Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש טנדר לעבודה מסוג טויוטה היילקס.

 

מצאתי רכב שנת 99 רק עם 254,000 ק"מ, מבדיקה ראשונית נראה במצב טוב לשנה ולכך שזה רכב מסחרי (אם כי לא מצב מדהים...) . המוכר דורש עליו מחיר מחירון.

 

המוכר יד רביעית ומחזיק ברכב תקופה קצרה של חודשיים, סוג של סוחר עצמאי שרוצה להרוויח על ההפרשים מהקניה ומהמכירה.

 

לרכב אין היסטורית טיפולים

 

*בכל מקרא לפני הקניה אני מביא את הרכב לבדיקה במוסך מקצועי מאד שאני מטפל בו . כדי שיבדוק האם חוץ מעניין הקילומטרז (אמיתי או מזויף) הרכב במצב מכני איכותי או לא.

 

השאלה היא אם אני יכול לגשת למוסך טויוטה שיבדקו תיעוד של קילומטרז במהלך השנים על מנת לוודא שאכן אין זיוף?

האם מאגר נתוני הטיפולים הוא של כל סניף בנפרד או של כל רכבי טויוטה בכלל?

 

אשמח לעצה טובה ממביני עניין.

שבת שלום ותודה לכולם.

-= volvo 850 turbo =-

///-= 225 bhp =-\\\

פורסם

רגיל או 4X4?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נשמע חשוד מאוד.

היילקסים 4X4 בד"כ עשו ק"מ גבוה מאוד.

גם אלו עם הק"מ הגבוה, ובוודאי אלו שלא, מבקשים עליהם מעל המחירון - ומקבלים.

תתנהל בזהירות מרובה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש מלא כאלו שנסעו רק באיזור הדרום ודווקא אילו לא גדושות בקילומטרים.

 

קח לבדיקה תירה שישנה התאמה בין המצב הפיזי לנתון על השעון ותוריד במחיר בהתאם..

 

 

היילקס סוס עבודה.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

אכן ק"מ נמוך יחסית לשנה.

אבל לך תדע, לא לשלול מידי.

 

אני קניתי היילקס 99 4X4 (זאת שבתמונה שלי) בשנת 2004 עם ק"מ גבוהה מזה.

אחרי 8 שנים מכרתי אותו (לא לפני הרבה זמן).

 

תבדוק את המצבו ואת היחס שבילת הרכב. אני עם הרכב הזה היתי פחות חושש מק"מ ויותר חושש מהזנחה.

 

אתה יכול לבדוק בכל מוסך את הטיפולים (במוסכים המרכזיים) שעברו על הרכב גם מה שלא בוצע באותו מוסך.

אבל אתה צריך איתך את בעל הרכב שיאשר את זה.

 

מצד שני הרבה מהרכבים האלו לא טופלו במוסכים המרכזיים.

יש לי עוד היילקס עם 670 אלף ק"מ שלא היתה מעולם במוסך המרכזי, גם לא בתקופת האחריות (נקנתה חדשה).

גם ה 99 טופל על ידי ולא נכנס למוסכים.

 

כמו שדיסקו אמר, רכבים כאלו במצב טוב נמכרים מעל המחירון, ולא מעט.

 

דבר נוסף.

אני לא יודע מה היעוד של הרכב עבורך אבל אם הוא הולך גם לשמש לטיולי שטח (עבירות בנונית +) תבדוק שיש לו נעילה אחורית מקורית.

רובם הגדול הגיעו עם נעילה אחורית, אך יש רכבים שהיו בשרות המדינה\קק"ל\רשות העתיקות שהגיעו ללא נעילה.

זאת תוספת חשוב שהתקנתה לבד יקרה מאוד.

לא מיזמן דיבר איתי בחור שקנה היילקס ולא ידע שאין לו נעילה אחורית (הסתבר לו רק אחרי שהוא צילם את הסרן ושלח לי תמונה), בנוסף לזה הוא לא בדק את המערכת ה 4X4, הוא יצר איתי קשר ויסתבר שכניראה היתה בעיה והחליפו ברכב סרן אחורי שהוא לא באותם יחסי העברה של הסרן הקידמי.

תבדוק את הדברים האלו, חבל ליפול בזה אלו מערכות לא זולות.

 

תמצא רכב שמור ומטופל, אתה תהנה מימנו מאוד.

פורסם

תודה לכולם

 

מחר אני יעשה בירורים בטויוטה ונראה איזה מידע אני ישיג...

-= volvo 850 turbo =-

///-= 225 bhp =-\\\

פורסם

ביררתי וגיליתי שהרכב עשה 143 אלף בשנת 2001 (הפעם האחרונה שהיה במוסך טויוטה)

 

כמו כן הרכב יד רביעית

 

מה אתם אומרים יתכן שעכשיו הוא 254,000 ? או שביצעו שינויים בספידומטר

-= volvo 850 turbo =-

///-= 225 bhp =-\\\

פורסם

אנחנו היום ב 2013, נגיד שזה היה בסוף 2001.

כלומר עברו 11 שנה מאז, והוא עשה 10 אלף בשנה.

 

זה מעט, מעט מאוד להיילקס, אלו רכבים שלרוב עושים 25-30 אלף בשנה.

אבל זה לא אומר דבר.

גם לנו היה בעסק היילקס אחת שלא היה לנו בה צורך אז היא עברה למזכירה, והיתה אצלה במשך 5 שנים.

האוטו עשה בית עבודה בלבד.

 

תבדוק אולי יש סטסטים קודמים יחד עם רישיון הרכב (לא תמיד זורקים) ותראה מה כתוב שם בק"מ.

אדם שמוריד ק"מ לדעתי יעשה את זה בסמוך המכירה ולא 3-4 שנים לפני.

 

ראיתה עוד היילקסים?

מה הסיבה שאתה נעול על זאת, איזה יתרון יש לה על אחרות (ק"מ)?

×
×
  • תוכן חדש...