Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, זה נגמר...אין מריבות, אין מחלוקות, לא מבזבזים כוחות ומשאבים. העיר נקייה יותר

הכוחות מתחברים, מתחילים לעבוד ומפסיקים להשמיץ...הבחירות מאחורינו!

 

מסיבת טירוף של סוף שבוע, יין נדיר שמגיע מהצפון ע"י סמי, וצילום אישי מיוחד בתלת מימד

לכל אורח (בתיאום מראש עם רמי מ').

 

נפגשים כולם, החל משעה 14:00 בטוביה רח' שושן 8 י-ם למסיבת אספנות מוטורית משגעת.

 

ההזמנה אישית וניתנת להעברה!

 

להתראות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

יוחאי,

מסתבר שישבנו שולחן ליד שלוחן ובכל זאת לא נפגשנו :cry:

אם היתי יודע שאתה מכסה את הארוע עם התמונות האיכותיות שלך, לא היתי טורח לצלם.

 

אוסיף כמה תמונות (בעיקר של האנשים):

image0003.jpg

image0006.jpg

image0007.jpg

image0008.jpg

image0009.jpg

image0011.jpg

image0016.jpg

image0018.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם
יוחאי,

מסתבר שישבנו שולחן ליד שלוחן ובכל זאת לא נפגשנו :cry:

אם היתי יודע שאתה מכסה את הארוע עם התמונות האיכותיות שלך, לא היתי טורח לצלם.

...

):

 

תודה, רם... בפעם הבאה נציג את עצמנו כמו שצריך.

:beerchug:

פורסם
זהו, זה נגמר...אין מריבות, אין מחלוקות, לא מבזבזים כוחות ומשאבים. העיר נקייה יותר

הכוחות מתחברים, מתחילים לעבוד ומפסיקים להשמיץ...הבחירות מאחורינו!

 

מסיבת טירוף של סוף שבוע, יין נדיר שמגיע מהצפון ע"י סמי,

 

להתראות-רן

 

רן, ספר לנו על היין הנדיר מהצפון,

בהצלחה !!



מהחברים והחובבים בצפון,

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

×
×
  • תוכן חדש...