Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

החלטתי להתקין אזעקה בבית שבו אני מתגורר, התייעצתי עם חבר שיש לו מושג קלוש בענין, והוא אמר לי שאני צריך :

 

א- רכזת

ב-3 גלאי נפח אלחוטיים

ג-1 מגנט לדלת אלחוטי

ד-צופר חיצוני (אני לא רוצה צפצוף מחריש אוזניים בבית)

ה-2 שלטים לניטרול ודריכה מבחוץ

 

מישהו יכול להעריך כמה דבר כזה יכול לעלות ?

 

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אל תקנה זבל סיני. אתה תתעייף להחליף בו סוללות וברגע האמת הוא יכשל.

ויסוניק אלחוטית בתצורה כמו שלך תצא בסביבות 3K.

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר ראשונה :

 

רכזת, 3 גלאי נפח אלחוטיים ,1 מגנט לדלת אלחוטי, צופר חיצוני ,2 שלטים לניטרול ודריכה מבחוץ

מערכת של ויזדום

כולל התקנה 3000 לפני מעמ

מישהו מכיר את המערכת ?

האם כדאי להוסיף חייגן GSM ?

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

חשבת להזמין מחו"ל?

בגלל שהכול אלחוטי, אין בעיה להתקין לבד בחצי שעה לכל היותר. בערך כמו "להתקין" שעון קיר.

תבדוק באתר הזה: http://www.homesecuritystore.com

קיט כמו שהציעו לך יעלה באתר הזה פחות מחצי.

 

Visonic חברה שנחשבת לטובה בארץ (חברה ישראלית אם אני לא טועה) אבל בעולם יש טובות ממנה.

ספציפית Honeywell ו DSC כנראה יעשו עבודה טובה יותר.

אם האזעקה היא גם לצרכי ביטוח אולי עדיף להשאר עם Visonic שמוכרת ע"י חברות הביטוח.

פורסם

אם ההפרש לא רציני כדאי להוסיף חייגן GSM, ככה תוכל לדעת אם משהו נכנס לבית ע"י קבלת שיחה לפלאפון, ויכול להיות שקיימת גם אופציה שהחייגן ישמיע לך מה קורה בבית בזמן אמת.

 

המלצה טובה: אם כבר אזעקה, אז עדיף שלא ידעו שהיא קיימת, כי כשהגנבים יודעים שיש אזעקה, אז הם ידעו גם איך להתמודד איתה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

תודה למגיבים.

מעולם לא התקנתי אזעקה לבד, ובפעם הראשונה שאעשה זאת אני מעדיף איש מקצוע.

האם מישהו יודע משהו לגבי חברת ויזדום ? Ahbarony כתב לא לקנות זבל סיני, האם זה זבל סיני ?

יש למישהו המלצה על מישהו טוב מאזור השרון ? נתניה ?

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

ממליץ על המתקין בקישור הבא:

http://www.signal-tec.co.il/

לבחור קוראים שמעון.

התקנתי אצלו מערכת די מורכבת (אלחוטי + קווי + מצלמות אבטחה), גם מחיר טוב (ועשיתי סקר שוק מקיף) וגם בעל מקצוע טוב

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

×
×
  • תוכן חדש...