Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

להלן אוסף של כמה תמונות מטיפול 135K שערכנו בלאנטיס 96' שלנו! הטיפול נערך באמצע הרחוב של דודה שלי בת"א (:???:) וע"י מכונאי שהוא חבר של דוד שלי (למרות התנגדותיי הרבות לטיפול אצל מכונאי פרטי ולא ע"י מוסך מאזדה..).

 

הטיפול כלל:

- החלפת שמן מנוע (דההההה! ועוד במיוחד בלאנטיס שזה מאוד חשוב כדי שהשסתומים לא יתחילו שוב לתקתק..).

- החלפת פילטרים: אויר, שמן, ודלק.

- החלפת רפידות בלמים קדמיים.

- חריטת הדיסקים מקדימה (ההגה רעד בבלימות).

- החלפת פלאגים.

- העברת האוטו בדיקת רישוי שנתית.

 

למרות שבהתחלה די התנגדתי לטיפול הזה, בסוף מאוד התלהבתי! התברר שהבן אדם מאוד נחמד, שמח שצילמתי וגם לימד אותי כמה דברים חדשים..

 

נתחיל במבט כללי על תא המנוע:

1.jpg

(שלצערי נראה מאוד מוזנח ומלוכלך..)

 

התחלנו בהחלפת פילטר האויר, והנה הישן זרוק:

2.jpg

 

ממשיכים בפירוק הגלגלים ע"מ לשלוח את הדיסקים לחריטה:

3.jpg

 

והנה הבלם כולו:

4.jpg

 

5.jpg

 

והנה הדיסק מפורק:

6.jpg

 

והקאליפר שנותר לבדו:

7.jpg

 

8.jpg

 

פילטר השמן הישן:

9.jpg

 

ראש המנוע לאחר הוצאת כבלי המצתים:

10.jpg

 

עוד תמונה של הקאליפר:

11.jpg

 

פרפר המצערת:

12.jpg

 

בזמן שהמכונאי הלך למסור את הדיסקים לחריטה צילמתי את החמודה:

13.jpg

 

הנה בית המצערת/סעפת היניקה:

14.jpg

 

מצערת פתוחה במלואה על ידי (:smile:) {סליחה על התמונה המטושטשת}:

15.jpg

 

עוד תמונה כללית על תא המנוע (כעת פילטר האויר והצינור מפורקים):

16.jpg

 

עוד תמונה של המצערת.....:

17.jpg

אגב, הנה קישור לסרטון קטן (ובאיכות גרועה) שלי פותח את המצערת ידנית למי שמעוניין (אני יודע, שטויות...):

http://www.geocities.com/lantis18604/43.MPG

 

הדיסק, לאחר שחזר מהחריטה והונח על התושבת שלו:

18.jpg

 

הרפידות החדשות:

19.jpg

 

לאחר התקנת הגלגל:

20.jpg

 

זהו פילטר הדלק הישן:

21.jpg

 

ותמונה אחרונה שוב של תא המנוע:

22.jpg

 

זהו!

נגמרו התמונות של הטיפול..

אבל..................

בדיוק אז שמתי לב שבהמשך הרחוב יש כמה מכונאים שעובדים ביחד על מיצובישי סופר לאנסר 94', התקרבתי וראיתי לתדהמתי שהם פירקו את ראש המנוע! (וזוהי הייתה הפעם הראשונה שראיתי ראש מנוע מפורק!)

בבקשה:

23.jpg

 

24.jpg

 

פרפר המצערת בראש..:

25.jpg

 

כאן ברקע אפשר לראות את הלאנטיס שלנו, ואת אחד המכונאים הנחמדים שנתן לי לצלם:

26.jpg

 

תא המנוע (נראה די מוזר ללא הראש):

27.jpg

 

28.jpg

 

הבלוק והבוכנות:

29.jpg

 

חללי הדחיסה המלוכלכים:

30.jpg

 

31.jpg

 

תקריב על הבוכנה:

32.jpg

 

נקיון השסתומים (קצת חבל שהיד של המכונאי מסתירה):

33.jpg

 

תמונה של חלק מהסופר לאנסר:

34.jpg

 

הלאנטיס שלנו..:

35.jpg

 

נקיון הראש:

36.jpg

 

לאחר שנסעתי עם המכונאי שלנו לעבור את בדיקת הרישוי, כבר הספיקו להתקין את הראש וכעת הם טיפלו בגל הזיזים:

37.jpg

 

38.jpg

 

39.jpg

 

40.jpg

 

41.jpg

 

42.jpg

 

זהו!

נגמרו התמונות.....

אני לא יכול לתאר לכם כמה שמחתי והתלהבתי באותו יום!

היה פשוט מגניב..

 

מקווה שנהנתם..

אשמח לשמוע תגובות.

שחף.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

שמעו חברים זה נראה רק זמנית לא עובד אז נסו בבקשה יותר מאוחר..

לדעתי כדאי לכם...

 

זה מוזר, אף פעם לא הייתה לי בעיה עם השרתים האלו...

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
שמעו חברים זה נראה רק זמנית לא עובד אז נסו בבקשה יותר מאוחר..

לדעתי כדאי לכם...

 

זה מוזר, אף פעם לא הייתה לי בעיה עם השרתים האלו...

הכל עובד, זה בסדר :mm_yeah:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם הכל לא עובר את ה 5 מגה

תעלה לנענע

בעקרון יש לך גם את לייקוס

אבי

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

למה החלפת את המסנן דלק ?

מסנן דלק מחליפים בלאנטיס כל 75K

כלומר היית אמור להחליף רק ב 150K

 

ד"א צילום מאוד רציניים ומושקעים.

אביב

אם לא מנסים לא מצליחים

פורסם
למה החלפת את המסנן דלק ?

מסנן דלק מחליפים בלאנטיס כל 75K

כלומר היית אמור להחליף רק ב 150K

 

ד"א צילום מאוד רציניים ומושקעים.

אביב

אמרת עכשיו שטות שטוטית כאילו שהוא הזיק לאוטו, אז הוא החליף עכשיו במקום בעוד 3 טיפולים, סו וואט ?

הוא ביזבז עוד 20 ש"ח על פילטר (נסחפתי עם המחיר, אני יודע)...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אמרת עכשיו שטות שטוטית כאילו שהוא הזיק לאוטו, אז הוא החליף עכשיו במקום בעוד 3 טיפולים, סו וואט ?

הוא ביזבז עוד 20 ש"ח על פילטר (נסחפתי עם המחיר, אני יודע)...

כן. נסחפת עם המחיר. כלפי מטה.

פילטר דלק לרכב מוזרק עולה פי כמה מהסכום שציינת.

פורסם

אם היית מכניס את הרכב למוסך

ובמוסך היו מחליפים את המסנן לפני הזמן

היית אומר שהמוסכניק נוכל ורמאי

נכון?

אם לא מנסים לא מצליחים

×
×
  • תוכן חדש...