית מירוץ במסלול הוא הרעיון המרכזי.

קראתי המון על מסלול בגרמניה אבל אף אחד לא כתב האם ניתן להשכיר שם מאיזשהי חברה רכב כי עם הרכב השכור אסור לעלות למסלול.

הכיוון יותר איטליה אבל אני פתוח להמלצות.

השאלה השנייה האם בתקופה הזאת יש בכלל מה לחפש באירופה מבחינת נהיגה או שלא שווה (הקור לא מפחיד אותי)

תודה מראש.

החיים הם כמו....

פורסם

דבר אחד שאתה צריך לקחת בחשבון הוא שנכון להיום, החלקים הצפון-מערביים של אירופה (בלגיה, הולנד, גרמניה) קפואים ומכוסים שלג וקרח. נהיגת מסלול לא כל כך באה בחשבון בתנאים אלה.

 

בעוד שבועיים דברים יכולים להיות שונים, אבל לא הייתי מסתמך על זה בתכנון הטיול. לפיכך אני ממליץ לך לחפש מסלולים בהם ניתן לשכור מכוניות לנהיגת מסלול בצרפת (יש לא מעט!), איטליה או ספרד.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
דבר אחד שאתה צריך לקחת בחשבון הוא שנכון להיום, החלקים הצפון-מערביים של אירופה (בלגיה, הולנד, גרמניה) קפואים ומכוסים שלג וקרח. נהיגת מסלול לא כל כך באה בחשבון בתנאים אלה.

 

בעוד שבועיים דברים יכולים להיות שונים, אבל לא הייתי מסתמך על זה בתכנון הטיול. לפיכך אני ממליץ לך לחפש מסלולים בהם ניתן לשכור מכוניות לנהיגת מסלול בצרפת (יש לא מעט!), איטליה או ספרד.

 

צודק. כל העניין של החורף נלקח בחשבון. כרגע לטחר שראיתי מה ניתן לעשות באנגליה היעד כרגע מוביל, אבל גם איטליה במקום שני. העניין של המפעלים של איטליה וגם שכירות של רכב מעניין יחסית בזול לעומת אנגליה נותן יתרון כלכלי. הכול עכשיו תלוי במחיר של הטיסות ושעות טיסה.

תודה

החיים הם כמו....

פורסם

יש למישהו מושג לגבי הערכת עלויות של התענוג? מהו סדר הגודל של המחירים של השכרת רכב, נניח בסדר גודל של BRZ?

×
×
  • תוכן חדש...