Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז המצב הוא כזה באיזור ספטמבר, הייתי שותף בתאונת דרכים, שכתוצאה ממנה, במשטרת התנועה, שללו לי מנהלתית את הרישיון לחודשיים, בשלב זה לא קיבלתי העמדה לדין, אלא המלצה בדו"ח הקצין משטרה לכתב אישום.

עבר זמן ותמה לה השלילה, וכן תקופת הזמן להיותי נהג חדש, אולם קיבלתי היום את רישיון הנהיגה לחידוש ובו מופיע תחת "הגבלות והיתרים" - "נהג חדש", פניתי למוקד משרד הרישוי, נאמר לי כי מאחר והייתי מעורב בתאונה, הנהג חדש מתחדש באופן אוטומאטי לתקופה נוספת.

בשיחה עם המשטרה, נאמר לי שזה לא קשור אליהם.

באותה התקופה בה קרתה לי התאונה, נאמר לי כי, מתחילים "נהג חדש" מחדש רק משלילה מנהלתית של 3 חודשים ומעלה, או החלטת בית-משפט.

אשמח לפירוט בנושא, עזרה והנחיות מצידכם

פורסם

סנקציות משרד הרישוי (לרבות שנתיים נוספות סטטוס נהג חדש) חלות על כל נהג חדש שהורשע באחת מהעבירות ב"תוספת השלישית לתקנות התעבורה".

לרבות:

 

כל ביצוע עבירה שגרמה לתאונת דרכים בה נחבל אדם

 

העניין הוא שלא הורשעת (עדיין) ואפילו לא הוגש נגדך כתב אישום (עדיין).

אני לא יודע מה אתה יכול לבצע כעת.

אם זה קריטי לך (למה? בגלל הגבלת הנוסעים? בן כמה אתה?) אז אפשר אולי להתייעץ בעו"ד ולהבין אם אפשר לעשות משהו.

אם לא יוגש נגדך כתב אישום והתיק ייסגר אז כמובן שתוכל לפנות למשרד הרישוי לביטול הגזירה.

אבל אם כן תואשם ותורשע אז מן הסתם לא.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
סנקציות משרד הרישוי (לרבות שנתיים נוספות סטטוס נהג חדש) חלות על כל נהג חדש שהורשע באחת מהעבירות ב"תוספת השלישית לתקנות התעבורה".

לרבות:

 

 

 

העניין הוא שלא הורשעת (עדיין) ואפילו לא הוגש נגדך כתב אישום (עדיין).

אני לא יודע מה אתה יכול לבצע כעת.

אם זה קריטי לך (למה? בגלל הגבלת הנוסעים? בן כמה אתה?) אז אפשר אולי להתייעץ בעו"ד ולהבין אם אפשר לעשות משהו.

אם לא יוגש נגדך כתב אישום והתיק ייסגר אז כמובן שתוכל לפנות למשרד הרישוי לביטול הגזירה.

אבל אם כן תואשם ותורשע אז מן הסתם לא.

 

הקטע הוא שהתייעתי עם עו"ד איך שקיבלתי את השלילה, והוא אומר לי לחכות עם המשפט ולנסות לדחות אותו כמה שיותר על-מנת שלא ישפטו בתקופת הנהג חדש, והנהג חדש היה צריך להיגמר כרגיל כך הוא אמר לי.

אני בן 19.5, ואם לא יוגש נגדי כתב אישום והתיק ייסגר, הפניה שלי למשרד הרישוי לביטול הגזירה תהיה חייבת להתקבל?

אשמח לעוד המלצות ממך ומשאר החברים בפורום, בנושא.

פורסם

יכול להיות שעוה"ד שלך לא מעודכן.

בעבר אכן היה ניתן להינצל מרוע הגזירה ע"י דחיית המשפט (משרד הרישוי לא היה מטיל סנקציה אם אין הרשעה)

היו דיבורים על שינוי הנהלים.

 

פנה לעוה"ד שלך ושאל אותו מה לעשות.

 

לגבי מה יקרה אם התיק ייסגר ללא הגשת אישום - נשמע לי כמו מקרה תיאורטי מאוד, אם לא היו חושבים להגיש כתב אישום אז לא היו שוללים מנהלתית...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...