Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10 אלף ק"מ עם הקליאו III הידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכומים קודמים עם ק"מ נמוכים יותר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=449125

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=438273

 

ביום שישי הרכב חגג 10 אלף ק"מ :-),

אז על מה יש לדבר כבר?

 

על זה שאחריי עוד כמה ק"מ מאז הסיקור האחרון, הרכב עבר כנראה פתיחת מנוע סופית וסוחב יפה בסך הכול, הביצועים סבירים בהחלט.

הוא כבר הספיק לבקר באילת ולחזור באותו היום, את העליות הוא עשה בצורה מכובדת, למרות שהיה צורך למשוך הילוכים צריכת הדלק בהחלט משביעה רצון, מאילת עד באר שבע: 1:17.2, נתון שמושג בנהיגה גם בכביש 6 עם עקיפות. צריכת הדלק מכובדת בהחלט ומפתיעה אותי לטובה מתדלוק לתדלוק.

 

היות ועכשיו חורף ואין צורך במזגן כמעט, צריכת הדלק כמובן טובה יותר, בקיץ סביר להניח שעם מזגן הרכב יוציא מחוץ לעיר 1:16 בערך, שזה עדיין יפה ומכובד. במקרה "הכי גרוע", צריכת הדלק המשולבת תעמוד על 1:14, במקרה הטוב היא עומדת על 1:15-1:15.5. (משולבת כלומר בערך חצי חצי של עירוני ובינעירוני).

 

הוצאות שוטפות: בנתיים רק הוספתי קצת נוזל קירור, כי בהרצה האוטו איבד מעט וכי ברכב לא הגיע נוזל קירור מלא עד המקסימום, עבור הראש השקט שלי קניתי בקבוק קטן של ליטר והשלמתי את החסר (משהו כמו 200-250 מ"ל שהיו חסרים), שווה את ה40₪.

 

הרכב כבר בן 9 חודשים, מתקרב לגיל שנה ולטיפול הראשון ב15 אלף ק"מ, שכמובן לאחר טיפול זה ושנה שלמה עם הרכב אוכל לתת סיכום מקיף על שנה עם הרכב.

 

הק"מ ברובו הגדול נצבר מחוץ לעיר, לכן הבלאי שיהיה לרכב צפוי להיות נמוך למרות שהנסועה גדולה יחסית.

 

בנתיים הרכב מוכיח את עצמו לטובה, אין ספק.

אם הכול ימשיך כך, אין ספק שהרכב הבא שלי יוכל להיות רנו (אם כי כנראה בפעם הבאה אבחר גרסה חזקה יותר, אולי טורבו דיזל)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שמח לשמוע שאתה נהנה מהקליאו :)

 

עם הקליאו שלי הייתי מגיע לצריכת דלק גבוהה יותר, אבל זה כי אני לא אחד שנוסע 90-100 ועם סגנון נהיגה קצת אגרסיבי.

 

אבל אכן בנסיעה של 90-100 עם קרוז קונטרול אפשר להגיע לצריכה שציינת:wink:

פורסם
שמח לשמוע שאתה נהנה מהקליאו :)

 

עם הקליאו שלי הייתי מגיע לצריכת דלק גבוהה יותר, אבל זה כי אני לא אחד שנוסע 90-100 ועם סגנון נהיגה קצת אגרסיבי.

 

אבל אכן בנסיעה של 90-100 עם קרוז קונטרול אפשר להגיע לצריכה שציינת:wink:

אני מגיע לצריכה הזאת בכביש 6 ואני נוסע יותר מ90-100 קמ"ש.

אני נוהג רגוע לרוב לכן הנתונים מדברים בעד עצמם. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אכן רכב מומלץ. מבחינתי עומד על תקן של "כמעט מיני" אבל מספיק גדול בשביל הכל.

בקרת השיוט מוסיפה אצלי כמה נקודות זכות לרכב הזה. (יש אותו לחבר טוב).

פורסם
אכן רכב מומלץ. מבחינתי עומד על תקן של "כמעט מיני" אבל מספיק גדול בשביל הכל.

בקרת השיוט מוסיפה אצלי כמה נקודות זכות לרכב הזה. (יש אותו לחבר טוב).

 

ב"כמעט מיני" אתה מתכוון "כמעט משפחתי"?

כי בקליאו יש חתיכת מרווח, בטח בהשוואה למתחרות שלה.

 

בכל מקרה, כיף לשמוע שאתה נהנה. תעדכן אותנו על כמה תעמוד עלות הטיפול, מהיכרותי עם קרסו זה לא יהיה סכום נמוך.

×
×
  • תוכן חדש...