Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! ברשותי מזגן תדיראן 3.5כ״ס אשר החליט לשבוק. הוא די חדש(כמעט בן שנתיים) והוא פשוט לא נדלק. נורית החיווי לא מראה על כל תקלה (לא דולקת) הלחצן הקשיח מדליק אותו(למצב אוט׳) אך כל תגובה לשלט -אין. הבאתי שלט אחר של מזגן זהה אך גם לו הוא לא הגיב. אודה באם יש בינכם אנשי מיזוג שיוכלו לעזור. המזגן הוא חד פאזי עילי (באם משנה). תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

ליתר בטחון, החלף את הסוללות בשלט רחוק המקורי של המזגן ובצע בדיקה נוספת.

 

במידה ועדיין אינו עובד, בצע בדיקה לשלט עצמו.

 

את השלט ניתן לבדוק באופן הבא:

הדלק את מצלמת הטלפון הסלולארי שלך וכוון את עיינית השלט שלך לעיינת המצלמה של הסלולארי.

לחץ על כפתורי השלט. במידה ובמצלמה של הטלפון הסלולארי אתה רואה שהעיינית שידור של השלט נדלקת\מהבהבת כאשר אתה לוחץ על השלט, סימן שהשלט תקין (ככל הנראה) והתקלה, כנראה, נמצאת במזגן עצמו ולא בשלט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק על ההתייחסות,לצערי כל שהצעת נעשה וללא הואיל. טכנאי הוזמן למחר אך לצערי אין לי כל ידע בתחום כך שכל שהוא יפסוק מבחינתי יהיה ״קדוש״ אני מקווה ליפול על ״צדיק״ ולא על שודד...

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

הלחצן הפנימי תחת התריס מגיב והמזגן מחמם אך לא לפקודות השלט(לגבי המדחס-אני מניח שהוא עובד,הוא נמצא על הגג כך שאין לי דרך לדעת מלבד יציאת אוויר חם,דבר המעיד על פעולתו)

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

נסה להגיע לעינית של המזגן ולגעת בה מעט. נתקלתי כמה פעמים בהלחמה בעייתית ונגיעה בה סידרה את הבעיה לתקופה מסויימת.

 

את השלט ניתן לבדוק באופן הבא:

הדלק את מצלמת הטלפון הסלולארי שלך וכוון את עיינית השלט שלך לעיינת המצלמה של הסלולארי.

לחץ על כפתורי השלט. במידה ובמצלמה של הטלפון הסלולארי אתה רואה שהעיינית שידור של השלט נדלקת\מהבהבת כאשר אתה לוחץ על השלט, סימן שהשלט תקין (ככל הנראה) והתקלה, כנראה, נמצאת במזגן עצמו ולא בשלט.

 

יאצק, אתה שועל, החכמתי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יש לי מרחיק IR בסלון עם עינית בקרה ש"קופצת" בכל הפעלה של שלט/תאורה ברמת רגישות פסיכית(אני מגיע מעולם המולטימדיה)ולכן הייתי שמח וטוב לב כשראיתי שהיא לא הגיבה לשלט,פירקתי את עינית השלט והחלפתי אותה באחרת בתקווה שזה יעזור אך ללא הואיל(ואז הבאתי שלט נוסף זהה וגם זה לא עזר,הנבלה מסרבת להתניע:roll: )

לגבי הבדיקה שלך של הלחמה "קרה"-אנסה זאת ואחזור עם תשובה.

 

תודה!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

עדכון-טכנאי הגיע וקבע כי כרטיס IR הלך.החלפתו עלתה 350 ש״ח כולל עבודה(עניין של מספר דקות)נראה לי מחיר סביר (150 חלק +200 עבודה,ניחוש פרוע,לא הייתי נוכח)בכל מקרה תודה לעוזרים!תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

קיבינימט,שוב שבק.

להחליף כרטיס IR אפשר בצורה עצמאית?

חובה להחליף את כל הכרטיס או יש רכיב אשר ניתן להחליף בכרטיס עצמו?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...