Jump to content

shaibv

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shaibv

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, קודם כל ותודה שאתם מקדישים זמן לקרוא ולעזור. אני מתכוון להתחדש ברכב אני עדיף רכבים קטנים מיכיוון שאני נוסע לרוב בתוך העיר, ברשותי יש דיההטסו סיריון שנת 2007 אני יד 2 הרכב עבר תאונה בעבר ונסע 88,000 ק"מ. המחירון שלו הינו 44K לא מאמין שאקבל עליו סכום שקרוב לכך. לכן בחישוב סבה"כ אני מאמין שאם אלך לסוכנות ואבצע טרייד אין יהיה לי בערך 100K. יש לי התלבטות בשני מימדים: האם לקנות רכב חדש בסוכנות וכך אוכל להתמקח על מה שאקבל בטרייד אין? ואיזה רכב לקנות? אני נמשך למוכניות כמו אלפא מיטו ואאודי A1 אבל לא אוכל לעמוד בלקנות אותם מהחברה , אך אני מאמין שבתקציב כזה נתין לקנות יד שניה עם שנתון של 2009-2010 . אין לי זמן רב להתעסקות עם מכירת הרכב הנוכחי וחיפוש רכב ובדיקות. מה אתם הייתם עושים?
×
×
  • תוכן חדש...