Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

למכירה מספר רכיבים שונים:

 

1) טוויטרים מוראל סופרימו פיקולו, מהסדרה הגבוהה ביותר של מוראל, יורדים מאוד נמוך ומשלימים תדרי מיד למערכות 2 חלקים.

משדרג כל סט שני חלקים שיישמע כמו 3way.

קיים קילוף קטן על פקק האבק באחד מהם, לא פוגע בשום צורה בתפקוד, נמכר לטובת מעבר לסט 3 חלקים, מחיר 1000.

 

2) רמקולים 6*9 של חברת clarion דגם srr6902 דורש עליהם 300 ש"ח, חזקים ומדוייקים.

 

3) קרוסים פאסיביים במצב חדש (היו בשימוש כחצי שנה ומאז יושבים בארון), מסדרת הדגל של חברת jl audio הZR, הסט כולו בארץ

עולה לא פחות מ5K, הקרוס בנוי מהרכיבים ברמה הכי גבוהה שיש הסט כולו מתוכנן בארה"ב ומורכב בגרמניה, אני פתוח להצעות

בקשר לקרוס (רק שלא יהיו מצחיקות).

 

אפשרי ליצור איתי קשר בהודעות פרטיות בפורום וגם ב052-7345785, אם אני לא עונה אפשרי להשאיר sms ואני אחזור אליכם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הפיקולו נמכרו.

כל השאר עדיין רלוונטי.

נוסף לזמן הקרוב מגבר 4 ערוצים שלי jl audio 450/4V2

מגבר חזק מאוד ואיכותי תוצרת ארה"ב במצב חדש!

יציב בהתנגדויות בין 1.5-4 אוהם וגם בין11-14.5 וולט.

אחוז עיוות מתחת ל0.03!

ערוצים 1&2 מספקים 150rms וערוצים 3&4 מספקים 75rms.

מאוד ורסיטלי ומתאים להגברת סט+סאב בגישור או לחלופין הגברה אקטיבית (כך עבד אצלי עד כה).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון + תמונות:

1) מגבר jl audio 450/4v2 במצב חדש!! צילמתי תמונות באיכות גבוהה שאפשר לראות שאין שריטה! לא נפתח מעולם, לא נכנס למצב הגנה! חזק מאוד ואיכותי מאוד.

2300 ש"ח

 

2)מגבר 2 ערוצים audison srx2 קטן מאוד ואיכותי מוציא 65rms לשני ערוצים הגביר אצלי טוויטרים ולא התאמץ.

800 ש"ח

 

3) רמקולים 6*9 של חברת clarion דגם srr6902 דורש עליהם 300 ש"ח, חזקים ומדוייקים.

 

4) קרוסים פאסיביים במצב חדש (היו בשימוש כחצי שנה ומאז יושבים בארון), מסדרת הדגל של חברת jl audio הZR, הסט כולו בארץ

עולה לא פחות מ5K, הקרוס בנוי מהרכיבים ברמה הכי גבוהה שיש הסט כולו מתוכנן בארה"ב ומורכב בגרמניה.

500 ש"ח.

 

אפשרי ליצור איתי קשר בהודעות פרטיות בפורום וגם ב052-7345785, אם אני לא עונה אפשרי להשאיר sms ואני אחזור אליכם.

DSC_2631-001.JPG

DSC_2634-001.JPG

DSC_2636-001.JPG

DSC_2638-001.JPG

DSC_2639-001.JPG

DSC_2640-001.JPG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

:multi:

 

1) רמקולים 6*9 של חברת clarion דגם srr6902 דורש עליהם 300 ש"ח, חזקים ומדוייקים.

 

2) קרוסים פאסיביים במצב חדש (היו בשימוש כחצי שנה ומאז יושבים בארון), מסדרת הדגל של חברת jl audio הZR, הסט כולו בארץ

עולה לא פחות מ5K, הקרוס בנוי מהרכיבים ברמה הכי גבוהה שיש הסט כולו מתוכנן בארה"ב ומורכב בגרמניה.

500 ש"ח.

 

אפשרי ליצור איתי קשר בהודעות פרטיות בפורום וגם ב052-7345785, אם אני לא עונה אפשרי להשאיר sms ואני אחזור אליכם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

1) רמקולים 6*9 של חברת clarion דגם srr6902 דורש עליהם 300 ש"ח, חזקים ומדוייקים.

באמת סט רמה מעל השאר (גם מחירו כחדש היה כזה).

 

2) קרוסים פאסיביים במצב חדש (היו בשימוש כחצי שנה ומאז יושבים בארון), מסדרת הדגל של חברת jl audio הZR, הסט כולו בארץ

עולה לא פחות מ5K, הקרוס בנוי מהרכיבים ברמה הכי גבוהה שיש הסט כולו מתוכנן בארה"ב ומורכב בגרמניה.

500 ש"ח.

 

אפשרי ליצור איתי קשר בהודעות פרטיות בפורום וגם ב052-7345785, אם אני לא עונה אפשרי להשאיר sms ואני אחזור אליכם.

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...