Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קודם כל ותודה שאתם מקדישים זמן לקרוא ולעזור.

אני מתכוון להתחדש ברכב אני עדיף רכבים קטנים מיכיוון שאני נוסע לרוב בתוך העיר,

ברשותי יש דיההטסו סיריון שנת 2007 אני יד 2 הרכב עבר תאונה בעבר ונסע 88,000 ק"מ.

המחירון שלו הינו 44K לא מאמין שאקבל עליו סכום שקרוב לכך.

לכן בחישוב סבה"כ אני מאמין שאם אלך לסוכנות ואבצע טרייד אין יהיה לי בערך 100K.

יש לי התלבטות בשני מימדים:

  • האם לקנות רכב חדש בסוכנות וכך אוכל להתמקח על מה שאקבל בטרייד אין?
  • ואיזה רכב לקנות?

 

אני נמשך למוכניות כמו אלפא מיטו ואאודי A1 אבל לא אוכל לעמוד בלקנות אותם מהחברה , אך אני מאמין שבתקציב כזה נתין לקנות יד שניה עם שנתון של 2009-2010 .

אין לי זמן רב להתעסקות עם מכירת הרכב הנוכחי וחיפוש רכב ובדיקות.

 

מה אתם הייתם עושים?

פורסם

אם הרכב שלך במצב טוב תוכל לקבל עליו מחיר די קרוב למחיר המחירון. הסיריון מבוקשת יחסית בשוק. אם תלך לטרייד אין כנראה שתפסיד על עסקת הטרייד אין משהו כמו 10-15 אלף ש"ח. זה לא חשוב אם אתה עושה טרייד אין לרכב חדש או טרייד אין לרכב משומש, התנאים מאוד דומים בשני המקרים.

 

אז בשורה התחתונה - אתה צריך להחליט אם הזמן והעצבים שלך שווים 10,000 ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כרגע יש המון עסקאות טרייד אין שתוכל לבצע ולרכוש במקום הרכב הנוכחי רכב שיתאים יותר לצרכים שלך.

בנוסף בתקציב שלך תוכל לרכוש רכב חדש עם 0 ק"מ, לדוגמא: שברולט סוניק 0 ק"מ מנוע 1.6 ב 90 אלף ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...